A British Museummal gyarapodik a Minecraft
A londoni British Museummal és annak teljes gyűjteményével gyarapodik a Minecraft-univerzum. Első lépésként digitálisan megépítik a múzeum nagy csarnokát és az épület homlokzatát.
A minecraft-univerzumba költözik a British Museum. A projekt a Museum of the future (A jövő múzeuma) kezdeményezés része, amelynek célja, hogy közelebb hozza az intézményt az emberekhez.
Számos létező szervezet, köztük a brit térképészeti hivatal (Ordnance Survey) és a dán kormány is építkezett már a Minecraft-univerzumban, hogy jobban megismertesse tevékenységét a fiatalabb nemzedékek tagjaival.
A múzeum szóvivője szerint a projekt "kezdeti stádiumban" van, vagyis az építkezés sem kezdődött még meg. Az intézmény egyik munkatársa a Reddit közösségi oldalon tett közzé részleteket a projektről, önkénteseket toborozva az építési munkálatokhoz.
A folyamat első lépéseként digitálisan megépítik a múzeum nagy csarnokát és az épület homlokzatát. Az intézmény reményei szerint a munkálatok első fázisával október közepéig sikerül végezni.A brit Ovum piackutató cég munkatársaként dolgozó Ed Barton szerint a British Museum "beköltözése" hatékony eszköz lehet a fiatalok megszólítására.
A Minecraft készítésével nagy hírnevet szerző svéd Mojang játékstúdiót a múlt héten adták el 2,5 milliárd dollárért a Microsoftnak. A Minecraft egy nyílt világban játszódik, ahol a kreativitásukat használva a játékosoknak lehetőségük van számtalan dolgot megépíteni apró építőkockákból.
Forrás: BBC.co.uk; Kép: deadline.com
Kapcsolódó cikkek
- Asus G551 és G771: új játékhoz optimalizált noteszgépek
- 125 éves a Nintendo
- A jövő autói a levegőben róhatják útjukat
- Alienware Area-51: visszatért és jobb, mint valaha
- Dollármilliárdokat fizet a Microsoft a játékgyártó Minecraftért
- Atari videójátékok: szemétből árverésre
- Az Xbox One nem muzsikál túl jól Japánban
- Megjelent a Rovio új játéka – Angry Birds Stella [Videó]
- Facebookon is feltölthetik egyenlegüket a telenorosok
- ASUS Rampage V Extreme alaplap extrém túlhajtáshoz optimalizálva
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
European Marketing Agenda 2025 Webinárium – Már elérhető online!
Az európai marketingszövetségeket – köztük a Magyar Marketing Szövetséget is – magába foglaló European Marketing Confederation (EMC) február 4-én tartotta meg éves trendfelmérése, a European Marketing Agenda 2025 eredményeit összegző webináriumát, amely több mint 900 résztvevőt vonzott. Ezzel az idei Agenda a szervezet eddigi legnépszerűbb kezdeményezésévé vált.
Az Ecommerce Hungary támogatja az EU e-kereskedelmi reformjait
Az Ecommerce Hungary Egyesület, mint a magyarországi e-kereskedelmi szektor legnagyobb képviselője, üdvözli és támogatja az Európai Bizottság napokban felvázolt e-kereskedelmi importot érintő lépéseit annak érdekében, hogy az Unió e-kereskedelme továbbra is egy biztonságos, fenntartható, egyenlő versenyfeltételeket biztosító piactér legyen.
Intelligens energiagazdálkodás a SmartThings platformon
Az ABB és a Samsung Electronics bejelentették, hogy az ABB InSite energiamenedzsment rendszert integrálják a Samsung SmartThings és SmartThings Pro platformjaiba, ezzel újabb lépést téve a fejlett intelligens épülettechnológia irányába. Az ABB-free@home okosotthon rendszer SmartThings-be történő korábbi integrálásával a felhasználók mostantól egyszerűbben kezelhetik és optimalizálhatják a lakó- és kereskedelmi ingatlanok energiafogyasztását.
Egyszerű beállításokkal a gyermekek digitális biztonságáért
Az online platformok legfontosabb szülői felügyeleti beállításain vezeti végig a gondviselőket a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) új videósorozata. A biztonságos internet napjára készült kisfilmek a tudatos internethasználat alapjaira is felhívják a figyelmet, hangsúlyozva, hogy a technikai védelem mellett a legnagyobb biztonságot a szülők és gyermekeik közötti nyílt, őszinte párbeszéd és az odafigyelés jelenti.
A tanárok küzdenek a hagyományos síkképernyős TV-k korlátaival
Az Epson új, Európában végzett kutatása alapján a tanárok 77%-a úgy véli, hogy a diákok láthatósági problémákkal küzdenek, amikor a tananyagok a hagyományos síkképernyős televíziókon jelennek meg a tanórák során. 39%-uk szerint az osztály hátsó részen ülő diákok, míg 35%-uk szerint az oldalsó helyeken ülők nehezebben olvassák le a kijelzőn lévő információkat, mint azok, akik az első sorokban vagy középen helyezkednek el. A probléma forrása között említést nyernek a tükröződések és a fény visszaverődése is.