A Google beelőzte az Apple-t: a világ legértékesebb márkája lett
A világ top 100 márkája közt megtaláljuk az Apple-t és a Microsoftot is, ám egyik sem tudta lekörözni a Google-t, amely jelenleg a legértékesebb márkájának számít.
Az Apple elvesztette korábbi első helyét a világ top márkáinak sorában, immáron a Google áll a dobogó legfelső fokán. Míg a cupertinói vállalat 20%-ot veszített értékéből (147,88 milliárd dollárra csökkent), addig a Google 40%-kal növelte márkaértékét: jelenleg 158,84 milliárd dollárt ér. Ezzel pedig az ötödik helyről rögtön a dobogó csúcsáig menetelt.
A Millward Brown 100 Top BrandZ jelentése szerint a Google növekedését az innovációinak köszönheti, melyek egészen új perspektívákat nyitnak meg az emberek előtt: gondoljunk csak a Google Glassra vagy az intelligens kontaktlencse ötletére.
A lista harmadik helyén az IBM áll (107,54 milliárd dollár). A dobogóról lecsúszva negyedik a Microsoft 90,185 milliárd dollárral, aki 29%-ot javított márkaértékén tavalyhoz képest, ugyanakkor jelentősen visszaeset, hiszen tavaly még a második helyen állt. Az ötödik helyet pedig a technológiai óriásokat követve a Mc Donalds’-nak sikerült megcsípnie.
A tízes listában megtaláljuk még a Coca-Colát, aki a 3. helyről a hetedikre csúszott vissza, a Visát, az AT&T-t, a Marlborót és Amazont is, akinek 29%-ot sikerült javítani márkaértékét, ám ez „csak” a 10. helyre volt elég.
A tavalyi adatok:
Forrás: Übergizmo.com; Nyitókép: Creativeblog.com
Kapcsolódó cikkek
- A Nokia PureView kamerák atyja az Apple-nél folytatja
- Hat hamis appot távolítottak el a Windows Phone Áruházból
- Mobilböngészés – Android vs. iOS
- Még márciusban debütál az Office iPad verziója
- A táblagéppiac számokban
- A Windowx 8.1 ráver a Mac OS X 10.9-re
- Wozniak szerint az Apple-nek a Google-lel kellene együttműködnie
- Elhunyt az IBM első PC-jének megálmodója
- Kétlépcsős hitelesítést vezet be a Yahoo
- Az Apple a világ legértékesebb márkája
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.