További kapcsolód cikkek
Ehhez a támához kapcsolódó cikkek:
- Megint nagyot lép az Alza.hu
- GLAMI: a magyarok közel fele tervez divatcikkeket vásárolni Black Friday alkalmával
- Az e-kereskedelmi cégek is megszenvedik a válságot
- Ragaszkodunk a minőséghez: az infláció ellenére sem szeretnénk mindig az olcsóbbhoz nyúlni
- GLAMI: a magyarok többsége az emelkedő költségek ellenére sem tervez kevesebbet költeni divatcikkekre
- Miben nyújtanak többet a B2B webáruházak?
- Főleg új hűtővel, mosógéppel és fagyasztóval spórolnának a rezsin az eMAG-vásárlók
- Sok magyar webáruház megerősödhet ezekben a hónapokban
- Már nem éri meg külföldről rendelni, felpörögnek a magyar webshopok
- Jobban fogy a napelem, de még többen rendeltek kandallót az eMAG-tól júliusban
- A GLAMI új megoldása hiper-személyreszabott marketing technológiát kínál
- Teljesen átírták az online eladásokat az eMAG-nál az új rezsicsökkentési szabályok
- A webáruházak sikere múlhat a futárcégen
- Jóval tudatosabban vásárolunk online 2022-ben, mint eddig bármikor
- A ruházat mindent visz, de az egészséget is online vesszük
- A raktár nélküli webshopoké a jövő
- A GLAMI divatkereső tovább terjeszkedik Európában
- Eltűntek a hagyományos kasszák az egyik hazai Decathlonból
- A Lumenet együttműködési megállapodást kötött a Webshippy-vel
- Tarolt az eMAG easyboxos átvétel a Glamour-napokon!
- Csehországban és Szlovákiában terjeszkedik a Webshippy
- A Telekom újra az első helyen a mobileszközök online értékesítésében
- A legnagyobb forgalmú online kereskedők rangsora
- Glami.hu: nem várható visszaesés az online divatkereskedelemben
- Tippek, hogy senki ne váljon áldozattá az online csomagküldésben
- Új funkcióval védi vásárlóit az eMAG a webáruházban és a mobilappjában is
- 1,1 milliárd forint értékben váltották be a 3 ezer forintos kuponokat az eMAG-nál
- Az Alza.hu közel félmillió darab kedvezményre jogosító kupont küld ki
- Glami.hu: Magyarországon a divatcikkek ötödét webáruházak értékesítik
- Az online paradigmaváltás szinte észrevétlenül írja újra a szabályokat
- Az e-kereskedelem piacának nyitott kérdéseire és kihívásaira válaszol a DHL Supply Chain
- Az SAP felhőalapú rendszerét választotta a Boxy Logisztikai Zrt.
- Már egymilliónál többen töltötték le az eMAG appját
- Támogatói szerepkörbe került az e-kereskedelem egyik fő képviselője
- Glami.hu: a magyarok többsége továbbra is utánvéttel vásárol a divat webáruházakban
- Saját webshopot indít a HUAWEI Magyarországon
- Elkészült a 2021-es Nagy Webáruház Felmérés
- Ma este indul a Black Friday a Vivre.hu-n
- A webáruházak többsége növelte forgalmát tavaly
- Kábítószer-webáruház ellen emeltek vádat
- A webáruház új trendjei
- Kétszámjegyű növekedés az online játékforgalmazásban
- Legtöbb kereskedő használja a digitális technológiát
- Üzleti webshopot indít a Neostratus
- FEOSZ: a webáruházak többsége nem ad megfelelő tájékoztatást az elállási jogról
- Webáruházakban készülünk az ünnepekre
- Új netes áruház nyílt szeniorkorúaknak
- Országos roadshow indul az internetes értékesítés népszerűsítésére
- Decembertől "új világ vár" a webáruház-üzemeltetőkre
- Egyre több lehet a webáruház - és a csaló is