A Cisco bemutatta új Android-alapú asztali kommunikációs megoldásait
Személyes, biztonságos és bármikor elérhető videós együttműködési tér az íróasztalon vagy a felhőben
Újabb, a munkatársak széles köre számára elérhető együttműködési megoldásokat mutatott be a Cisco. A három új személyes videokonferencia megoldás közül kettő közvetlenül a felhasználók íróasztalán kaphat helyet, egy pedig felhő alapú szolgáltatásként elérhető.
Az egy csapatban vagy közös feladaton dolgozó munkatársak nem feltétlenül tartózkodnak egy irodában, városban vagy akár ugyanabban az országban. Ahhoz azonban, hogy a lehető legjobb minőségben végezzék el – közös – feladataikat, virtuálisan mégis „közös teret” kell számukra teremteni. Ebben segíthetnek azok a korszerű együttműködési eszközök, amelyekkel különösebb technológiai nehézségek nélkül, pár pillanat alatt megszervezhető például egy online találkozó. A jó minőségű, együttműködést támogató megoldások, köztük a videokonferencia ma már nem a vezetőség privilégiumai, hanem bárki számára elérhető, mindennapi munkaeszközök.
A megoldások legfontosabb jellemzői:
· Kimagasló felhasználói élmény. Az Android-alapú, érintőképernyős DX70 és DX80 egy készülékben egyesítik a HD videókommunikációt, a csúcsminőségű hangátvitelt, illetve a webes konferenciamegoldásokat, emellett webes böngészésre is alkalmas és elérhetők róla az integrált üzleti alkalmazások.
· Testre szabható munkafelület. Az Android operációs rendszer bevált architektúrát és jól dokumentált API-kat biztosít, így a vállalati, vagy a külső fejlesztők konkrét igényeket kiszolgáló alkalmazásokat fejleszthetnek – például interaktív falitáblát, amin a megbeszélés résztvevői rögzíthetik a javaslataikat, illetve integrálhatják a készülék funkcióit a vállalat CRM weboldalába vagy más alkalmazásokba is.
· Intelligens technológia. A DX80 tartalmazza az Intelligent Audio nevű új funkciót, amely biztosítja, hogy amit látunk, azt halljuk is. A hívott fél a hívó személyt látja és hallja, nem pedig a háttérzajt (például otthoni munka esetén az ugató kutyát, vagy munkahelyen a szomszédos asztalnál beszélgetőket). A készülék a Cisco nemrégiben bejelentett Intelligent Proximity technológiájával is rendelkezik, így összepárosítható a felhasználó mobiltelefonjával, hozzáférést biztosítva a névjegyzékhez és hívásnaplóhoz. A folyamatban lévő hívások is átirányíthatók az asztali készülékekre, hasonlóan az autóban használt kihangosító megoldásokhoz.
· Felhasználói profilok. A készülék olyan munkahelyen is használható, ahol több ember dolgozik felváltva ugyanannál az íróasztalnál. Az aktuális felhasználó bejelentkezik az eszközre, amely „emlékszik” rá, és betölti eltárolt beállításait, névjegyzékét, híváslistáját és egyéb adatait.
· Lenyűgöző formaterv. A DX70 és DX80 amellett, hogy csökkenti az íróasztal zsúfoltságát, karcsú és vonzó vonalaival kiváló példája a Cisco legújabb, díjnyertes „skandiforniai” (Skandináv–kaliforniai) formaterveinek.
A felhőben: CMR, a mindig nyitott tárgyaló
A Cisco az elmúlt 8 évben komoly tapasztalatokat szerzett Telepresence megoldásaival a minőségi videokonferencia-megoldások terén, és kiépítette a világ legnagyobb valós idejű felhőalapú webes konferencia-szolgáltatását, a Cisco WebEx platformot. A két megoldást ötvözték a cég fejlesztői a Collaboration Meeting Room (CMR) virtuális tárgyalóban. A CMR megoldás mindenkinek személyes, egyedi, bármikor elérhető videós együttműködési teret biztosít a felhőben. A virtuális tárgyalóban olyan találkozók szervezésére nyílik lehetőség, amelyekhez a résztvevők tetszésük szerinti eszközről csatlakozhatnak – Cisco videós végpontokról, más szabványokon alapuló videós végpontokról, asztali vagy mobil kliensekről (mint a WebEx), de akár olyan szoftveres kliensekről is, mint a Microsoft Lync. A felhő alapú tárgyaló kulcsa az egyetlen kattintással elérhető egyedi egységes erőforrás-azonosító (Uniform Resource Identifier – URI).
További újdonságok a Cisco együttműködési portfóliójában:
· Új 8800-as sorozatú IP-telefonok és 15 évnyi innováció az IP-telefóniában. A Cisco immár 15 éve fejleszt IP telefonokat. Az évfordulóhoz kapcsolódva mutatták be a 8800-as sorozatot. Egyes modellek a mobil eszközök kényelmes töltésére szolgáló USB-portot, valamint a Cisco Intelligent Proximity for Mobile Voice megoldást is kínálnak, amelynek segítségével az IP telefonunkon is elérhetőek mobilkészülékünk névjegyzékei és hívásnaplói, illetve a folyamatban lévő mobil hívások is átvehetőek a 8800-as sorozatú asztali telefonokra, amikor megérkezünk az irodánkba.
· Infrastruktúra: Általában a végponti készülékek és a felhasználói élmény kerülnek a figyelem középpontjába, azonban a Cisco együttműködést támogató infrastruktúrája az, ami az egész rendszert a háttérben működteti. Ez teszi lehetővé a piacvezető hangátviteli, video- és konferenciaszolgáltatásokat, amelyek hatékony üzleti kommunikációt biztosítanak bármely eszközről, bárhonnan és bárhova. A Cisco most infrastruktúra funkcióiban is fontos frissítéseket jelentett be, többek között a webes önkiszolgáló funkciók (self-care portal) és egységesített felhasználói bejelentkezés (Single Sign On), a mobilhívások biztonsága, alkalmazásintegráció és videós együttműködés területén.
Kapcsolódó cikkek
- Az Android vezet a nagy európai országokban
- A világ első öt üzemmódú notebookja – Asus Transformer Book V
- Egyre népszerűbb a foodpanda mobilalkalmazása
- Zsarolással fenyeget az eddigi legveszélyesebb androidos mobilvírus
- Egyre nagyobb a KitKat elterjedtsége
- A BlackBerry 10 felhasználók szeretik az Android alkalmazásokat
- Samsung Z - Tizen platformmal az Android ellen
- Hamburg a Ciscoval okosodna
- Több mint 1 milliárd alkalommal telepítették a Gmail Android verzióját
- Legfrissebb BKK járatinfók mobilon
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.