Az okos jármű lesz az új sláger
Nemzetközi felmérés adatai azt mutatják, hogy az okos jármű (csatlakoztatott jármű – connected car) funkciók igencsak befolyásolják majd a jövőbeli vásárlásokat.
A tanulmányból kiderül, hogy az átalakulás világméretű lesz, mely egy olyan világot eredményez, ahol a fogyasztók az összes piacon és az összes autómárka esetében elvárják e szolgáltatások meglétét. Most lépünk a csatlakoztatott jármű innovációk új korszakába, ezek rövidesen életünk összes aspektusát integrálják majd.
A tanulmány legfőbb megállapításai:
• A világszerte megkérdezett összes járművezető fele cserélné le jelenlegi autómárkáját egy hasonló kategóriájúra, ha lennének hozzá okos jármű szolgáltatások;
• A járművezetők 72 százaléka elhalasztaná a járművásárlást egy évvel, ha okos jármű szolgáltatásokkal rendelkező autót vásárolhatna kedvenc márkájától;
• A megkérdezett járművezetők közel kétharmada, miután hallott az okos jármű szolgáltatásokról, következő autója fontos jellemzőjeként tekinti rájuk;
• Az egyesült államokbeli járművezetők 67 százaléka jelezte, hogy nagy valószínűséggel vásárolna csatlakoztatási vagy Wi-Fi szolgáltatást, ha használhatná az autójában.
A szolgáltatások hat jellemzője 50 százalékot meghaladó értékelést kapott az ügyfelektől:
• Útközbeni műszaki segélyszolgálat (74%);
• Navigáció és valós idejű forgalmi adatok (72%);
• Távoli indítás (71%);
• Valós idejű zeneátvitel (70%);
• Felhasználásalapú biztosításkövetés (52%);
• Wi-Fi hotspot (50%)
forrás: hirado.hu
Kapcsolódó cikkek
- A táblagépek vetnek véget a PC-korszaknak (1. rész)
- Magyarország letöltési sebessége már a 20 legjobb között van
- Telenor Okostelefon Akadémia: Internet of things – a gépek lázadása?
- Befellegzett a hagyományos tévézésnek
- Netgeneráció - új lehetőségek, új veszélyek és jogos félelmek
- 60 százalékkal nőtt a mobil adatforgalom, megállíthatatlan az LTE
- Nő az üzleti szféra érdekeltsége az okostelefonok piacán
- Ericsson: 2015-re több mobil-előfizetés lesz, mint ahány lakosa van a Földnek
- Media Hungary 2014: van élet a felhőn kívül?
- A megbízható szállítás fontosabb a vaterázóknak, mint a gyorsaság
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Black Friday a Viberen: kisvállalkozások nagy lehetősége
A Black Friday ma már nem csak a nagy márkákról szól. Kisvállalkozóként vagy szabadúszóként – legyen szó fodrászról, autószerelőről, kézműves ékszerkészítőről, tanácsadóról, pékségről vagy butik tulajdonosáról – ez az időszak remek alkalmat kínál új ügyfelek elérésére, az értékesítés növelésére és a meglévő vevőkörrel való kapcsolat elmélyítésére.
ABB: Megbízható energiaellátás a jövő hidrogénprojektjeihez
Az ABB a Hydrogen Technology Expo kiállításon mutatta be a HyQ PCI880 nevű, új generációs tápegységét, amelyet csúcsteljesítményű IGBT-technológiára építettek a hatékonyság és a megbízhatóság növelése érdekében.
Európa legjobb startupjai Budapesten mutatkoznak be
Európa leginnovatívabb fiatal vállalkozói találkoznak november 25-én Budapesten az EIT Innovation Awards 2025 eseményen. A megmérettetésen a 908 jelentkező közül kiválasztott 42 ígéretes startup mérheti össze tudását hét kategóriában, az egyenként 10 000 eurós fődíjért.
Black Friday 2025: Ár, minőség és márka a döntések mögött
Az év legintenzívebb kiskereskedelmi időszakában, a Black Friday közeledtével különösen aktuális egy friss kutatás, amely feltárja, milyen szempontok alapján választanak technológiai termékeket a tudatos vásárlók. Bár sokan elsősorban az elektronikai eszközök kedvezményei miatt várják az akciókat, a döntési folyamat ennél jóval összetettebb. A felmérés szerint három tényező számít igazán: a kedvező ár, a bizonyított minőség és a megbízható márkahírnév.
Tovább szárnyal az AutoWallis: 353 milliárd forintra nőtt az árbevétel
Az AutoWallis a harmadik negyedévben is erős teljesítményt nyújtott: a vállalatcsoport árbevétele 21 százalékkal nőtt, így elérte a 353 milliárd forintot a régió 17 országában. A bevétel 67 százaléka külföldi piacokról származott, amit az akvizíciók és az organikus növekedés egyaránt támogatott. Mindhárom üzletág pozitív eredményt ért el: a Kiskereskedelmi Üzletág forgalma 43 százalékkal emelkedett, a Mobilitási Szolgáltatásoké 21, a Nagykereskedelmi Üzletágé pedig 4 százalékkal bővült. A társaság 12,6 milliárd forintos EBITDA-ja megfelel az elvárásoknak, és stabil alapot teremt a növekedési stratégia folytatásához.

