Webáruházat nyit a Decathlon
forrás: Prím Online, 2014. július 16. 12:53
Elindult a francia sportszer áruház, a Decathlon internetes áruháza. Az egyelőre tesztüzemmódban működő webshop négynapos határidővel szállít az ország teljes területére, az árubázis a budaörsi áruház.
Interntes értékesítéssel pörgetné meg forgalmát a Decathlon, a francia sportáruházlánc webááruháza a napokban indult be – írja a Világgazdaság. A netes eladások egyelőre tesztüzemmdódban folynak. Ötven kilogrammos súlyhatárig 990, afölött 5990 forint a házhoz szállítási díj, de a könnyű termékek kiszállítása ingyenes is lehet, ha a vásárlási érték meghaladja a 20 ezer forintot.
A hálózat az analóg vonalon is erősít, a lap értesülései szerint legkésőbb a jövő év végéig 3-4 újabb áruházat nyitnak a jelenlegi 16 tag mellé. Ezek azonban az eddigieknél kisebbek lesznek, alapvetően a bérleti díj miatt. A kisebb üzletekkel viszont beljebb is lehet nyitni az eddigi jellemző városszéli nagyáruházak helyett. A tavaly Nyíregyházán, Szegeden és Pécsett nyitott új egységek is ilyen méretűek és az utóbbi a rövid idő alatt a legjobb forgalmú áruházak közé emelkedett.
A Decathlon az elmúlt évben több mint kétmilliárd forinttal növelte árbevételét és a magyar leányvállalatot csak a kínai és az orosz előzte meg a forgalombővülés szempontjából. Ha a tavaly nyitott áruházak bevételét nem vesszük figyelembe, akkor is 10 százalék körüli bővülést mutat a forgalom.
HVG / Világgazdaság
A hálózat az analóg vonalon is erősít, a lap értesülései szerint legkésőbb a jövő év végéig 3-4 újabb áruházat nyitnak a jelenlegi 16 tag mellé. Ezek azonban az eddigieknél kisebbek lesznek, alapvetően a bérleti díj miatt. A kisebb üzletekkel viszont beljebb is lehet nyitni az eddigi jellemző városszéli nagyáruházak helyett. A tavaly Nyíregyházán, Szegeden és Pécsett nyitott új egységek is ilyen méretűek és az utóbbi a rövid idő alatt a legjobb forgalmú áruházak közé emelkedett.
A Decathlon az elmúlt évben több mint kétmilliárd forinttal növelte árbevételét és a magyar leányvállalatot csak a kínai és az orosz előzte meg a forgalombővülés szempontjából. Ha a tavaly nyitott áruházak bevételét nem vesszük figyelembe, akkor is 10 százalék körüli bővülést mutat a forgalom.
HVG / Világgazdaság
Kapcsolódó cikkek
- Megint nagyot lép az Alza.hu
- GLAMI: a magyarok közel fele tervez divatcikkeket vásárolni Black Friday alkalmával
- Az e-kereskedelmi cégek is megszenvedik a válságot
- Ragaszkodunk a minőséghez: az infláció ellenére sem szeretnénk mindig az olcsóbbhoz nyúlni
- GLAMI: a magyarok többsége az emelkedő költségek ellenére sem tervez kevesebbet költeni divatcikkekre
- Miben nyújtanak többet a B2B webáruházak?
- Főleg új hűtővel, mosógéppel és fagyasztóval spórolnának a rezsin az eMAG-vásárlók
- Sok magyar webáruház megerősödhet ezekben a hónapokban
- Már nem éri meg külföldről rendelni, felpörögnek a magyar webshopok
- Jobban fogy a napelem, de még többen rendeltek kandallót az eMAG-tól júliusban