A Samsung a legjobb magyar elektronikus ügyfélkiszolgáló

forrás: Prím Online, 2013. november 11. 13:02

Díjazták a Samsungot a „Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban” díjért folyó versenyben, ahol megszerezte a legjobb ügyfélkiszolgáló címet. Ezenkívül még egy díj ütötte a vállalat markát: telefonos kategóriában 3. helyezett lett.

A Samsung jelenlegi ügyfélszolgálata két évvel ezelőtt zöldmezős beruházásként indult. Munkatársai ma már éves szinten több mint 250 000 megkeresést kezelnek. A vállalat az indulás óta mindig igyekezett az elektronikus ügyfélkiszolgálás irányába mutató új szolgáltatásokkal kedvezni ügyfeleinek, s ennek köszönhetően a samsung.com honlapon ma már szinte teljeskörű ügyfélszolgálat érhető el non-stop

 

Az elektronikus ügyfélszolgálat munkatársai emailben és online chaten állnak minden ügyfél rendelkezésére. Ezenfelül egy úgynevezett Prémium Assistance szolgáltatás is elérhető a honlapon, amely a prémium kategóriás Samsung készüléktulajdonosok számára, garanciális időszak alatti meghibásodás esetén, helyszíni javítást vagy ingyenes szállítást és, lehetőség szerint, 1 munkanapon belüli javítást biztosít. A Samsung okostévékre, okostelefonokra és táblagépekre Remote Management szolgáltatás is igényelhető, azaz az ügyfélszolgálat munkatársa az interneten keresztül az ügyfél előzetes engedélyével belép a készülék menüjébe és frissíti annak szoftverét, vagy kezeli az egyéb problémát.

 

 

Díjazottak

 

A siker többek között abban rejlik, hogy az iparágban egyedülálló módon folyamatosan képezi munkatársait, és a tréningek során a kommunikációs és ügyfélkezelési technikákon felül a termékismereti felkészítés is nagy hangsúlyt kap.

 

A Samsung  jövőre szintén újdonsággal készül ügyfelei számára. 2014 elején megérkezik a Video Chat szolgáltatás, amelynek köszönhetően  a Skype-hoz hasonló módon  az ügyfél láthatja is az ügyfélszolgálat munkatársát illetve a terméket a beszélgetés alatt. Így a termék menüjének kezelése vagy például egy softverfrissítés könnyűszerrel meg is tanulható az érdeklődők számára.  

 

A vállalat jelenlegi és jövőbeni ügyfelei természetesen továbbra is fordulhatnak az ingyenes, 06-80-SAMSUNG számon elérhető telefonos ügyfélszolgálathoz is a hét minden napján bármely, termékkel, szolgáltatással, sales és marketing tevékenységgel, továbbá szervizeléssel kapcsolatos kérésükkel, kérdésükkel.

 

A 2009-ben indított Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban verseny célja, hogy fejlessze a hazai üzleti kultúrát és lehetőséget adjon a részt vevő vállalatoknak ügyfélkiszolgálási színvonaluk összehasonlítására ágazatokon belül és ágazatok között is. A megmérettetés során több mint hétezer ügyfelet kérdeztek meg, és közel ezerötszáz próbavásárlói tesztet értékeltek a szervezők. Ezek alapján alakult ki az idei győztesek rangsora.

Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Ötödször is Családbarát Munkahely a Bridgestone

A Bridgestone Tatabánya 2024-ben ismét elnyerte a Családbarát Munkahely címet „Vállalati értékvállalásunk a mindennapokban is jelen van” című pályázatával. A vállalatnál megvalósuló változatos programok és kezdeményezések célja, hogy hozzájáruljanak a kollégák munkahelyi, családi és magánélete közötti egészséges egyensúly megteremtéséhez.

2024. november 24. 10:24

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Idén is keresi a digitális szakma női példaképeit az IVSZ és a WiTH

2024. november 22. 16:40

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36