A hazai Systemfarmer IT az MVP 2014 egyetlen magyar előadója
Magyarország egyik vezető Microsoft channel partner felhőszolgáltatója és migrációs specialistája, a Systemfarmer Kft. egyedüli magyar meghívottként tartott előadást Washingtonban, a Microsoft partnerek elsőszámú találkozójának számító Microsoft Worldwide Partner 2014 konferenciáját egy nappal megelőző Microsoft WPG (Microsoft Worldwide Partner Group) Track – SMS&P (Small and Midmarket Solutions & Partners) Field meghívásos rendezvényen.
A Microsoft Worldwide Partner 2014 konferencia a Microsoft globális vezető partnereinek éves összejövetele, ahol a résztvevők célja, hogy elősegítsék a szektor további növekedését, felvázolják a fejlődés új irányait és megosszák egymással a legújabb technológiákkal kapcsolatos ismereteiket.
A magyar tulajdonú Systemfarmer több mint 8 éve foglalkozik egyéni és hálózati munkakörnyezetek standardizált Microsoft megoldásokra épülő, teljes körű IT infrastruktúrájának kialakításával és működtetésével. A társaság költséghatékony, megbízható, könnyen elérhető, rugalmas és jövőálló felhőalapú szolgáltatásokat kínál ügyfeleinek. Magyarországon a Systemfarmer nyerte el elsőként a Microsoft Small Business competency elismerését, továbbá ugyancsak a Systemfarmer vehette át a 2013-as év leggyorsabban fejlődő kis- és középvállalati felhőszolgáltató partnerének járó Microsoft Partner of the Year díjat is.
Kapcsolódó cikkek
- Jövő héttől hazánkba is megérkezik a Lumia 930
- Minősített Microsoft Dynamics bővítmény lett a MobileNAV
- Frissülnek a windowsos gépek
- Digital TV CEE Konferencia a UPC DTH szemszögéből
- Új Android és egyre több felhasználó a Google háza táján
- Még több ingyen tárhely a OneDrive-val
- A T-Systems Magyarország lett az év Microsoft-partnere
- Microsoft újdonságok a MIX11 fejlesztői konferencián: IE10, Kinect SDK, Phone 7, Silverligh 5, Azure...
- Microsoft Lync: az üzleti kommunikáció új korszaka
- Tojással dobták meg Ballmert a Közgázon
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
European Marketing Agenda 2025 Webinárium – Már elérhető online!
Az európai marketingszövetségeket – köztük a Magyar Marketing Szövetséget is – magába foglaló European Marketing Confederation (EMC) február 4-én tartotta meg éves trendfelmérése, a European Marketing Agenda 2025 eredményeit összegző webináriumát, amely több mint 900 résztvevőt vonzott. Ezzel az idei Agenda a szervezet eddigi legnépszerűbb kezdeményezésévé vált.
Intelligens energiagazdálkodás a SmartThings platformon
Az ABB és a Samsung Electronics bejelentették, hogy az ABB InSite energiamenedzsment rendszert integrálják a Samsung SmartThings és SmartThings Pro platformjaiba, ezzel újabb lépést téve a fejlett intelligens épülettechnológia irányába. Az ABB-free@home okosotthon rendszer SmartThings-be történő korábbi integrálásával a felhasználók mostantól egyszerűbben kezelhetik és optimalizálhatják a lakó- és kereskedelmi ingatlanok energiafogyasztását.
A közösségi média ereje: Hogyan emelkedj ki a tömegből?
A 2025-ös marketingtrendek központjában három kulcsfogalom áll: személyes jelenlét, videó és közösség. Mára elengedhetetlenné vált, hogy minden vállalkozás, legyen szó kisvállalkozásról vagy nagy cégről, aktívan jelen legyen a közösségi médiában. A siker kulcsa abban rejlik, hogy a vállalkozások hogyan tudják magukat kiemelni a konkurencia közül, hogy eredményesek legyenek.