Esport1.hu kulcsszót tartalmazó cikkek

Találatok a következő kulcsszóra: Esport1.hu

Ők lettek a Magyar Nemzeti E-sport Bajnokság legjobbjai

272 mérkőzés és 277 óra játék után kiderült, hogy kik lettek Magyarország első, hivatalos ligarendszerű e-sport versenysorozata, a K&H által támogatott Magyar Nemzeti E-sport Bajnokság legjobbjai. A kétnapos döntő két helyszínen, Győrben és Budapesten zajlott, amit a nézők élő adásban is követhettek. Az e-sportolók számára a versenyzés szeretete, a saját határok feszegetése jelenti az igazi motivációt arra, hogy kiválóan teljesítsenek, erre pedig 5 játék, köztük a K&H League of Legends, valamint a K&H Hearthstone mérkőzései adtak lehetőséget. 

2019. április 30. 10:20

Ők jutottak a Magyar Nemzeti E-sport Bajnokság döntőjébe

Véget ért a K&H által támogatott Magyar Nemzeti E-sport Bajnokság rájátszás szakasza, így a győztesek számára egyenes út vezet a 2019. április 27-28-án zajló offline döntőbe. A kezdetben közel 2000 versenyzővel indult bajnokságban mára csak 98 versenyzőnek van esélye elnyerni a CS:GO, a PUBG és a Rainbow 6:Siege, valamint a  K&H League of Legends és K&H Hearthstone játékok legjobbjainak járó bajnoki címet és az ezzel járó díjat.

2019. április 16. 11:16

Kik lesznek a nemzeti e-sport bajnokok?

A K&H és a Magyar Nemzeti E-sport Bajnokság közös sajtótájékoztatóján bejelentették a rájátszás lebonyolítását és menetrendjét. A március 28-án induló rájátszásban, majd az áprilisi döntőben az öt népszerű videójáték – a League of Legends, a CS:GO, a PUBG, a Hearthstone és a Rainbow 6:Siege – legjobb hazai e-sportolóit ismerhetjük meg.

2019. március 1. 09:52

A hazai e-sport piac helyzete

Egyre nagyobb az érdeklődés Magyarországon a versenyszerűen játszott videojátékok és az e-sport iránt. A magyar e-sport piac mérete 2017-ben meghaladta a 23 milliárd forintot, az e-sporthoz köthető közösséget pedig már több, mint 425 ezer fő alkotja – derül ki az eNET Internetkutató, az Esportmilla – Egymillióan a magyar esportért Egyesület és az Esport1.hu közös kutatásából, amely a hazai e-sportolói szokásokat és a piaci hátteret vizsgálta.

2018. június 21. 16:49

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További híreink

Digitális élményforradalom: tegnap ért véget a pekingi InfoComm China 2025

A Beijing InfoComm China 2025 rendezvényt április 16–18. között rendezték meg a pekingi China National Convention Center-ben, közel 40 országból érkező több száz kiállítóval és több ezer látogatóval. A rendezvény a régió egyik vezető audiovizuális és integrált élménytechnológiai platformja lett, ahol a technológiai újdonságokat személyesen is ki lehetett próbálni. Ázsia egyik legfontosabb audiovizuális és infokommunikációs technológiai szakkiállítás résztvevői a legfrissebb trendekre, a mesterséges intelligenciával támogatott prezentációs rendszerekre, a 4K-s kollaborációs eszközökre és a hálózati AV-megoldásokra fókuszáltak.
 

2025. április 19. 14:31

A Microsoft mesterséges intelligenciával gyorsítja a szoftver-frissítéseket

A Windows frissítések gyakran hosszú ideig tartanak, és sokszor kellemetlenek a felhasználók számára. A Microsoft most ezen szeretne változtatni. A vállalat bejelentette, hogy a jövőben az AI-t fogja használni a frissítések optimalizálására.

2025. április 16. 17:51