Titkosításba kezd a Yahoo

Czipperer Dia, 2013. november 20. 13:14

A Yahoo bejelentette, hogy minden felhasználói adatot titkosít jövő év március végéig. Onnantól kezdve adatközpontjaik között csak titkosított információtovábbítás történik majd.

A szolgáltató azért szánta el magát erre a lépésre, mert a Snowden ügy kapcsán kiderült, hogy az amerikai kormány gond nélkül hozzáférhetett a különféle adatokhoz, és ezt meg is tette, csak mindezt a Yahoo tudta nélkül. Azonban ez a őket és Google-t is arra ösztönözte  akik szintén nem titkosították adataikat , hogy sokkal jobban ügyeljenek a biztonságra, és óvják felhasználóikat.

 

Marissa Mayer, a vállalat feje hangsúlyozta, hogy ők sosem adtak az NSA-nak vagy bármilyen kormányszervnek hozzáférést az adatokhoz. Ahogy fogalmazott: „Semmi sem fontosabb számunkra, mint az, hogy védjük a felhasználóink magánszféráját”.

 

A változások az elektronikus levelezést előbb érintik majd, ott már januárban életbe lép a titkosított forma. A felhasználóknak a titkosítás lehetőségként jelenik majd meg, ők adhatják meg, hogy milyen csatornán kívánnak levelezni a jövőben.

 

Forrás: BBC.co.uk

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Informatikai pályaorientációs napon segítik női szakértők az iskolás lányok elhelyezkedését

Lányoknak szóló informatikai pályaorientációs napot szervez a Neumann János Számítógép-tudományi Társaság Informatika Történeti Kiállítása és a Women4Cyber Hungary a szegedi Szent-Györgyi Albert Agorában. A Girls in ICT Day rendezvényen gondolatébresztő interjúk és inspiráló előadások segítenek a jövő reménybeli női informatikusainak a tájékozódásban és elhelyezkedésben. Az érdeklődőknek az eseményre nemcsak személyesen, hanem online is lehetőségük van csatlakozni.

2024. április 18. 16:54

Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel

Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.

2024. április 18. 09:59

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09