Éves fejlesztői konferenciáján a Huawei ismertette üzleti eredményeit és legújabb innovációit
Üzleti újdonságok és innovációk sorát mutatta be augusztus elején rendezett éves fejlesztői konferenciáján a Huawei. A HDC.Together rendezvényen a vállalat több mint 300 fejlesztő és üzleti vezető körében ismertette a HUAWEI Mobile Services (HMS) közelmúltbeli növekedését, legújabb innovációit, üzleti együttműködéséket célzó megoldásait, valamint bemutatta a jövő évi terveit is.
Emellett betekintést adtak Kína dinamikusan fejlődő mobilinternet-piacába, különös tekintettel a járvány utáni lehetőségekre. A vállalat 16 új hirdetési megoldással bővülő platformja, a Petal Ads még idén megduplázhatja forgalmát.
Walter Ji Rengui, a Huawei Fogyasztói Üzletág Globális Ökoszisztéma Fejlesztési és Üzemeltetési Osztályának elnöke elmondta: „Az elmúlt évben figyelemre méltó eredményeket értünk el a termékinnováció és az üzletfejlesztés terén. Az eredmények tükrözik a növekedés iránti elkötelezettségünket, a világszerte regisztrált fejlesztők és együttműködő partnerek száma folyamatosan nő. Bár az elmúlt években rengeteg kihívással kellett szembenéznünk, a legnehezebb időszakon már túl vagyunk. Továbbra is elkötelezettek vagyunk az innováció jövőjének alakítása mellett, a célunk, hogy úttörő megoldásokkal segíthessük a felhasználókat világszerte.”
Az AppGallery stabilan jelen van a legnagyobb alkalmazás-áruházak között
Az AppGallery mára globálisan stabilan a Top 3 mobilalkalmazás-ökoszisztéma között van, az alkalmazás-áruház 580 millió havi aktív felhasználóval rendelkezik, a gyorsalkalmazások (Quick Appok) pedig több mint 170 millió havi aktív felhasználót vonzottak eddig. Az alkalmazáskínálat további bővítésén 6,35 millió regisztrált fejlesztő dolgozik világszerte. A Newsweek amerikai hetilap „A 2022-es IFA legjobbjának” választotta az AppGalleryt, amely Mobile Game Awards-on 2023-ban elnyerte az „Év legjobb alternatív alkalmazás-áruháza” díjat is.
Idén megduplázódhat a Petal Ads hirdetési forgalma
A Huawei saját mobilhirdetési ökoszisztémája, a Petal Ads révén felismerte, hogy a nemzetközi mobilhirdetési piac még gyerekcipőben jár, és csak kevés szolgáltató képes teljes körű globális megoldásokat kínálni a hirdetőknek. Ebben a makrogazdasági trendekkel szemben is ellenálló, kiaknázatlan szegmensben a Petal Ads nagy lehetőséget lát abban, hogy segítse a hirdetőket a kereskedelmi kapcsolatok megteremtésében, és elősegítse a különböző régiók – köztük Kína – összekapcsolását.
A platform célja egy hatékony, pontos, növekedés által vezérelt üzleti ciklus felépítése. A Petal Ads adatprofilokat és AI-algoritmusokat használ, hogy elősegítse az AppGallery, a Huawei tulajdonában lévő média és a legfontosabb hirdetési szolgáltatók piaci terjeszkedését – ezzel növelve a felhasználói kört, és végső soron a kapcsolódó alkalmazások, hírfolyamok, termékek, tartalmak és szolgáltatások népszerűségét. A platform, amely hamarosan 16 új típusú hirdetési formával bővül, várhatóan megduplázza hirdetési forgalmát idén.
Rugalmas fogyasztói magatartás várható a kínai piacon
A gazdaság fellendülésével párhuzamosan a fogyasztói magatartás világszerte visszatért a járvány előtti szintre: az emberek magabiztosabban vásárolnak és jellemzően a mobilinterneten keresztül informálódnak, és újra aktívabban vásárolnak mobiltelefonjukon keresztül. Különösen érvényes ez a tendencia a kínai piacra: idén a zömében mobileszközök által uralt kínai hirdetési piac várhatóan még tovább növekszik.
Egy tőzsdei befektetők számára készült kereskedő alkalmazás, a QuestMobile által végzett kutatás eredményei azt mutatják, hogy ígéretesek a kilátások a mobilhirdetések hatékonyságát illetően. A felmérés szerint a mobilalkalmazások letöltései markánsan növekedtek 2023 első felében a turizmus, valamint az utazási- és a szórakoztatóipar gyors fellendülése miatt. A rendezvényen tartott panelbeszélgetésben Juan Manuel Ortiz Pascual, a Turismo Andalucía marketingvezetője leszögezte: „az lesz a marketing kulcsa, hogy hogyan lehet pontosan és hatékonyan elérni a potenciálisan utazni vágyó felhasználókat.”
Új együttműködési lehetőségek
Az idei HDC.Together konferencián a Huawei szándéknyilatkozatot írt alá két kiemelkedő partnerével, a Poly-Gamma hirdetési vállalattal és a Tourismo Andalúciával. Az új partnerség a Petal Ads-szel lehetővé teszi a Poly-Gamma számára, hogy prémium kategóriás felhasználókat érjen el a kínai és a globális piacon egyaránt. A Tourismo Andalúciával kötött megállapodás pedig lehetővé teszi, hogy a turisztikai vállalat a Huawei hirdetési platformján, a Petal Ads-en népszerűsítse Dél-Európa egyik legszebb turisztikai célpontjaként számontartott andalúziai régiót a kínai turisták körében is.
Justin Chen, a Huawei Consumer Cloud Service Advertising elnöke elmondta: “Miközben a Petal Ads a bevételszerzés izgalmas útjára lép, mi továbbra is határozottan a jövőre összpontosítunk. A küldetésünk egyértelmű: hatékony és pontos eszközöket kell biztosítani a vállalkozások számára, és ösztönözni a növekedést. Számos innovatív megoldásunkkal készen állunk arra, hogy újradefiniáljuk a teljesítményalapú marketinget, miközben mindenki számára biztonságos hirdetési környezetet biztosítunk.”
Kapcsolódó cikkek
- A Yettel és a MediaMarkt online kínálatába is bekerült a Huawei legújabb zászlóshajója
- A mobiltelefonok 90 százaléka kijelzőtörés miatt kerül szervizbe
- Különleges kedvezményt ad a HUAWEI az új P60 Pro felhasználóknak
- Mesterséges intelligencia szövetséget alapít az ENSZ Iparfejlesztési Szervezete és a Huawei
- Exkluzív termékbemutatót tart a Huawei a Westend City Centerben
- A Huawei P60 Pro Szuperhold módja lenyűgöző képeket készít
- Exkluzív betekintést adnak három hősies hivatás munkájába a HUAWEI P60 Pro-val készített fényképek
- A digitalizáció a magyar gazdaság kitörési pontja
- Új okosóra a Huawei magyarországi kínálatában
- Kiemelkedő éjszakai fotós képességekkel és vezető iparági innovációkkal érkezik a HUAWEI P60 Pro
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Rébuszok helyett kézzelfogható megoldások a NIS2 fejtörőhöz
Nagy érdeklődés övezte a Gábor Dénes Egyetem NIS2 konferenciáját. Ennek egyik oka a téma aktualitása, hiszen a kiberbiztonság szavatolása kötelező törvényi előírás az érintett vállalatok részére. A másik ok, hogy kevés az egész folyamatot átfogó és bemutató esemény, amely nemcsak a NIS2 irányelvben meghatározott jogszabályi előírásokat mutatja be és értelmezi, hanem kézzelfogható, gyakorlati megoldásokat is kínál a vállalatok részére.
A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai
Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.