SuperSong néven zenei versenyt indít a Sony
A Sony ma lerántotta a leplet a “SuperSong” névre hallgató, világszintű zenei versenyéről, aminek Ricky Martin is részese lesz. Ő azegyike azon zsűritagoknak, akik kiválasztják azt a nyertes dalt, amely az ő tolmácsolásában kap helyet majd a 2014-es FIFA Világbajnokság Hivatalos Albumán.
December 2-ai kezdettel a Sony és Ricky Martin feltörekvő zenészeket, valamint zene- és futballrajongókat invitál majd meg szerte a világról, hogy tegyék közzé a www.supersong.com oldalon saját zenét és szöveget tartalmazó dalaikat, amelyekkel szerepelni szeretnének a 2014-es FIFA World Cup hivatalos albumán.
Minden benyújtott művet a “SuperSong” zsűri értékel és bírál el majd, akik első körben 20-ra szűkítik le a beérkezett dalok számát. A Sony Music Entertainment bizottságának kiválóságai és online rajongók ezután szavazhatnak kedvenc dalaikra, így kialakítva a döntős mezőnyt, akik közül Ricky Martin és a “SuperSong” zsűri fogja kiválasztani és bejelenteni a végső győztest, 2014 februárjában.
A győztes elutazik majd Puerto Ricoba, hogy találkozzon Ricky Martinnal és egy neves zenei producerrel, hogy rögzítsék a nyertes dal végleges verzióját a FIFA World Cup hivatalos albumára, ami a Sony Music Entertainment gondozásában jelenik majd meg 2014-ben. A győztes és kísérője szintén elutazik majd Brazíliába, ahol a Sony VIP vendégeiként részt vehetnek a 2014 FIFA Világbajnokság döntő meccsén 2014 júliusában, valamint egyéb jutalmakban is részesül majd a Sony jóvoltából.
A teljes kreatív, alkotó folyamatot és a stúdiómunkákat a Sony Pictures Television dokumentálja egy TV-s különkiadás formájában, amelynek végén a “SuperSong” videoklipjének világpremierjét is láthatjuk majd. Az adást világszerte közvetítik majd televízióban, illetve digitális- és mobilplatformokon egyaránt a Sony Pictures Television számos csatornáján keresztül (Crackle, AXN, SET és SPIN).
„Nagyon nagy örömünkre szolgál felajánlani ezt az egyedülálló lehetőséget a feltörekvő művészek, a zene szerelmesei és a futball rajongói számára a világ minden pontján, hogy osztozhassunk a 2014-es FIFA Világbajnokság izgalmain” - mondta Soichi Kawachi, a Sony brandekért felelős alelnöke. „A Sonynál eltökélt szándékunk folyamatosan a szórakoztatás új és innovatív formáit nyújtani, és a ‘SuperSong’ tökéletesen beleillik ebbe a filozófiába. Legújabb termékeink, a ‘HDR-MV1’ zene- és video rögzítő HD kézikamera és az Xperia okostelefon a tökéletes eszközök a résztvevők számára, hogy közzétehessék nevezésüket a versenyben, és reméljük, hogy a Sony egyedülálló kombinációja a technológiát, a TV-s tartalom előállítást és a szórakoztatást illetően egy egészen új, interaktív élményt nyújt majd a Világbajnokság híveinek.”
„A 2014-es FIFA Világbajnokság hivatalos mottója az All In One Rhythm - mindenki egy ritmusra. Ezért is fantasztikus, hogy partnerünk, a Sony lehetőséget ad a foci- és zenekedvelőknek szerte a világon, hogy felvegyék a ritmust a 'Supersong' versenyben” – mondta Thierry Weil, a FIFA marketing igazgatója. „A Sony ötlete, hogy a feltörekvő zenészek számára egy ilyen, soha vissza nem térő lehetőséget adjanak, egy nagyszerű hozzájárulás a 2014-es FIFA World Cup kreatív sikeréhez. Alig várom, hogy végre láthassam a jelölteket.”
Ricky Martin hozzátette: „Igazán nagy megtiszteltetés, hogy a ‘SuperSong’ részese lehetek. Hihetetlenül boldog vagyok, hogy én indíthatom útjára ezt a különleges versenyt, ahol a rajongóknak lehetősége nyílik, hogy megírják velem a végső dalt. Azt gondolom, ez egy briliáns ötlet és nagyon hálás vagyok, hogy a része lehetek ennek a fontos kezdeményezésnek. ”
A pályázatokat december 2-tól várják, amikor is a részvételi szabályok részletei bejelentésre kerülnek a www.supersong.com oldalon. Az oldalra ellátogatva lehet csatlakozni az aktív “SuperSong” közösségi oldalakhoz, és benevezni a versenyre.
Mint hivatalos FIFA Partner a “Digital Life” kategóriában, a Sony és egyéb vállalatok a Sony Group részeként, köztük a Sony Music Entertainment, a Sony Pictures Television, és a Sony Mobile Communications közösen, „One Sony”-ként működnek majd együtt, hogy megadják a zenerajongóknak életük lehetőségét.
Kapcsolódó cikkek
- Csinálod vagy nem?!
- Egyedülálló hangélmény Sony zenelejátszókkal
- E580 és E380: Két új Sony Walkman
- Megkezdődött a netes gyermekbarát tartalmak közötti verseny
- Kihirdették a 2013-as Sony World Photography Award győzteseit
- Már lehet szavazni a Facebookon az InnoApps alkalmazásokra
- Kényelemmel és kifinomultabb hangzással hódít az új, zajszűrő fülhallgató
- Új Sony fejhallgató: Extra basszus, prémium külső
- Tehetségkutató verseny indul ifjú feltalálók és kutatók számára
- Szépirodalmi cikkíró versenyt hirdet a magyar Wikipédia
Pályázatok ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Indul a Hello Cleantech 3.0: a magyar startupok számára is kitörést biztosít a program
A rendkívül sikeres, eddig közel 300 úttörő megoldást és 50 iparági vezetőt összehozó, Hello Cleantech program harmadik alkalommal is elindult idén novemberben. Már fogadják az európai tiszta energetikai megoldásokat bemutató pályázatokat szerte Európából, ezen belül Magyarországról is. A 2024-es EIT InnoEnergy által indított program egyedülálló hidat képez az innovatív startupok és iparági vezetők között. A résztvevők amellett, hogy szakmai támogatásban részesülhetnek üzlet- és technológiafejlesztési területen, finanszírozáshoz juthatnak és hozzáférhetnek a vezető kockázati tőkealapokhoz.
November 25-ig lehet nevezni a CALL TO ACTION pályázatra
A szervezők meghosszabbították az MRSZ és Sharity Impact TCR seregszemléjének beadási határidejét 2024. november 25. hétfő éjfélig.
Még két hétig jelentkezhetnek az IT hallgatók a K&H STEM ösztöndíjpályázatára
Meghosszabbítja két héttel STEM pályázatának leadási határidejét a K&H bank, hogy minél több egyetemi hallgató vehessen részt a kezdeményezésben. Az új határidő szerint november 17-én éjfélig fogadja a pénzintézet a pályamunkákat. A pályázatra – amelyben nyolc aktuális, innovatív téma közül választhatnak a jelentkezők – hazai IT képzést nyújtó egyetemek hallgatói jelentkezhetnek két kategóriában: mesterképzés és alapképzés. A nyerteseket szakmai zsűri választja ki, és akár 500.000 forint értékű díjazásban is részesülhetnek.
160 ezer eurós pályázat indul egészségügyi innovátoroknak
Magyar egészségügyi startupok, kkv-k, kórházak, egyetemek és kutatóintézetek kapnak lehetőséget, hogy innovációikat gyorsabban piacra juttassák a SPICE program keretében. A hazánk mellett a régió 18 országában meghirdetett programban 160 000 euró támogatás érhető el, melyet a csapatok fejlesztéshez, innovációik kereskedelmi hasznosításához és mentorálásra használhatnak fel. A résztvevők számára elérhetővé válik továbbá az egészségügyi innovátorok legnagyobb európai ökoszisztémáját összefogó EIT Health teljes kapcsolatrendszere, know-how-ja, szakértelme és tőkéje is.
A Jane Goodall Intézet nyerte a Telekom pályázatát
Körforgásban, kölcsönhatásban, közösségben – címmel hirdetett pályázatot kifejezetten magyarországi nonprofit szervezetek számára a Magyar Telekom és a Hello Nonprofit. A felhívásban olyan szervezetek jelentkezését várták, melyek az e-hulladék és a digitális környezetszennyezés csökkentésére; a városi éghajlati alkalmazkodásra; vagy a hazai ökoszisztémák ellenállóképességének támogatására fókuszálnak. A zsűri 21 pályázatból választotta ki a győztes Jane Goodall Intézet „Passzold vissza, Tesó!” programját, amely 16 millió forint támogatásban részesül.