Ők jutottak a Magyar Nemzeti E-sport Bajnokság döntőjébe

forrás: Prím Online, 2019. április 16. 11:16

Véget ért a K&H által támogatott Magyar Nemzeti E-sport Bajnokság rájátszás szakasza, így a győztesek számára egyenes út vezet a 2019. április 27-28-án zajló offline döntőbe. A kezdetben közel 2000 versenyzővel indult bajnokságban mára csak 98 versenyzőnek van esélye elnyerni a CS:GO, a PUBG és a Rainbow 6:Siege, valamint a  K&H League of Legends és K&H Hearthstone játékok legjobbjainak járó bajnoki címet és az ezzel járó díjat.

A tavaly ősszel az osztályozó kupákkal kezdődő Magyar Nemzeti E-sport Bajnokságban április 14-én lezárult a rájátszás szakasza, és kiderült, hogy kik azok, akik részt vehetnek az április végi döntőben. „Az e-sport népszerűsége töretlenül növekszik Magyarországon. Alig pár éve ugyanis, hogy megismertük az e-sport fogalmát, ma pedig már ott tartunk, hogy az első, nemzetközi színvonalú, több játékot felölelő ligarendszerű versenysorozat finiséhez közeledünk, ahol eddig összesen 1936 játékos mérte össze tudását, közülük 204-en egyénileg, 1732-en pedig csapatban. A K&H-nál egyértelműen a jövő sportjaként tekintünk erre a területre, ezért a bajnokság öt játékából kettőnek, a League of Legends és a Hearthstone játékoknak is névadó támogatói vagyunk. Szeretnénk ugyanis a sportnak ezen a területén is példát mutatni az elhivatottság, az eltökéltség és a kiváló teljesítmény támogatásával. Az eredmények pedig magukért beszélnek, hiszen például a Hearthstone esetében kijelenthetjük, hogy a hazai mezőny legerősebb, legjobb négyese jutott be a döntőbe – akik a nemzetközi versenyzőkkel is bátran felvehetik a versenyt” – mondta el Horváth Magyary Nóra, a Magyar Nemzeti E-sport Bajnokságot is támogató K&H Csoport kommunikációs ügyvezető igazgatója.

 

Az elmúlt két hét alatt az is kiderült, hogy kik azok a szerencsés versenyzők, akik sikerrel zárták a rájátszást, és ott lehetnek a döntőn:

  • Counter Strike: Global Offensive (CS:GO) – Salamander, Budapest 5
  • K&H Hearthstone – Hulkeinstein, Penhadani, Exigo és CheeseHead
  • K&H League of Legends (LoL) – Team Plague és WiLD by Lagardére
  • Playerunknown’s Battlegrounds (PUBG) – a jótékonysági gálameccset követően mind a 16 csapat részt vesz a döntőben  
  • Rainbow Six: Siege (R6S) - WiLD by Lagardére és RIFT Esports

 

„Április végén már a Magyar Nemzeti E-sport Bajnokság 5 játékának nyertesét fogjuk kihirdetni. A döntő két napon át, két helyszínen zajlik: április 27-én a Rainbow Six: Siege, a K&H League of Legends és a Counter-Strike: Global Offensive játékokban, április 28-án pedig a K&H Hearthstone és a Playerunknown’s Battleground versenyekben mérik össze tudásukat a játékosok. Szombaton Győrben zajlanak majd a mérkőzések, vasárnap pedig a fővárosban, Budapesten folytatódnak. A legjobbak jutottak a fináléba, végletekig kiélezett mérkőzésekre számítunk” – árulta el Hodozsán Dániel, az esport1.hu tartalomigazgatója.

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Szemben a sztereotípiákkal: a nők, a tudomány jövőjének alakítói

Április negyedik csütörtökén az infokommunikációs szektor női szereplői előtt tisztelgünk. Az immár 15. éve ünnepelt Lányok az információ- és kommunikációtechnológiában (Girls in ICT) nemzetközi napja arra biztatja a fiatal lányokat, hogy merjenek nagyot álmodni és bátran helyezkedjenek el STEM*  vagy IKT**  szakmában. Idén a női vezetők és elengedhetetlen mentori szerepük kerül középpontba a világnapon, amely a Megoldások a holnapért résztvevőit is megihlette.

2024. április 27. 17:03

Minden 5. gyereket érintheti az online bántalmazás

Bár a honfitársaink szerint a közösségi média veszélyesebb a gyerekekre nézve, mint a tömegközlekedés, a 6-14 évesek harmada mégis rendszeresen használja a social mediát – derült ki egy friss, országos kutatásból. Az egyik leggyakoribb probléma az online térben a bántalmazás, ami akár minden 5. gyereket érinthet. A kitöltők harmada nem szokott a családjával beszélni az internetes tér veszélyeiről, pedig a tudatosítással a legtöbb ilyen helyzet megelőzhető vagy kezelhető lenne.

2024. április 27. 13:59

A Zyxel Networks fokozza a kiberbiztonságot, hogy megfeleljen a NIS2 irányelvnek

Tekintettel a kiberfenyegetések növekvő gyakoriságára és összetettségére, az EU 2016 óta hatályos NIS-irányelve ma már nem felel meg mindezeknek. Az új iteráció, amely 2024. október 18-án lép életbe, lehetőséget kínál a kiberbiztonsági erőfeszítések fokozására. A Zyxel Networks, a biztonságos, mesterséges intelligencia és felhőalapú hálózati megoldások egyik vezető szolgáltatója olyan termékeket kínál, amelyek megfelelnek az NIS2 irányelv követelményeinek, és hatékony védelmet nyújtanak a fejlett támadásokkal szemben.

2024. április 27. 12:10

Az AI és a fenntarthatóság területén nő az igény leginkább a munkavállalókra

A gyors technológiai fejlődés, a fenntarthatóság iránti fokozódó igény korszakában bizonyos munkaterületek jóval keresettebbé válnak. Az ezekkel a szakismeretekkel rendelkező munkavállalók iránti kereslet a magyar munkaerőpiacon is egyre növekszik. A Munkahelyeink.hu összegyűjtötte a kapcsolódó pozíciókat, illetve azt, hogy mire van szüksége a munkavállalóknak, hogy megszerezhessenek egy ilyen állást.

2024. április 27. 10:21

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50