Amerikában már a nők interneteznek többet
Zsigó József, 2000. augusztus 9. 21:48
A Media Metrix és a Jupiter Communications amerikai piackutató cégek által készített legfrissebb vizsgálatból kiderült, hogy a női internetezők aránya 50,4 százalék: első ízben lépi túl a férfiakét.
Ami még meglepőbb, hogy a 18-24 éveseket kivéve minden korcsoportban több nő internetezett, mint férfi, és a növekedés dinamikája igen erőteljes.
Habár az olyan, nőknek szánt webhelyek, mint a ClubMom.com, Women.com és Oxygen.com nagy látogatottságúak - még férfiak is megfordulnak itt 30 százalékos arányban -, a legtöbb nő azokat a helyeket keresi fel legszívesebben, amelyeket férfi társa is megnéz - állítja a Dailynews.
A felmérésben az USA 55 000 polgára vett részt.
Kapcsolódó cikkek
- Egyre kevésbé figyelünk a veszélyekre
- Metro Life Panel online közvélemény-kutatás Magyarországon is
- A román IT-piac 2010-ig évente várhatóan 12-13 százalékkal nő
- Önálló informatikai szakállamtitkárságot hoz létre a GKM
- Gates: több külföldi szakemberre van szükség az USA-ban
- 2008-ban is a noteszgépek hajtják előre a PC-piacot
- Magyar cégek: Négyszáz tárgyalás a CEBIT-en
- 11 millió mobil-előfizető
- Felvásárlási hullám kezdődik az internetszolgáltatók piacán
- Az amerikaiak többsége mozdulni sem tud mobiltelefon nélkül