A Yahoo a mobilszegmensre összpontosítja figyelmét
Marissa Mayer, a Yahoo vezérigazgató a CES-en beszélt arról, hogy a mobil kulcsfontosságú a vállalat jövője szempontjából. Ennek jegyében egy új alkalmazást is bemutattak, amelyet Yahoo News Digest névre kereszteltek.
A Yahoo büszke eddigi sikereire a mobilpiacot illetően. Mi sem bizonyítja ezt jobban, mint hogy Marissa Mayer, mielőtt előadásában rátért volna az új kezdeményezésekre, először a számokkal kezdte beszédét. Ezekből körvonalazódik, miért is olyan fontos a vállalat számára a mobil, melyre a jövőben még több figyelmet szentelnek majd. A tavalyi évben ugyanis átlépték a 400 milliós mobil felhasználói számot, amelybe nem tartozik bele a Tumblr. Ez fele azok számának, akik összességében az aktív felhasználók táborát képviselik. Szeptemberben is már 350 millióra rúgott ez a mutató.
Előadásában elmondta azt is, hogy szerinte nem titok, hogy éppen egy platformváltás közepén tartanak a mobil irányába. Mindez azonban nem csak a mobileszközök elterjedésének köszönhető, hanem annak is, hogy az emberek egyre több időt töltenek telefonjukon. Ez az arány az elmúlt három évben ötszörösére emelkedett.
Yahoo News Digest alkalmazás
A Yahoo új alkalmazása, amely a CES-en debütált, a News Digest nevet viseli, amely naponta kétszer személyre szabott hírek tömkelegével látja el a felhasználókat. Az applikáció iPhone-nal és iPod Touchcsal kompatibilis.
A vállalat emellett azt is bejelentette, hogy felvásárolták az Aviate-t, melynek alkalmazása helyzettől függő információkat jelenít meg a kezdőképernyőn a felhasználóknak, melyhez kontextusfüggő információkat használ, mint például a Wi-Fi kapcsolat, GPS, gyorsulásmérő adatok stb. A Yahoo a technológiát a jövőben – Mayer elmondása szerint – arra használná majd, hogy tartalmaikat „okosabbá és személyre szabottabbá” tegyék, hiszen az Aviate célja is hasonló a programmal: megismerni a felhasználói szokásokat, és azokhoz alkalmazkodni.
Ezekből világosan látszik, hogy a Yahoo számára még mindig a tartalom az elsődleges szempont, ám követve az aktuális trendeket és a platformváltás szem előtt tartva.
Forrás: Mobileworldlive.com
Kapcsolódó cikkek
- Bemutatkozott a HP Z1 G2 AiO munkaállomása
- Az ASUS bejelentette két operációs rendszerrel működő masináját
- A CES-en debütált a PMD gesztusvezérlési megoldása
- ULTRA HD TV-ivel villantott az LG a CES-en
- Elérhető a katasztrófavédelem vészjelző okostelefonos alkalmazása
- A világ legnagyobb hajlított UHD TV-je a Samsungtól
- A világ első hajlítható OLED TV-jét mutatta be az LG
- Az Intel emberi érzékeléshez hasonló képességekkel ruházza fel készülékeit
- Lenovo Horizon AiO PC és Horizon 2 Tábla PC hibrid
- Új termékportfólió a Sonytól
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Zöld tanúsítvány, tiszta technológia – A Samsung tovább csökkenti ökológiai lábnyomát
A Samsung 2025-ös TV-, monitor- és hangprojektor kínálatából mintegy 80 modell érdemelte ki a TÜV Rheinland Product Carbon Reduction és Product Carbon Footprint tanúsítványait. A német székhelyű, világszerte elismert tanúsítószervezet elismerése a vállalat fenntarthatóság iránti elkötelezettségét igazolja. Ez már az ötödik egymást követő év, hogy a Samsung prémium termékvonalai – köztük a Neo QLED 8K és Neo QLED modellek – megkapták ezt a minősítést, megerősítve a cég folyamatos erőfeszítéseit a szén-dioxid-kibocsátás csökkentése érdekében.
Zöldebb jövő az irodában: bemutatkoznak a környezetbarát Philips monitorok
A Philips 5000-es sorozatának legújabb tagjai, a 23,8 hüvelykes (60,4 cm) Philips 24B2G5301 és a 27 hüvelykes (68,6 cm) Philips 27B2G5601, a fenntarthatóság és energiahatékonyság jegyében készültek. A két új modell kifejezetten úgy lett tervezve, hogy minimalizálja a környezetre gyakorolt hatást, miközben modern funkciókat kínál a hatékony munkavégzéshez.
A helyi rádiók továbbra is erős szereplői a hazai médiapiacnak
A megyei jogú városok helyi rádiói még mindig meghatározó és versenyképes szereplői a hazai médiapiacnak – derül ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) legfrissebb kutatásából. A tanulmány nyolc helyi rádiócsatorna eredményeit hasonlította össze három országos könnyűzenei rádióval, és rámutatott: bár a közösségi rádiók általában kevesebb hallgatót érnek el, mint kereskedelmi társaik, a hallgatók hosszabb ideig maradnak a műsoraik mellett.
A Sony új szintre emeli a zoomobjektívek világát
A Sony legújabb újdonsága, az FE 50-150mm F2 GM, a világ első olyan teleobjektívje, amely 150 mm-es gyújtótávolságot és állandó F2 rekeszértéket kínál. Az objektív 50 mm-es normál látószögű kezdőpontjától egészen 150 mm-ig zoomolható, mindezt rendkívül nagy fényerő mellett. A kiváló optikai teljesítmény és a nagy fényerejű rekesznyílás ötvözete a csúcskategóriás fix objektívek képminőségéhez hasonlítható. Ez a sokoldalúság lehetővé teszi, hogy egyetlen objektívvel lefedjük a különféle fotós és videós helyzeteket, témákat.
Csúcson a nézettség: Rekordszezont hozott az új BL-formátum a Sport TV-n
A 2024–25-ös szezonban megújult Bajnokok Ligája kiváló nézettségi adatokat produkált a Sport1 és Sport2 csatornákon. Az új lebonyolításnak köszönhetően több mérkőzés és nagyobb rangadók kerültek képernyőre, amit a nézők is nagyra értékeltek.