Sendee: futárnak lenni menő
Mostantól Budapesten nyilvánosan is elérhető Sendee alkalmazás a futárkodás új dimenzióját nyitja meg Magyarországon a szabadság, gyorsaság és megbízhatóság jegyében, az ügyfelek igényeit szem előtt tartva.
A teljesen magyar fejlesztésű alkalmazást, amely az éttermeket és a futárokat kapcsolja össze, illetve a mögötte álló startupot Szőke Gergő, az Uber volt marketingvezetője, Blaski Dániel Tech fejlesztés-vezető és Polgár ‘Rozmy’ Péter, designer működteti. A startup induló tőkéjét, a fejlesztés finanszírozását olyan fővárosi étteremtulajdonosok adták össze, akik maguk is tudják, mennyire fontos, hogy a futár pontos, megbízható és gyors legyen.
Kapcsolj futártempóra és keress pénzt! Ilyen egyszerű lenne? Futárnak lenni Magyarországon menő, de a feltételek hagynak kívánnivalót maguk után. Éppen ezért állt össze a Sendee csapata, hogy megmutassák, lehet máshogyan is. Emberbarát módon, mégis hatékonyan, precízen és magas szakmaisággal.
A Sendee üzemeltetéséSzőke Gergő, az Uber volt magyarországi marketingigazgatója irányítja, akinek nagy részben köszönhető a nyugati tech óriás logisztikai alkalmazásának zavartalan működtetése. A programozócsapat élén Blaski Dániel fejlesztés-vezető áll, aki széleskörű szakmai tapasztalatának és pörgős természetének köszönhetően akkor sem jön zavarba, ha sok ezer felhasználót kiszolgáló rendszerek építéséről és fenntartásáról van szó. Polgár ‘Rozmy’ Péter pedig a futároktól érkező visszajelzések alapján tervezi meg a szolgáltatás folyamatait, legyen szó egy új funkcióról a mobil alkalmazásban, vagy a fizetési rendszerek integrációjáról.
A Sendee a futárszolgáltatás eddig sosem látott dimenzióját nyitja meg Magyarországon. A kezdeti időszakban elsősorban ételek házhozszállításával foglalkozó csapat számára fontos, hogy a jövőben több üzleti területre is kiterjesszék működésüket. A „sharing economy” azaz a megosztás jegyében létrehozott startup alapkövei az innováció, a bizalom és a szabadság. Ezek az értékek egészen az ötlet megszületésétől végigkísérik a megvalósítás és működés minden egyes fázisát.
A Sendee-t a megrendelők asztali gépükkel vagy laptopjukkal, az autós, motoros és biciklis futárok pedig okostelefonjukkal használhatják. Ehhez elég regisztrálniuk, majd „élesre” állítaniuk az alkalmazást. A Sendee előnye, hogy a profi futárok mellett olyanokat is jövedelemhez segít, akik nem tudnak, vagy nem akarnak főállásban dolgozni, akik mindennél többre értékelik a szabadságot; kreatívok, egyetemisták, fiatal anyukák, 50 év felettiek, kiszabadulni vágyó irodisták.
A Sendee legális és transzparens jövedelemforrást jelent a futárok számára. A Sendee futárok egytől egyig teljes mértékben törvényesen dolgoznak. A cég segíti partnereit az összes szükséges adminisztratív intézkedés gördülékeny lebonyolításában.
„A Sendee nagyon kényelmes és egyszerű alkalmazás. Amikor egy étterem lead egy házhozszállítási rendelést, a rendszer felajánlja azt a földrajzilag legközelebbi futárnak. A futár azt egy kattintással elfogadhatja, és már mehet is az ételért.” - magyarázza a Sendee működését Szőke Gergő operációs igazgató. „A rendszer egy olyan algoritmust alkalmaz, amely optimalizálja a kiszállítást, így a megrendelt étel a lehető leghamarabb jut el a célállomásra, így nem csak a megrendelők, de az éttermek számára is időt takarít meg.”
A Sendee további előnye, hogy „kifehéríti” a futárpiacot: kizárólag adószámmal rendelkező vállalkozások, egyéni vállalkozók használhatják. Minden fuvar után a magyar számviteli szabályoknak megfelelő számlát állít ki az alkalmazás, így az adóköteles jövedelmek könnyen nyomon követhetők.
A Sendee szabadabb munkavállalást és megbízható költségtervezést jelent partnerői számára. A Sendee futárok azon túl, hogy teljes mértékben maguk oszthatják be munkaidejüket, a ledolgozott órákat folyamatosan nyomon tudják követni, akár forintban számolva is. Az app segítségével egyértelműen látják, hogy a teljesített megrendelések után mennyi tiszta bevétellel számolhatnak.
A Sendee az éttermek számára nem csak a költségek, de a rendelkezésre álló futárállomány terén is optimális megoldást nyújt. A Sendee elsődleges, hosszú távú célja, hogy a mindig rendelkezésre álló futárok segítségével az étel még a legforgalmasabb időszakokban is késés nélkül jusson el az étteremtől a megrendelőig. Az egyes vállalkozásoknak csak akkor kell fizetniük a szolgáltatásért, amikor ténylegesen igénybe is veszik azt. Mindezt teljesen transzparensen és legálisan.
A Sendee jelenleg Androidos applikációként (https://play.google.com/store/apps/details?id=hu.sendee.futar) valamint interneten (www.sendee.hu), érhető el, az iOS- verzió fejlesztés alatt áll.
Facebook: https://www.facebook.com/sendeecorp/
Kapcsolódó cikkek
- A Rakuten Viber felvásárolta a Chatter Commerce-t
- A Kaspersky Lab Battery Life-fal nem merül le az androidos telefon
- Két éves a BOOKR Kids
- Mely filmeket szeretik a legjobban a magyarok?
- A gyerekek elégedetlenek szüleik online viselkedésével
- Jótékony taxi? Igen, létezik!
- Okostelefon applikáció a tudatos vásárlásért
- Újított az Uber
- Útjára indul a közösségi filmajánló applikáció
- Két hét alatt 10 ezren töltötték le a „Kékgalléros állások tinderét”
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai
Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.