Így lesz ügyfél a hirdetésből
A marketing tevékenység során az elmúlt időszakban egyre nagyobb hangsúly került az értékesítést szem előtt tartó kampányokra. Különösen igaz ez az online marketing terén, ráadásul a legnagyobb platformok szabályai is folyamatosan változnak, ami további nehézségeket jelenthet a hirdetők számára.
A magyar gazdaság az elmúlt időszakban életjeleket mutatott, kisebb mértékű GDP növekedés látható a statisztikákban, mellyel párhuzamosan a kiskereskedelemben és az idegenforgalomban is erősödő keresletet mért a KSH. A növekvő tortából azok a cégek fognak részesedni, amelyek hatékonyabban szólítják meg potenciális ügyfeleiket, vásárlóikat.
Az online térben is azonban számtalan csatorna, platform van, amelyen elérhetők a felhasználók: előretört a videós tartalom, sokan használnak közösségi médiát, mások a hagyományos oldalakat olvassák idejük nagy részében. Ahány felület, annyiféle hirdetési megoldás adódik, a klasszikusnak mondható bannerek, email-ek, social médiás kampányok, vagy éppen a SEO.
Az mfor.hu Hatékony online marketing 2014 című konferenciája a fentiek szellemében igyekszik áttekinteni a legfontosabb folyamatokat és felületeket. Értékesítési szempontból vizsgálva a kérdéseket, gyakorlatorientált előadásokon keresztül mutatjuk be a legfrissebb trendeket.
Napjaink egyik legdivatosabb témája, a social marketing, és a Facebookon való megjelenés, hirdetés. Ám a legnagyobb közösségi oldalról is kiderült, hogy nem csodaszer, sok ezer vállalkozás azonban addig amíg ezt felismerte nem kevés időt, energiát és esetleg pénzt fektetett abba, hogy minél több követője legyen. A like-olók nem feltétlen lesznek vásárlók, különösen azért, mert a Facebook az idei évben módosított rendszere az egyéni felhasználók üzenőfalára sokkal ritkábban teszi láthatóvá, emeli ki a vállalati oldalak üzeneteit, ezeket elsősorban fizetett hirdetések formájában tudják a cégek eljuttatni rajongótáborukhoz.
Az esemény egyik előadója, Radisics Milan (Social daily alapítója) abban mutat irányt, hogy a megszerzett követőket hogyan lehet hatékonyan terelni, miként lesz számunka a Facebook több egy nagy forgalmú CT-gyárnál. A CT kampányokat alkalmazók is újdonsággal szembesültek néhány hete, változott ugyanis az AdWords, a hirdetések rangjánál mostantól nem csak a CPC x QS képletet veszi figyelembe a rendszer, hanem a beállított hirdetésbővítményeket is. A konferencián megtudhatjuk mit jelent mindez a hirdetők számára!
Az online videókban (YouTube) való hirdetésről a legautentikusabb forrásból, a Google hazai képviseletének egyik szakemberétől (Kovács Péter) hallhatnak az érdeklődők előadást. Számos érdekesség várható a hazai email-marketing egyik legelismertebb szakértőjétől Damjanovich Nebojsától is, aki arról beszél majd, hogyan lehet mesterfokon űzni a lead menedzsmentet. A hatékony kampányok, és a minél magasabb konverzió elérésének gyakorlati példáival pedig Fodor László a Használtautó.hu értékesítési és marketingigazgatója és Magyar Balázs, az Addict Interactiv vezető digitális stratégája ismerteti meg az érdeklődőket.
A konferencia programja itt érhető el.
Kapcsolódó cikkek
- Változzunk, hogy változtassunk!
- A kulcsszó: Multichannel?!
- Digital Hack - Trendek és tanulságok
- Több hajóval több csatornán – két nap múlva SzEK.org konferencia
- A digitális média kihívásait tekinti át a 47 tagállam
- Digital Hack: Minden, ami új és digitális a marketingben
- Digital Hack néven Országos Marketing Konferenciát rendeznek
- Június 12-én lesz az Országos Marketing konferencia
- Új mobil hirdetési sablonok az Adverticum AdServerében
- Megváltozott fogyasztói szokások a piaci résztvevők szemszögéből
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.