Egyre népszerűbb a foodpanda mobilalkalmazása
A foodpanda mobilapplikációjának népszerűsége folyamatosan nő. Az iOS és Android rendszerek mellett már a Windows Phone felhasználók számára is elérhető az alkalmazás.
A foodpanda mobilalkalmazása 2013 novemberében indult el Magyarországon, 2014 tavasza óta pedig már globális applikációként működik, így a mobilunk segítségével már 45 foodpanda országban házhoz rendelhetjük kedvenc ételeinket.
Az applikáció elérhető iOS és Android alapú készülékeken, valamint most már Windows Phone-on keresztül is. A Microsoft is fontosnak tartotta, hogy elérhetővé tegye a foodpanda alkalmazását felhasználói számára, így saját maga finanszírozta az applikáció Windows Phone-ra való fejlesztésének teljes költségét. A hírt 2014 februárjában, a World Mobile Congressen jelentették be Barcelonában.
A foodpanda mobilapplikáció népszerűségét jól mutatja, hogy a top 100 Android alkalmazás között szerepel, még az iOS applikációkat tekintve a Food&Drink kategóriában első helyen áll, összesítésben pedig az előkelő 10. helyet mondhatja magáénak.
Arany László, a foodpanda magyarországi ügyvezető igazgatója kifejtette, hogy „az applikációnk sikere töretlen, hiszen a rendelések harmada már most is mobil eszközökről történik, és ez az arány folyamatosan növekszik. Nemcsak egyre látványosabbak a mobil applikációs eredményeink, hanem a jövőt is ebben látjuk, és továbbra is nagy hangsúlyt fektetünk a mobil applikáció fejlesztésre”.
További jó hír a foodpanda számára, hogy a Google budapesti keresési forgalomban sikerült átvennie a vezetés a Netpincértől.
Kapcsolódó cikkek
- Legfrissebb BKK járatinfók mobilon
- D-Link Wi-Fi Smart Plug: elektromos eszközeink távoli kezelésére
- Megjelent az első hazai védőoltásokat naplózó alkalmazás
- Futótárs: a világ első magyar nyelvű futóalkalmazása a Telekomtól
- Áprilisban mobilokra is jön a The Amazing Spider-Man 2
- Már Gingerbreadre is elérhető a BBM
- Magyarul is elérhető a Duolingo
- Amerikában az Apple uralja az okostelefon piacot
- Érkezik a GTA San Andreas mobilváltozata
- Újabb nyelvekkel bővült a Vine támogatottsága
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Kreatív zsenik Győrből: Különdíj és közönségdíj az ArtHungry versenyen
A győri Széchenyi István Egyetem Művészeti Karának két tervezőgrafikus hallgatója kiemelkedő eredményt ért el az ArtHungry grafikai és designversenyen. Ratkovic Ljubica a „gi x er” nevű organikus betűtípusával különdíjat nyert, míg Ozvald Mária Trilogie d'Or című ékszerkollekciójával elnyerte a közönségdíjat.
Hozd ki a legtöbbet a tavaszból: Hasznos telefonos tanácsok
A tavasz a megújulás időszaka: hosszabb nappalok, friss energia és több lehetőség a szabadban való időtöltésre. Ahhoz, hogy telefonod lépést tartson veled, érdemes követned a HONOR hasznos tanácsait!
Médiafogyasztási trendek Magyarországon
Összességében alacsony a bizalom különböző médiaplatformok iránt, de Magyarországon továbbra is a televízió élvezi a legjobb megítélést. Ezzel szemben a legkevésbé hitelesnek a nyomtatott sajtót tartják. Ezt a következtetést a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság legfrissebb, a hazai médiatudatosságról és a médiába vetett bizalomról készített kutatásából nyerhetjük. A bizalom a legmagasabb a 18–29 évesek körében, míg az idősebb korosztályok egyre kritikusabban szemlélik a különböző médiumokat.
Az AI új világa: Influenszerek és a reklámipar forradalma
A mesterséges intelligencia robbanásszerűen tört be az élet minden területére, így a reklámiparba is, és mostanra már az influenszerek világát is átalakítja. Az AI alkalmazásával a kis- és középvállalkozások számára is lehetőség nyílik arra, hogy költséghatékony módon, élethű, meggyőző karaktereken keresztül juttassák el üzeneteiket a célcsoportjukhoz. Ez pedig komoly kihívást jelenthet a kisebb követőtáborral rendelkező véleményvezérek számára.
Új HR vezetőt kapott a Schneider Electric dunavecsei okosgyára
Kecskés Krisztinát a Schneider Electric dunavecsei okosgyára, a Duna Smart Power Systems (DSPS) HR vezetőjévé nevezték ki. Feladatai közé tartozik, hogy a folyamatosan fejlődő üzem számára megfelelő szakembereket találjon, támogassa a szervezet fejlődését, és javítson a HR folyamatok hatékonyságán. Emellett stratégiai célja, hogy elősegítse a Schneider Electric azon törekvését, hogy vonzó karrierlehetőségeket kínáljon a fiatal tehetségeknek, és biztosítson számukra szakmai fejlődési lehetőségeket a DSPS-nél vagy akár a vállalatcsoport más területein, legyen szó szakmai előrehaladásról vagy a legmodernebb technikai megoldásokkal rendelkező munkakörnyezetről.