Twitter: megnézhetjük, hányan látták tweetünket
A Twitter egy megoldással kísérletezik, mely segítségével a felhasználók megnézhetik, hányan látták tweetjüket. Ez eddig csak a hirdetők számára volt elérhető.
Egyelőre még csak teszteli a Twitter legújabb megoldását, amely segítségével a felhasználók megnézhetik, hányan látták tweetjüket. Minden egyes poszt alatt látszik majd egy szám, amely azt jelzi, összesen hány emberhez jutott el a mondanivalónk, kik voltak kíváncsiak rá.
Érdekes lehet majd szembesülni vele, valójában mennyire számít, vagy nem számít, mennyi követője van valakinek, milyen népszerűek az egyes tweetek. Elképzelhető, hogy egy kevesebb követővel rendelkező user esetén arányosan sokan olvassák az egyes posztokat, míg egy nagy követői bázissal bíró felhasználó tweetjeit pedig csak néhányan.
A Twitter nem nyilatkozott ezzel kapcsolatban, így azt sem lehet tudni, mik a végleges tervek. A The Verge tippadója, Lydia J. képekkel is szolgált arról, hogy a Twitter iOS kliensében a tweetjét hányan látták, amely, ahogy ő fogalmaz, szorongással tölti el.
Forrás: TheVerge.com
Kapcsolódó cikkek
- A közösségi média hálójában
- Uniós bírálatok özöne zúdul Ankarára a Twitter betiltása miatt
- Konzervdoboz segítségével lopta az internetet egy kazincbarcikai férfi
- Közösen dolgozik a Viacom és a Tumblr
- Magyarul is elérhető a Pinterest
- A Twitter vezetője Kínába készül
- Internetes "Magna Cartát" szorgalmaz a világháló kidolgozója
- 25 éves a világháló
- A török miniszterelnök betiltaná a Facebookot és a YouTube-ot
- Szocsi 2014 - Az arany volt a legnépszerűbb szó a Twitteren
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Ezekből a nyomtatókból 100 millió darabot adott el az Epson
A Seiko Epson Corporation (TSE: 6724, „Epson”) 2010 októberében indította útjára első nagy kapacitású tintatartályos tintasugaras nyomtatóját Indonéziában. 2024-re ezeket a nyomtatókat mintegy 170 országban és régióban értékesítették. Az Epson nagy kapacitású tintatartályos nyomtatóinak összesített globális értékesítése mára meghaladta a 100 millió darabot.
Ötödször is Családbarát Munkahely a Bridgestone
A Bridgestone Tatabánya 2024-ben ismét elnyerte a Családbarát Munkahely címet „Vállalati értékvállalásunk a mindennapokban is jelen van” című pályázatával. A vállalatnál megvalósuló változatos programok és kezdeményezések célja, hogy hozzájáruljanak a kollégák munkahelyi, családi és magánélete közötti egészséges egyensúly megteremtéséhez.
EY: csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán
Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében – derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a megtorpanás várhatóan csak ideiglenes és a gyártók hamarosan újra növelhetik a kapacitásokat – emeli ki Szűcs Tamás, az EY autóipari iparági csoportjának vezető partnere.
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede kínálja ezt az átvételi módot, ami 12 százalékos növekedést jelent az előző évhez képest. Az egyre növekvő kereslet az egyik fő oka lehet a szolgáltatók kapacitásproblémáinak – állapította meg a Nagy Webáruház Felmérés.
A digitális technológiák jelentik a jövő oktatásának alapját
Okostanterem, szupergyors Wi-Fi és innovatív tárolási megoldások – többek között ezek a technológiai fejlesztések alakíthatják az egyetemi oktatás és -kutatás jövőjét. Az Óbudai Egyetem és a Huawei Technologies „Digitális fokozatváltás a felsőoktatásban” című közös rendezvényén a digitális oktatás legújabb trendjeit és a Huawei legfejlettebb megoldásait mutatták be, amelyek hatékonyabbá és interaktívabbá tehetik a tanulási környezetet. Az Óbudai Egyetemen már telepítési fázisban lévő Wi-Fi 7 hálózati technológia például négyszer gyorsabb adatátvitelt kínál, míg a mesterséges intelligencia és a felhőalapú megoldások a személyre szabott oktatást és nemzetközi kutatási együttműködéseket támogatják.