HD csatornákkal bővült a DIGI kínálata
Annak érdekében, hogy minél szélesebb érdeklődési körben az elérhető legmagasabb minőségben tudjon szórakoztató tartalmat nyújtani kábeles előfizetői számára, a DIGI 6 új, HD felbontású csatornával bővítette csatornakínálatát.
Az előfizetők érdekeit szem előtt tartva a DIGI folyamatosan azon dolgozik, hogy minél több nagy felbontású, kiváló képminőségű tartalmat tegyen elérhetővé ügyfelei számára. Ennek megfelelően decembertől kezdődően a kábeles előfizetők újabb 6 csatornát élvezhetnek HD minőségben, ezáltal 42-re növekedett a DIGI által nagyfelbontásban sugárzott csatornák száma.
A karácsonyi családi szórakozást és a menü összeállítást segítendő a DIGI piacvezető telekommunikációs szolgáltatók közül elsőként tette elérhetővé nagy felbontásban előfizetői számára a TV PAPRIKA HD-t és a PRIME HD-t.
Az alábbi TV csatornák december 10-től elérhetők az ügyfelek számára: AMC HD, FILM CAFÉ HD, MOZI + HD, PRIME HD, TV PAPRIKA HD, SLÁGER TV HD. A HD csatornák nyújtotta minőség maradéktalan kihasználásához előfizetőinknek újra kell hangolniuk TV készülékeiket!
Kapcsolódó cikkek
- Elérhető az integrált elemző motorral ellátott Oracle MySQL adatbázis-szolgáltatás
- Rajtol az Antenna Hungária új VoD szolgáltatása
- Összefogott az Oszkár telekocsi és az Autóőrszem
- Megérkezett a Stripe Magyarországra
- Újabb fontos weboldalakat tesz elérhetővé adatforgalom használata nélkül a Vodafone
- DIGI állásfoglalás a frekvenciatender kapcsán
- A bíróság szerint is jogszerű volt a DIGI kizárása az 5G-s frekvenciák értékesítési eljárásából
- További előnyök DIGIMobil előfizetőknek
- A UPC Direct kihagyhatatlan ajánlattal készül az ünnepekre
- EasyBID – a hirdetési bevételek növelése automatikusan
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Izgalmas versenyek a T-esport Bajnokságon
Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2, League of Legends, Brawl Stars és EA Sports FC 24 játékosok mérték össze a tudásukat, köztük két magyar versenyző is.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.