Újabb fontos digitális innováció az MKB-nál
Az MKB Bank elindította MKB VideóBANK szolgáltatását, melynek használatával az ügyfelek videóchaten keresztül tudják intézni ügyeik egy részét. A banki tanácsadók személyesen, a legmodernebb digitális technológia eszközeivel állnak rendelkezésre.
A videóbank szolgáltatás létrehozása az MKB Bank digitális fejlesztési programjának tervezett lépése volt, azonban bevezetését – a március végén bevezetésre került digitális ügyfélhívó rendszerhez hasonlóan – jelentősen felgyorsította a koronavírus-járvány teremtette helyzet.
Az MKB VideóBANK gyors, soron kívüli elindításának célja az, hogy tovább csökkentsük a fiókokban történő személyes ügyintézés szükségességét, egyúttal újabb hasznos, kényelmi szolgáltatást biztosítsunk ügyfeleinknek.
A VideóBANK szolgáltatás munkanapokon 8:00 és 16:30 között érhető el és egyéb ügyintézési lehetőségek mellett arra is lehetőséget ad, hogy az ügyfelek ennek használatával nyilatkozzanak, ha nem kívánnak élni a hiteltörlesztési moratóriummal.
Az MKB VideóBANK szolgáltatás használható mobileszközökön (Android és iOS), valamint asztali gépeken és laptopokon Google Chrome, Mozilla Firefox, Microsoft Edge és Apple Safari böngészőkben.
Pereczes János, Digitális Üzletfejlesztési ügyvezető igazgató, MKB Bank Nyrt.: "Bankunk a jövő klasszikus digitális bankjaként különösen odafigyel a koronavírus idején megváltozó ügyféligényekre. Azon dolgozunk, hogy ezeket az igényeket minél professzionálisabban szolgáljuk ki a technológia adta lehetőségekkel. Hiszünk a személyes ügyintézés erejében és ezt kombináljuk a videókommunikáció adta lehetőségekkel. Kezdetben a szolgáltatás fókuszában meglévő ügyfeleink ügyintézésének digitalizálása áll, azonban készülünk új, további szolgáltatások bevezetésére is az MKB VideóBANK-on keresztül. Büszke vagyok a bevezetés mögött álló sokszínű csapatra, a rendkívül gyors bevezetésre, és megyünk is tovább, folytatjuk a megkezdett munkát!"
Kapcsolódó cikkek
- Ingyenesen elérhető Home Office chatbottal segíti a hazai cégeket a ChatBoss Team
- NAK TechLab – Az innovatív megoldások keresése nem állhat meg!
- Rekordidő alatt vezette be digitális ügyfélhívó rendszerét az MKB Bank
- A Volkswagen a Siemens támogatásával fejleszti elektromos autóinak digitalizált gyártását
- Egymilliárd forintot adományoz az MKB Bank a koronavírus elleni harchoz
- Már a biztosítók is nekünk kedveznek
- Az első digitális egészségügyi konferencia tanulságai
- A biztosítási iparágat is elérte a digitalizáció
- Digital Health Summit – minden, amit ma tudhatunk a jövő egészségiparáról
- Dr. Balog Ádám, az MKB Elnök-vezérigazgatója az ORACLE OpenWorld szakmai előadója
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.