Barracuda: költséghatékony, KKV-kra szabott adattárolás
A Barracuda kis- és középvállalatok adatvesztési problémáira hívja fel a figyelmet. Az adatmentéshez kapcsolódó kihívások komoly kockázatok elé állítják a szervezeteket, a Barracuda azonban kiemelt figyelmet fordít a költségérzékeny és rugalmas adatvédelmi megoldásokat igénylő kkv-kra. A vállalatok a biztonsági és backup megoldások alkalmazásával nem csak optimalizálhatják infrastruktúrájukat, de az adatvédelmi előírásoknak megfelelő, egyszerűen kezelhető, felhőalapú technológiák elegendő és megbízható védelmet kínálnak az adatvesztések és támadások minden formája ellen.
Nagy kockázat, kis pénztárca
Egyes kutatások szerint egy adatvesztési incidens átlagosan 50 ezer dollárnyi kárt vagy pluszköltséget okoz egy kis- vagy középvállalat számára, míg egy másik statisztika szerint a komoly adatvesztést elszenvedő kkv-k 72 százaléka két éven belül tönkremegy. A kockázat tehát jelentős, ugyanakkor saját bevallásuk szerint a kis- és középvállalatok mintegy 60 százaléka nem készít biztonsági mentést az adatairól.
Archiválás ≠ Backup
A vállalati adatok megfelelő biztonsága érdekében azonban fontos tisztában lenni a mentési típusok közötti különbségekkel. Az archiválás a fontos fájlok, dokumentumok és üzenetek biztonságos tárolását jelenti. Egyes adatbiztonsági szabályozások vagy jogi eljárások a levelek archiválását és hosszú távú megőrzését írják elő, ami ezek mellett az emberi erőforrások kezeléséhez kapcsolódó problémák vizsgálata során is hasznos lehet. Ez a módszer azonban nem gyűjt olyan egyéb hálózati adatokat, amelyek a gyors helyreállításhoz szükségesek egy esetleges katasztrófa, például váratlan meghibásodás, hosszabb áramszünet vagy természeti csapás után. Ezzel szemben egy backup megoldás fontos része az adatvédelemnek: a napi munkamenet hatékonysága mellett a biztonsági mentéssel folyamatosan pillanatképek készíthetők a teljes hálózat adatairól, így részleges vagy akár teljes helyreállítást tesz lehetővé egy katasztrófahelyzet után. Nem csak IT meghibásodás után garantál gyors visszaállítást, de az esetleges adatlopási vagy adatvesztési incidensek esetén is biztonsági hálóként funkcionál. A backup viszont nem őrzi meg az egyes mentési pontok között törölt e-maileket.
Barracuda: minden egyben
A Barracuda mindenre kiterjedő megoldást kínál erre a kérdéskörre. A gyártó backup és üzenetarchiváló megoldásai integrálhatók, így egymást kiegészítve nyújtanak teljes körű szolgáltatást a hosszú távú és a pillanatnyi mentés terén egyaránt. Ráadásul mindeközben az adattárolást, és ezzel együtt az üzemeltetési költségeket is optimalizálják.
A Barracuda Backup teljes mentési és visszaállítási szolgáltatást nyújt, ugyanakkor a kezelése és működtetése rendkívül egyszerű és költséghatékony. Maximálisan kihasználja a felhő technológia előnyeit, hiszen felhőalapú központi felügyeletet, illetve felhőalapú tárolást tesz lehetővé, emellett telephelyek közötti replikációt is biztosít. A megoldás a fizikai és virtuális környezetek védelmére is alkalmas, emellett deduplikált adattárolást és gyors replikációt kínál.
A Barracuda Message Archiver nem csupán az üzenetek megfelelő archiválásáról gondoskodik, de a levelezőrendszerek tárhelyigényét is csökkenti, és a Barracuda Backup-hoz hasonlóan felhőalapú központi felügyeletet biztosít. A felhasználók indexelt hozzáféréssel érhetik el összes fogadott és küldött üzeneteiket iOS vagy Android rendszerű készülékeken is, így a legtöbb natív mobil e-mail alkalmazásnál jobb funkcionalitást és teljesítményt nyújt.
A termékek további előnye, hogy használatukhoz nem szükséges tárolókat cserélni, és egymással együttműködve, beépített szabályokkal automatizálják a mentési folyamatot, ezáltal csökkentik a tárolásra fordított időt és erőforrásokat.
Kapcsolódó cikkek
- Kitörési lehetőség kis cégeknek: saját mobilalkalmazás ingyen!
- Használják, de nem értik igazán a Facebookot a kkv-k
- Nyomtató trendek a KKV szektorban
- Mi történik adatainkkal, ha szerződést bontunk a tárhelyszolgáltatóval?
- Megújíthatják a vállalkozásokat az infokommunikációs eszközök
- A Barracuda tárolási megoldások már Magyarországon is elérhetőek
- Komplett 4G képes megoldásokkal rukkolt elő a ZyXEL
- Új NFC-képes Samsung nyomtatók KKV-knak
- Rugalmasság és költséghatékonyság a kkv szektor biztonsági hívószavai
- Nagy fába vágta fejszéjét az Epson – Vajon sikerrel jár?
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.