SuperSong néven zenei versenyt indít a Sony
A Sony ma lerántotta a leplet a “SuperSong” névre hallgató, világszintű zenei versenyéről, aminek Ricky Martin is részese lesz. Ő azegyike azon zsűritagoknak, akik kiválasztják azt a nyertes dalt, amely az ő tolmácsolásában kap helyet majd a 2014-es FIFA Világbajnokság Hivatalos Albumán.
December 2-ai kezdettel a Sony és Ricky Martin feltörekvő zenészeket, valamint zene- és futballrajongókat invitál majd meg szerte a világról, hogy tegyék közzé a www.supersong.com oldalon saját zenét és szöveget tartalmazó dalaikat, amelyekkel szerepelni szeretnének a 2014-es FIFA World Cup hivatalos albumán.
Minden benyújtott művet a “SuperSong” zsűri értékel és bírál el majd, akik első körben 20-ra szűkítik le a beérkezett dalok számát. A Sony Music Entertainment bizottságának kiválóságai és online rajongók ezután szavazhatnak kedvenc dalaikra, így kialakítva a döntős mezőnyt, akik közül Ricky Martin és a “SuperSong” zsűri fogja kiválasztani és bejelenteni a végső győztest, 2014 februárjában.
A győztes elutazik majd Puerto Ricoba, hogy találkozzon Ricky Martinnal és egy neves zenei producerrel, hogy rögzítsék a nyertes dal végleges verzióját a FIFA World Cup hivatalos albumára, ami a Sony Music Entertainment gondozásában jelenik majd meg 2014-ben. A győztes és kísérője szintén elutazik majd Brazíliába, ahol a Sony VIP vendégeiként részt vehetnek a 2014 FIFA Világbajnokság döntő meccsén 2014 júliusában, valamint egyéb jutalmakban is részesül majd a Sony jóvoltából.
A teljes kreatív, alkotó folyamatot és a stúdiómunkákat a Sony Pictures Television dokumentálja egy TV-s különkiadás formájában, amelynek végén a “SuperSong” videoklipjének világpremierjét is láthatjuk majd. Az adást világszerte közvetítik majd televízióban, illetve digitális- és mobilplatformokon egyaránt a Sony Pictures Television számos csatornáján keresztül (Crackle, AXN, SET és SPIN).
„Nagyon nagy örömünkre szolgál felajánlani ezt az egyedülálló lehetőséget a feltörekvő művészek, a zene szerelmesei és a futball rajongói számára a világ minden pontján, hogy osztozhassunk a 2014-es FIFA Világbajnokság izgalmain” - mondta Soichi Kawachi, a Sony brandekért felelős alelnöke. „A Sonynál eltökélt szándékunk folyamatosan a szórakoztatás új és innovatív formáit nyújtani, és a ‘SuperSong’ tökéletesen beleillik ebbe a filozófiába. Legújabb termékeink, a ‘HDR-MV1’ zene- és video rögzítő HD kézikamera és az Xperia okostelefon a tökéletes eszközök a résztvevők számára, hogy közzétehessék nevezésüket a versenyben, és reméljük, hogy a Sony egyedülálló kombinációja a technológiát, a TV-s tartalom előállítást és a szórakoztatást illetően egy egészen új, interaktív élményt nyújt majd a Világbajnokság híveinek.”
„A 2014-es FIFA Világbajnokság hivatalos mottója az All In One Rhythm - mindenki egy ritmusra. Ezért is fantasztikus, hogy partnerünk, a Sony lehetőséget ad a foci- és zenekedvelőknek szerte a világon, hogy felvegyék a ritmust a 'Supersong' versenyben” – mondta Thierry Weil, a FIFA marketing igazgatója. „A Sony ötlete, hogy a feltörekvő zenészek számára egy ilyen, soha vissza nem térő lehetőséget adjanak, egy nagyszerű hozzájárulás a 2014-es FIFA World Cup kreatív sikeréhez. Alig várom, hogy végre láthassam a jelölteket.”
Ricky Martin hozzátette: „Igazán nagy megtiszteltetés, hogy a ‘SuperSong’ részese lehetek. Hihetetlenül boldog vagyok, hogy én indíthatom útjára ezt a különleges versenyt, ahol a rajongóknak lehetősége nyílik, hogy megírják velem a végső dalt. Azt gondolom, ez egy briliáns ötlet és nagyon hálás vagyok, hogy a része lehetek ennek a fontos kezdeményezésnek. ”
A pályázatokat december 2-tól várják, amikor is a részvételi szabályok részletei bejelentésre kerülnek a www.supersong.com oldalon. Az oldalra ellátogatva lehet csatlakozni az aktív “SuperSong” közösségi oldalakhoz, és benevezni a versenyre.
Mint hivatalos FIFA Partner a “Digital Life” kategóriában, a Sony és egyéb vállalatok a Sony Group részeként, köztük a Sony Music Entertainment, a Sony Pictures Television, és a Sony Mobile Communications közösen, „One Sony”-ként működnek majd együtt, hogy megadják a zenerajongóknak életük lehetőségét.
Kapcsolódó cikkek
- Csinálod vagy nem?!
- Egyedülálló hangélmény Sony zenelejátszókkal
- E580 és E380: Két új Sony Walkman
- Megkezdődött a netes gyermekbarát tartalmak közötti verseny
- Kihirdették a 2013-as Sony World Photography Award győzteseit
- Már lehet szavazni a Facebookon az InnoApps alkalmazásokra
- Kényelemmel és kifinomultabb hangzással hódít az új, zajszűrő fülhallgató
- Új Sony fejhallgató: Extra basszus, prémium külső
- Tehetségkutató verseny indul ifjú feltalálók és kutatók számára
- Szépirodalmi cikkíró versenyt hirdet a magyar Wikipédia
Pályázatok ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Rekordszámú nevezéssel zárt ’Az Év Honlapja’ 2024 pályázat!
Az idén 23. alkalommal megrendezett ’Az Év Honlapja’ pályázat nevezési szakasza lezárult: december 15-ig rekordszámú, 329 pályamű érkezett. A szakmai zsűri hamarosan megkezdi a beérkezett pályázatok értékelését, hogy 30 kategóriában kiválassza 2024 legkiemelkedőbb digitális alkotásait. A közönségdíjért folytatott küzdelem azonban még javában zajlik – a pályázók 2025. január 15-ig mozgósíthatják közösségüket, hogy megszerezzék a publikum elismerését.
Az év legjobb sportmarketing-megoldásait keresik
A Magyar Marketing Szövetség Sportmarketing Tagozata által idén újra életre hívott Sportmarketing Gyémántdíj célja, hogy elismerje és széles körben megmutassa az egyesületek, a sportolók és a velük együttműködő márkák értékteremtő sportmarketing-megoldásait, és ezáltal hozzájáruljon a hazai sportmarketing színvonalának fejlesztéséhez. A díj elismeréseinek átadására 2025. március 5-én az ETELE Cinemában megrendezésre kerülő Digital Marketing Forumon kerül majd sor, ahol a digitális marketing aktualitásain túl helyet kapnak majd a sportmarketinggel kapcsolatos előadások is.
Átadták a 2024. évi Rátz Tanár Úr Életműdíjakat
Ebben az évben is nyolc kiemelkedő teljesítményű tanárt részesített elismerésben az Ericsson Magyarország, a Graphisoft és a Richter Gedeon Nyrt. támogatásával létrehozott Alapítvány a Magyar Természettudományos Oktatásért kuratóriuma. A reáltárgyak legkiválóbb hazai tanárai december 10-én ünnepélyes keretek között vették át az egyenként 2,5 millió forintos pénzjutalommal járó Rátz Tanár Úr Életműdíjat. Az esemény helyszíne a Budapesti-Fasori Evangélikus Gimnázium volt: itt tanított Rátz László, akinek emlékére a díjat alapították.
Marketing Diamond Awards: Már csak 5 napig lehet kedvezményesen előnevezni!
A Magyar Marketing Szövetség által szervezett, idén 10 éves Marketing Diamond Awards célja változatlan: megmutatni, hogy a szakmai elismerések nem csak a nagy költségvetésből megvalósuló marketingaktivitások kiváltságai!
Az ABB ismét várja az egyetemi és főiskolai képzésben részt vevő női hallgatókat mentorprogramjára
A Női Mentorprogram célja, hogy erősítse a nők részvételét és növelje a munkavállalási kedvüket műszaki területeken, és lehetőséget adjon, hogy a női hallgatók már tanulmányaik során megismerkedhessenek egy nemzetközi cég termékeivel, szolgáltatásaival, működésével.