Az LG világszerte bevezeti a frissíthető ThinQ UP háztartási gépeket
Az LG ThinQ UP készülékek az "Evolving with You" (“Önnel együtt fejlődve”) ügyfélközpontú koncepció köré épülnek, élettartamuk során pedig új funkciókat kaphatnak, így idővel még több értéket nyújtanak a felhasználóknak. Az LG folyamatosan fejleszti azokat a könnyen telepíthető szoftverfrissítéseket és hardveres kiegészítőket, amelyek a ThinQ UP készülékek tulajdonosainak használati szokásai és javaslatai alapján nyújtanak majd speciális lehetőségeket és új kényelmi funkciókat.
A 2023-ban letölthető egyedi funkciók egyike például az a ThinQ UP szárítógépek esetében elérhető ún. Laundry Saver üzemmód, amely azokban az esetekben lesz majd rendkívül hasznos, amikor a felhasználó a szárítási ciklus végét követően nem tudja azonnal kipakolni a gépet. Az új üzemmódot alkalmazva a szárítógép a ciklus befejezése után – a készülék ajtajának kinyitásáig – tovább forgatja a dobot, amivel a ruhák gyűrődését és a kellemetlen szagok kialakulását segít megelőzni. Egy másik funkció a ThinQ UP hűtőszekrényekhez kínál olyan, továbbfejlesztett világítás-szabályozást, amely a berendezések belső lámpájának éjszakai fényerejét mérsékli, hogy ne vakítsa el a felhasználókat, amikor kinyitják az ajtót. Természetesen minden új szoftverfunkció opcionális, és könnyen letölthető az LG ThinQ alkalmazásból.
„A háztartási gépek piacán új paradigmát jelentő LG ThinQ UP egy olyan innovatív, új megoldás, amely a vásárlók számára példátlan hozzádott értéket és egyedi felhasználói élményt nyújt” – mondta Lyu Jae-cheol, az LG Electronics háztartásigép- és légkondicionáló üzletágának elnöke. „Továbbra is olyan kifinomult életstílus-megoldásokat kínálunk, amelyek személyre szabott teljesítményt, kényelmes funkciókat és testreszabható frissíthetőséget biztosítanak.”
A termékek elérhetősége régiónként eltérő lehet.
Kapcsolódó cikkek
- Az LG a CES-en mutatja be luxuskategóriás termékcsaládjának második generációját
- Magával ragadó hangzással és sokoldalú funkciókkal érkeznek az LG új hangprojektorai
- Az LG a 2023-as CES-en mutatja be új, minimalista formatervezésű háztartási készülékeit
- Az LG MoodUP hűtőszekrénye színesebb életstílust hoz a konyhába
- Továbbfejlesztett ételkészítési és mosogatási technológiák
- Az LG a 2023-as CES-en fenntarthatósági és társadalmi vízióját is bemutatja
- Az LG vezérigazgatója a 2023-as CES kiállításon osztja meg a vállalat jövőjével kapcsolatos vízióját
- Akár ingyen is használhatják az Apple TV+ alkalmazást az LG tévék hazai tulajdonosai
- Az LG idén is bekerült a Dow Jones Fenntarthatósági Indexbe
- Az LG bemutatja a világ első 240 Hz-es OLED paneljével szerelt UltraGear gaming monitorait
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Izgalmas versenyek a T-esport Bajnokságon
Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2, League of Legends, Brawl Stars és EA Sports FC 24 játékosok mérték össze a tudásukat, köztük két magyar versenyző is.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.