Ismét a Simple by OTP alkalmazás lett a nyertes
Jelenleg több mint 390 000 regisztrált felhasználója van az integrált alkalmazásnak és másfél milliónál is több tranzakciót bonyolítottak vele indulása óta. Idén szeptembertől pedig már mindenki, banktól függetlenül használhatja a Simple applikációban lévő mobilfizetési megoldást.
Pár órával az után, hogy az OTP Bank három díjat is nyert a Mastercard Év Bankja díjátadóján (Az év bankja, Az év leginnovatívabb bankja, Az év lakossági mobil- és online-banki eszköze) a Magyar Marketing Szövetség által delegált szakmai zsűri 2016 után idén is a Simple by OTP alkalmazást tüntette ki Minőség Díjjal az Év Applikációja díjért folyó versenyben. A címre olyan alkalmazások pályázhattak, amelyek mobil eszközökről bárhol elérhető funkcióikkal segítik a felhasználók mindennapi életét. A zsűri elsősorban az innováció, a funkcionalitás és felületek kezelhetősége szempontjából mérlegelte a versenyre nevezett megoldásokat.
A kategória 11 pályázója közül díjat nyert Simple by OTP értékelésében a zsűri kiemelte, hogy az alkalmazás jelenleg több mint 390.000 felhasználó életét teszi egyszerűbbé, legyen szó autópálya matrica vásárlásról, parkolásról, mozijegy vásárlásról vagy étel rendelésről. Nincs más olyan applikáció a piacon, ami ilyen sok szolgáltató vásárlási funkcióját kínálná egyszerre.
„Az idei a fejlesztések éve volt számunkra, ezért most különösen örülünk az elismerésnek" – kommentálta a díjat Benyó Péter az OTP Mobil Kft. ügyvezető igazgatója. „Júniusban vezettük be, s szeptemberben már mindenki számára elérhetővé tettük a mobilfizetést, függetlenül attól, hogy melyik banknál vezeti számláját. Azóta közel 35.000 aktív digitalizált kártyával több mint 500.000 tranzakciót hajtottak végre felhasználóink” - tette hozzá.
A Simple by OTP idén a „Legügyfélbarátabb Fintech Megoldás” címet is elnyerte, a FintechRadar felhasználóbarát pénzügyi megoldásokat díjazó versenyén. A szakma elismerése mellett az alkalmazás a felhasználók szerint is jól teljesít, az App Store-ban 4,8-as, míg a Google Playen 4,5-ös értékeléssel jutalmazták a felhasználók.
Az alkalmazás további díjai:
- 2014 – Mobil marketing megoldások kategória – Az Év Applikációja (Az Év Honlapja)
- 2015 – Az év lakossági mobileszköz alkalmazása (Mastercard)
- 2016 – Az Év Applikációja - Minőségi díj (Az Év Honlapja)
- 2017 - Legügyfélbarátabb Fintech Megoldás (FintechRadar)
- 2017 – Az Év Applikációja - Minőségi díj (Az Év Honlapja)
Kapcsolódó cikkek
- Útvonaltervező segíti a kerekesszékesek és a babakocsit toló szülők közlekedését
- 38 millió forint összdíjazású Digitális Ötletpályázatot hirdet az OTP Fáy András Alapítvány
- Interaktív ’56-os diákverseny Budapest utcáin
- A GNSoft online képszerkesztő alkalmazást fejlesztett
- Simple: mobilfizetés mindenkinek
- A WeChat Pay segítségével is fizethetnek a KLM-nél
- A Viber megkönnyíti felhasználói életét
- Kutatás: a futók többsége mobil nélkül nem indul futni
- Egyszerűbb foglalás és felhasználóbarát beszállókártya az új Wizz applikációban
- Mistory városi kalandjáték Egerben
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.