Óriási magyar siker
Most először került az Innovation Awards díjazottjai közé magyar cég, a Dobox termékkel ilyen elegáns társaság tagja lehet a Fruitdock Ltd.
A crowdfunding programmal indult csapat két év fejlesztő munkával érte el az óriási sikert. A “Dobox” doboz mindent mindennel összeköt a computer tartozékok, okostelefonok és ipade-ek világában, vagy madzaggal, vagy anélkül, ráadásul tölt is ha kell, még biztonságos WiFi-t is tud nyújtani.
Kapcsolódó cikkek
- A HP lenyűgöző kijelzőkkel, PC megoldásokkal és biztonsági innovációkkal nyitotta a 2019-es CES-t
- A Samsung ismerteti a csatlakoztatott életmódról alkotott elképzeléseit
- „Mesterséges intelligencia egy még jobb életért”
- Dell innovációk a zökkenőmentes, intuitív használati élményért
- A HTC VIVE kibővített VR portfóliót, korlátlan szoftver hozzáférést és további tartalomgyártókat jelentett be
- Food innovation, avagy ellenséget muszáj találni…
- Két új izgalmas funkciót jelentett be a Panasonic a CES 2019 kiállításon
- Az LG XBOOM hangszórói új szintre emelik a zenehallgatás élményét
- Micro LED technológia a Samsung újgenerációs kijelzőiben
- A szórakoztató üzletágak meghatározó technológiáit is bemutatja a Sony az idei CES-en
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Copilot for Microsoft 365 már magyarul is
A Microsoft bejelentése szerint 16 újabb nyelvvel gyarapodott azon nyelvek száma, amelyeket a vállalat generatív mesterséges intelligenciára alapuló alkalmazása, a Copilot for Microsoft 365 támogat mind az üzleti, mind pedig az egyéni felhasználók esetében. A magyar is ezek között van.
Ilyen lesz az első, személyzet nélkül is működő magyar bolt
A tervek szerint már idén nyáron elindulnak az első távfelügyelt boltok Magyarországon. A technológia révén a hagyományos üzletek átalakítást követően személyzet jelenléte nélkül is nyitva tarthatnak, akár 24/7-es üzemmódban.
A régiós pénzügyi vezetők harmada már teszteli a generatív AI megoldásokat
Közép-Európában már minden harmadik szervezetnek közvetlen tapasztalata van a generatív mesterséges intelligenciával, és mindössze a vállalatok négy százaléka várja passzívan, hogy a versenytársak tegyék meg az első lépést. A régióban négyből három pénzügyi vezető (73%) véli úgy, hogy az AI fontos a vállalatuk stratégiája szempontjából. A Deloitte legfrissebb CFO felmérése szerint a megkérdezett pénzügyi vezetők fele költségcsökkentést vár a mesterséges intelligencia bevezetésétől.