A GE egy gyermek szemével
Aligha van hatalmasabb erő a gyermeki képzeletnél. A GE új reklámkampánya most ennek hatol a mélyére. A televíziós reklám játékosan otthoni fantáziálássá alakítja a GE már védjegynek számító „alkotó képzelet” szlogenjét.
A reklámban egy 6 éves kislányt láthatunk, aki arról ábrándozik, hogy mit csinálnak a szülei a munkahelyükön. „Az elképzelés az volt, hogy egyetlen történetbe sűrítsük bele mindazt, amit a GE csinál" – mondja Michael Aimette, a reklámot készítő kreatív ügynökség, a BBDO kreatív igazgatója. „Sok minden a fantázia szüleményének, szinte gyerekesnek tűnt benne. És mégis nagyon valóságos volt.”
A GE kutatólaboratóriumait régebben a Mágia házának hívták, és a Dante Ariola által rendezett reklámot minden ízében áthatja e csoda érzete. Olyan korszerű technológiákat mutat be, amelyek jobbá teszik a világ működését, például víz alatti turbinákat, amelyek az árapályt hasznosítják megújuló energia termeléséhez; sugárhajtóműveket, amelyek az ipari interneten keresztül beszélnek egymással a légi közlekedés tökéletesítése érdekében; valamint a tervezést forradalmasító 3D nyomtatást. „A reklámban a termékeket körülvevő tárgyak, mint a repülőgép madárszárnyai és a sétáló fák csak kitaláltak, de a többi a valóságban is létezik” – mondja Aimette.
Egy gyermeket, mint narrátort bemutatva Ariola a gyermek szüleire helyezi a hangsúlyt, akik a GE-nél dolgoznak. „Egy olyan történetet akartunk elmondani az emberekről, amelynek nemzetközi visszhangja lehet” – teszi hozzá Aimette.
A GE globális kreatív igazgatója, Andy Goldberg szerint a reklám segítségével a cég mélyebb kötődést alakíthat ki 300 000 dolgozójában világszerte. Ő például olyan gyermekrajzokat fog gyűjteni, amelyek azt ábrázolják, hogy mit csinálnak a gyerekek szülei a GE-nél. A rajzok profi művészek alkotásaival együtt, sorozatként kelnek életre a Medium online kiadói platformon. „Ezek mind világosan megmutatják, hogy kik is vagyunk valójában” – mondja Goldberg. „A GE a legjobb napunkon.”
Kapcsolódó cikkek
- Az óceán mélyén tesztelik az orvosi képalkotó technológiát
- YouTube videók a Google kiemelt találatai között
- UHD megjelenítőkkel készült az ISE kiállításra az LG
- MIXELEK – a Cartoon Network és A LEGO közös terméke
- 10 éves a Facebook
- A Toshiba bemutatta videófalakban használhatő kijelző egységeit
- Hírek 15 másodpercben a BBC Instagram csatornáján
- Halkabb, hosszabb üzemidejű táblagépek, PC-k készülhetnek
- Kreatív filmfelvétel és lenyűgöző hang találkozása – új LEGRIA mini X
- Új Canon LEGRIA HF R videókamerák a mobilos rögzítés helyett
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.