Jövőbe tekint az Országos Marketing Konferencia
Szűk három hét múlva, november 6-án immár 25. alkalommal nyitják meg a legrangosabb hazai marketing szakmai rendezvényt, az Országos Marketing Konferenciát. Az esemény jelentőségét növeli, hogya Marketing Intézet és a Piac és Profit a jubileumi rendezvényhez szakmai támogatóként csatlakozott. Dekorációs partner pedig a Reklámeszköz.hu lesz.
A Országos Marketing Konferencia szakmai tanácskozásra a becslések szerint közel 300 marketinges szakembert, tanácsadót várnak a fővárosi Park Inn Hotelbe, de a vendégek között lesz a tervek szerint számos magyar cégvezető is. Nem véletlen ez a nagyfokú érdeklődés, hiszen először itt ismertetik a Magyar Marketing Szövetség legfrissebb kutatási eredményeit.
A neves előadókat felvonultató rendezvény ezúttal rendhagyó módon kívánja bemutatni a 2015-ben várható marketing trendeket. Ugyanis az előadások tematikája a marketing tervezés köré építi fel a konferencia tartalmi mondanivalóját és olyan újdonságokról számol be, amelyekhez a hallgatóság eddig más forrásból nem juthatott hozzá.
Az idei év újdonsága, hogy a Reklámeszköz.hu csapata nem csak a konferencia hallgatói között vesz részt ügyvezetője révén, hanem egyedi display megoldásaival a rendezvény helyszínén mindenhol megtalálható lesz! 2014-ben ugyanis a Magyar Marketing Szövetség a Reklámeszközt k rte fel a dekorációs partnerének. „Megtisztelő volt a megbízás számunkra, hogy a jubileumi marketing konferencia vizuális világát mi formálhatjuk meg" – jelentette ki Molnár Bálint, a cég ügyvezetője, aki elmondta: kollégái az elmúlt hetekben azon dolgoztak, hogy a dekoráció visszaigazolja a marketinges konferencia rangját.
Kapcsolódó cikkek
- Novemberben lesz a SzEK.org őszi konferenciája
- Szétfeszíti eddigi életünk kereteit a web és a mobil
- KKV-AKADÉMIA: Fő a biztonság
- Nemzetközi konferencia az elektronikus személyazonosításról Budapesten
- Internet Hungary: bárkiből lehet milliomos a digitális forradalom korában
- Infokommunikáció szakmapolitikai szemmel
- Gyermekek az interneten: tiltás vagy megértés?
- Internet Hungary: újrahuzalozza világunkat a digitális ipari forradalom
- Tervezzük együtt a jövő évet az Országos Marketing Konferencián
- KKV-AKADÉMIA: a reklámadótól a tartalommarketingig
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Indul a Hello Cleantech 3.0: a magyar startupok számára is kitörést biztosít a program
A rendkívül sikeres, eddig közel 300 úttörő megoldást és 50 iparági vezetőt összehozó, Hello Cleantech program harmadik alkalommal is elindult idén novemberben. Már fogadják az európai tiszta energetikai megoldásokat bemutató pályázatokat szerte Európából, ezen belül Magyarországról is. A 2024-es EIT InnoEnergy által indított program egyedülálló hidat képez az innovatív startupok és iparági vezetők között. A résztvevők amellett, hogy szakmai támogatásban részesülhetnek üzlet- és technológiafejlesztési területen, finanszírozáshoz juthatnak és hozzáférhetnek a vezető kockázati tőkealapokhoz.
Az adózás területén is új korszakot hoz a mesterséges intelligencia
Jelentősen átalakíthatja az adó- és pénzügyi osztályok működését a generatív mesterséges intelligencia (GenAI) — derül ki az EY 1600 pénzügyi igazgató és adószakértő megkérdezésével készült nemzetközi kutatásából. Az új technológia fokozza a hatékonyságot a válaszadók többsége szerint, de nem számítanak arra, hogy elveszi az állásokat a szakemberektől.
A magyar vásárlók egyre tudatosabbak az online térben: a Pepita.hu kutatása
A Pepita.hu legfrissebb felmérése szerint a magyar online vásárlók egyre tudatosabban óvják személyes adataikat, és törekednek a biztonságos fizetési megoldások alkalmazására. Az ünnepi időszak küszöbén végzett felmérés eredményei rámutattak, hogy a vásárlók fele rendszeresen használ utánvétet, és sokan részesítik előnyben az olyan biztonsági megoldásokat, mint a kétlépcsős azonosítás vagy a megbízható piacterek. Az eredmények azt mutatják, hogy a magyarok bizalma nő az online vásárlás iránt, és az adatvédelem fontossága egyre szélesebb körben ismert.