HP nyílt ökoszisztéma – szabad a pálya
Nincs többé akadály az SDN útjában
A HP bemutatta az iparág első, Software Defined Networkinget (SDN - szoftveresen definiált hálózati működés ) támogató, nagyvállalati kategóriájú, nyílt ökoszisztémáját. A HP SDN fejlesztői csomagja (SDN Developer Kit, SDK) és SDN-alkalmazásáruháza (SDN App Store) új üzleti lehetőségekhez juttatja a partnereket és egyszerű módszert kínál az ügyfeleknek a hálózati szolgáltatások beszerzésére és üzembe helyezésére.
A hálózat telepítése hagyományosan több hónapnyi intenzív emberi közreműködést és testre szabást igényel, ami késlelteti az alkalmazások bevezetését és korlátozza a gyors reagálókészséget. Az SDN a hálózatműködés automatizálását ígéri, ám a szállítóspecifikus, zárt SDN-technológiák gátolják az innovációt, akadályozzák a rendszerek közötti együttműködést és korlátozzák a piaci verseny kialakulását. A nyílt SDN-ökoszisztéma és alkalmazásfejlesztési platform ezzel szemben támogatja az innovációt és az együttműködést.
A HP SDN-infrastruktúráját és teljes körű támogató szolgáltatásait hasznosító SDN-fejlesztői csomag minden alapvető eszközt biztosít a fejlesztőknek az SDN-alkalmazások létrehozásához, teszteléséhez és validálásához. A HP SDN-alkalmazásáruházában az ügyfelek szabadon böngészhetnek és kereshetnek az SDN-alkalmazások között, és közvetlenül letölthetik azokat virtuális alkalmazáshálózatuk SDN-kontrollerére. Ez a lehetőség új üzleti modellt biztosít a hálózati szolgáltatások megvásárlására és bevezetésére.
A fejlesztői csomag használatára már regisztrált partnerek között van az Aastra, a Blue Coat Systems, a BlueCat, a Citrix Systems, az Ecode Networks, az F5, az Infoblox, az Infranics, az Intel, a Microsoft, a MIMOS, a PwC, a Qosmos, a Radware, a Real Status, a Riverbed, az RMIT University, a ShoreTel Inc., az SAP, a Tech Mahindra, a VMware, a Versatile és a Websense.
Az innováció ösztönzése a nyílt ökoszisztémán keresztül
A HP AllianceOne partnerek és a független szoftverszállítók felhasználhatják a HP SDN-fejlesztői csomagban elérhető eszközöket a HP SDN-alkalmazásáruházban értékesíthető nagyvállalati kategóriájú SDN-alkalmazások fejlesztésére, szimulálására és validálására. Így a partnerek:
· API-dokumentáció, fejlesztői útmutató és mintakódok felhasználásával, közvetlenül a HP VAN SDN-kontrolleren, gyorsan kifejleszthetik az új alkalmazásokat;
· az SDN szimulációs csomag és a HP SDN Virtual Lab segítségével a felhasználói feltételeket szimuláló, készre szabott környezetben tesztelhetik az alkalmazásfunkcionalitást és az együttműködést;
· a HP SDN validációs teszttel a HP nagyvállalati normái szerint validálhatják az újonnan kifejlesztett alkalmazásokat.
A nyílt SDN-ökoszisztéma kiegészítésére a HP OpenFlow támogatást vezetett be a HP FlexNetwork portfólió 10 új routeréhez, köztük a HP MSR2000, 3000, 4000 és a HP Virtual Services Router (VSR) sorozatú termékekhez. Az OpenFlow ezenkívül 50 switchet is támogat, ami több mint 25 millió telepített portot jelent. A partnerek teljes listája megtekinthető HP SDN Ecosystem Partners webhelyen.
Az IT-személyzet felkészítése az SDN-környezetek üzemeltetésére
Az SDN-megoldások megváltoztatják a hálózatok kiépítésének, programozásának és üzemeltetésének módját. A HP hozzá kívánja segíteni az informatikusokat a változások miatt szükséges új ismeretek elsajátításához, ezért SDN Learning Journey néven kifejezetten SDN-specifikus tanfolyamokat vezetett be és SDN-képesítést is kínál a HP ExpertOne programban.
Kapcsolódó cikkek
- Három hónapos az e-útdíj
- Mobilmegoldásokért felelős értékesítési vezető az SAP-nál
- Itt az új, biztonságos üzleti HP Ultrabook termékcsalád
- Indonéziában hódít mobil fizetési megoldásával a Cellum
- Mobil nyomtatásban erősít a HP
- Több ezer gyereket oktattak a biztonságosabb internethasználatra
- Kortárs dizájn a HP konvergens infrastruktúrájára szabva
- Termékbejelentések a G Datától
- Újít a HP: Új generációs gépek, többféle operációs rendszer, felhő alapú szolgáltatások
- A siker kulcsa a nyomdaiparban
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.