A Huawei SingleSDB átlépte a 3 milliárdos ügyfélszámot
A Huawei bejelentette, hogy az előfizetők adatait kezelő megoldása, a SingleSDB már több mint a 3 milliárd ügyféllel büszkélkedhet. A szolgáltatást több mint 290 távközlési vállalat használja a világ 130 országában.
A Huawei SingleSDB egy olyan teljes körű felhasználói adatmenedzsment-megoldás (SDM – subscriber data management), amely segítséget nyújt a távközlési szolgáltatók, a mobilhálózatok üzemeltetői számára az egyre növekvő mennyiségű előfizetői és egyéb ügyféladat kezelésében. A Huawei megoldása hozzájárul az üzemeltetési költségek csökkentéséhez, fokozza a hatékonyságot és felgyorsítja az innovációs folyamatot, így végeredményben érték- és nyereségnövelő.
A szolgáltatást több mint 290 mobilhálózat-szolgáltató használja a világ 130 országában, így az egyik vezető SDM terméknek számít a piacon. Sokoldalúan alkalmazható többek között a negyedik generációs vezeték nélküli adatátvitel (LTE), az LTE hálózatokon keresztül nyújtott hangszolgáltatás (VoLTE), az engedélyezés és számlázás szabályozása (Policy Control and Charging – PCC), a gép és gép közötti kommunikáció (M2M), a személyazonosság-kezelés, a Rich Communications Suite (RCS), a mobilinternet, a hozzáadott értéket biztosító szolgáltatások és a felhasználói élménymenedzsment területén.
A stabil felépítésnek, illetve a professzionális üzemeltető és karbantartó csapatnak köszönhetően a Huawei SingleSDB az elmúlt hat évben egyetlen alkalommal sem produkált komoly működési hibát, ezzel új minőségi mércét állítva fel az iparágban.
A Big Data korszaka lehetőséget nyújt a mobilszolgáltatóknak arra, hogy még több előnyre tegyenek szert az előfizetők adatainak elemzéséből, és hatékonyan felhasználják azokat saját szolgáltatásaik fejlesztéséhez. A Huawei SingleSDB ehhez olyan nélkülözhetetlen technológiát és funkciókat biztosít számukra, mint az egységes személyazonosság-kezelés, az adatösszevonás, a felhasználóközpontú adategyesítés, a dinamikus ügyfélgyűjtés vagy a keresőmotor. Ezen funkciók révén a szolgáltatók növelhetik működési hatékonyságukat, javíthatják a felhasználói élményt, valamint új üzleti lehetőségeket teremthetnek.
Kapcsolódó cikkek
- A Rex Kutyaotthon Alapítvány a Microsoft megoldását használja
- Vezeték nélküli audiotermékek a Samsungtól
- A Yahoo a mobilszegmensre összpontosítja figyelmét
- A CES-en debütált a PMD gesztusvezérlési megoldása
- Az Intel emberi érzékeléshez hasonló képességekkel ruházza fel készülékeit
- Ha már tapogatunk, tisztítsunk is
- Új szoftver a gerincbetegek diagnosztizálásához
- Újabb platformon tanúsított és támogatott a SUSE Linux Enterprise
- A British Airways járatain a teljes út alatt lehet mobilozni
- Magyar navigáció a Mazda3-ban
Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Ötödször is Családbarát Munkahely a Bridgestone
A Bridgestone Tatabánya 2024-ben ismét elnyerte a Családbarát Munkahely címet „Vállalati értékvállalásunk a mindennapokban is jelen van” című pályázatával. A vállalatnál megvalósuló változatos programok és kezdeményezések célja, hogy hozzájáruljanak a kollégák munkahelyi, családi és magánélete közötti egészséges egyensúly megteremtéséhez.