A Dell tovább bővíti nyilvános felhő szolgáltatásait
A Dell tovább bővíti a Microsofttal kötött korábbi stratégiai szövetséget, így a Dell ügyfelei világszerte hozzáférhetnek a Windows Azure rendszerhez. Az együttműködésnek köszönhetően az ügyfelek a jövőben rugalmasabban tervezhetik nyilvános felhő alapú infrastruktúráikat. A Dell Cloud Partner Program egyedüli és teljes megoldást kínáló szolgáltatójaként a Dell központi megoldásintegrációt, irányítást, valamint közvetlen támogatást biztosít a vállalatok felhőalapú környezetének telepítéséhez.
A Windows Azure előnyei mellett a Dell ügyfelei az alábbi támogatást élvezhetik a Dell megoldásain és szolgáltatásain keresztül:
· A Dell Cloud Consulting and Application Services program keretében szakértői útmutatás segíti a felhőalapú környezetek felmérését, kiépítését, üzemeltetését és irányítását, függetlenül attól, hogy az ügyfél most ismerkedik a felhőalapú szolgáltatásokkal, vagy jelentős befektetésekkel rendelkezik ezen a téren.
· Egyetlen vagy több nyilvános, privát és hibrid felhő felügyelhető a Dell Cloud Manager, korábbi nevén Enstratius felületéről.
· A Dell értékesítői közvetlen támogatás keretében tanácsokkal látják el az ügyfeleket a legjobb beszerzési, bevezetési és karbantartási lehetőségekkel kapcsolatban. Ennek köszönhetően a megoldások igazodnak az ügyfelek egyedi igényeihez, figyelembe véve a költségvetésüket, a munkaterheléseket, a jelenlegi infrastruktúrájukat, valamint a használati eseteket.
Mivel az egységesített felhőkezelés kulcsszerepet játszik a felhőalapú környezetek támogatásában, ezért a Dell Cloud Manager a már támogatott Windows Azure Storage szolgáltatás mellett támogatást nyújt a Windows Azure Compute szolgáltatáshoz is. Így már a Windows Azure felhasználók számára is elérhető a Dell Cloud Manager irányítása, üzleti agilitása és nyílt hozzáállása. Ennek köszönhetően az ügyfelek kihasználhatják a fokozott biztonság, az automatizálás, a vezető konfigurációkezelési megoldásokkal kiépített integráció, valamint az összehangoláshoz és felhőkezeléshez rendelkezésre álló operatív eszközök előnyeit. A Dell Cloud Manager felhőalapú infrastruktúrákat kezelő megoldást kínál a vállalati szintű alkalmazások bevezetéséhez és felügyeletéhez, valamint a felhőszolgáltatások használatához a nyilvános, privát vagy hibrid környezetekben.
A Dell Cloud Partner Program több lehetőséget és rugalmasságot nyújt az ügyfeleknek az üzleti igényeiknek megfelelő nyilvános felhőt üzemeltető partner, illetve platform és modell kiválasztásában. A multi-cloud felügyelet és a felhőkörnyezetek kiépítéséhez szükséges eszközök biztosításával ez a program kiegészíti a Dell privát felhők kiépítésére irányuló fókuszterületeit.
Kapcsolódó cikkek
- Az ASUS AiCloud-dal elkészítheti saját „személyes felhő” tárterületét
- Üzleti webshopot indít a Neostratus
- Windows Azure Circle partnerré vált az Euro One
- Petőfi Sándor és Arany János is az Office 365-öt használta?
- Vállalati felhő megoldások a Microsofttól
- SUSE Cloud 2.0: új generációs felhőmegoldás nyílt alapokon
- Ingyenes Windows Azure tanfolyamok hazai informatikusoknak
- Támogatás integrált vállalati információs rendszer fejlesztésére
- IBM NeXtScale, egyenesen a laborból
- Microsoft: felhőalapú szoftver nonprofit szervezeteknek ajándékba
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.