Két hét múlva eldől, kié lesz „Az Év Honlapja” cím
Még két hétig lehet pályázni „Az Év Honlapja” díjra. A versenyen több nevezési kategóriában indulhatnak a résztvevők, csupán ki kell választani a honlapnak megfelelőt, és máris indul a megmérettetés.
Magyarország legrangosabb online marketingkommunikációs versenye – ahogy már korábban beszámoltuk róla – idén eltér az előző évek gyakorlatától. Ám a jól ismert kategóriák nem változtak (lásd alább).
A szervezők még két hétig várják a nevezéseket, azaz október 31-ig lehet jelentkezni. A pályázat benyújtásához mindössze egy rövid regisztráció szükséges, amelyet a honlapon megtehetnek a nevezők.
A rokonok, barátok segítségét is igénybe vehetjük, ugyanis az idei év nagy újdonsága, hogy Facebookon is lehet szavazni a legszimpatikusabb honlapra.
A kategóriák:
1. Az év kreatív megoldása (banner, popup, microsite...)
2. E-kereskedelem
3. E-learning
4. Egészségügy
5. Elektronikus hírlevél
6. Életmód és Sport
7. Ifjúsági: 14-18 év (középiskolai tanulók) közötti személyek által fejlesztett, nem kereskedelmi céllal létrehozott személyes weblap
8. Ipari web
9. Kereskedelem
10. Kormányzat: Kormányzati oldalak, kormányzati háttérintézmények oldalai
11. Közösségi marketing megoldások
12. Közösségi oldal
13. Kultúra
14. Márkasite
15. Márkázott digitális megoldások: Branded Content, Branded Entertainment
16. Média (online és offline)
17. Mobil marketing alkalmazások (appok, beágyazott hirdetések, kampányok, stb.)
18. Művészek, közszereplők honlapja
19. Oktatás
20. Önkormányzatok és települések
21. Portfólió oldalak: (régi személyes oldal kategória) magánszemélyek tulajdonában lévő weblapok. Ebbe a kategóriába csak magánszemélyek nevezhetnek!
22. Szolgáltatás
23. Társadalmi és civil szervezetek
24. Turizmus
25. Vendéglátás (szállodák, éttermek honlapjai)
Kapcsolódó cikkek
- Megjelent a Google Media Tools
- Levél vs. e-mail – mikor melyik biztonságos?
- A KockaÁruház idén az Ország Boltja
- Átadják a 2013. évi Pro Progressio díjakat középiskolai tanároknak
- Innovatív és kreatív hallgatókat díjaznak a Műegyetemen
- A Sanoma pályázatot hirdet a Citromail üzemeltetésére
- Mobilalkalmazás az Olcsobbat.hu-tól
- MÁV: 500-ra duzzadt a Wi-Fi-vel felszerelt kocsik száma
- Böngészők az élvonalban
- Megújult a Brozie közösségi böngésző
Hirek.com - Kiemelt hír ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Innovációs versenyen méretik meg magukat a világ egyetemistái
A Red Bull Basement kezdeményezés a bolygó ifjú koponyáinak ad lehetőséget, hogy kibontakoztassák ötleteiket, ezzel pozitív hatást gyakorolva világunkra. Az egyetemista versenyzők idén a mesterséges intelligenciát is segítségül hívhatják kiemelkedő innovációik megvalósítása érdekében.
Országos kutatásból netezési körkép: a magyarok többségének élete elképzelhetetlen net nélkül
Rengeteget internetezünk, leginkább okostelefonon, és minden második fiatal napi 2-3 órát tölt el chateléssel – derül ki a Yettel országos, reprezentatív kutatásából. Bár minél fiatalabb valaki, annál valószínűbb, hogy gyakrabban használja mobilon az internetet, de még az X generáció 85 százaléka is naponta többször felmegy a netre. A legnépszerűbb közösségi platform továbbra is a Facebook, de a Z generációsok körében a TikTok és az Instagram is hódít.
Éppen most robban a hazai előfizetéses e-kereskedelem
Idén nyáron a hazai webshopok 4 százaléka kínált valamilyen terméket előfizetéses formában, azonban az adatok szerint ez az arány két-három éven belül várhatóan 23 százalékra nő. Az, hogy közel ötszörösére nőhet az előfizetéses vásárlást kínáló webáruházak száma, jól mutatja a piacon zajló jelentős változásokat – ismertette a Visa támogatásával készült friss kutatásának* eredményeit a Shoprenter.
Ezek a MI legnagyobb veszélyei az oktatásban
Két szemeszteren keresztül kísérelték meg matematikai kurzusaikon ChatGPT-szerű mesterséges intelligencia használatát a Corvinus oktatói: diákjaik mindvégig szabadon használhatták feladataik elkészítéséhez, sőt, vizsgáikhoz is a MI-t. Az eredmény a két oktatót is meglepte: csökkent a hallgatók motivációja és a csoport általános tudásszintje, valamint jobban kiéleződtek a hallgatók közötti társadalmi egyenlőtlenségek is.
Techóriások özönlöttek a Városligetbe
Az AI Summit 2024 grandiózus eseményként vonzotta a mesterséges intelligencia iránt érdeklődőket a Városligetbe szeptember 9-én és 10-én. Az Indamedia kiadó által szervezett konferenciára a jegyek már az indulást megelőző napokban elfogytak – a rendezvény két napjára közel 3000-ren léptek be. Itt az AI-t gyakorlatilag minden aspektusból megközelítették, és olyan nemzetközi technológiai nagyágyúk is képviseltették magukat, mint a Microsoft, az Amazon, a Google, de még a Financial Times is.