A Novell legújabb személyazonosság-felügyeleti eszközei már elérhetők
A NetIQ Novell SUSE Magyarországi Képviselet bejelentette, hogy megújult formában vehetők igénybe a NetIQ személyazonosság-felügyeleti eszközei. A felhőszolgáltatók és rendszerintegrátorok mostantól szolgáltatás formájában (Identity as a Service) is elérhetővé tehetik ügyfeleik számára a NetIQ személyazonosság-felügyeleti termékeit. Emellett a hagyományos módon, közvetlenül a gyártótól továbbra is elérhető az Identity Manager, mellyel a vállalatok automatizáltan kezelhetik a személyazonosságokat és a hozzáféréseket a szervezeten belül. A termék napokban megjelent, legújabb kiadása új felhasználói felülettel rendelkezik, és támogatja többek között a mobilos jóváhagyást.
A megoldások alkalmazásához a csomagban megtalálható NetIQ Services Director biztosítja a keretrendszert. A felhasználói fiókokat a NetIQ Account Management Service kezeli, amely arra is lehetőséget nyújt az ügyfelek számára, hogy importálják a már meglévő személyazonossági adatokat a HR rendszerből. A NetIQ IdentityAccess Service felügyeli a személyazonosságokat, illetve a felhőben vagy az ügyfélnél hosztolt alkalmazásokhoz történő hozzáféréseket. A NetIQ Privileged User Manager Service pedig az adminisztrátori jogosultsággal rendelkező személyek fiókjait ellenőrzi a Linux, UNIX és Windows környezetekben.
Ezzel egyidejűleg a hagyományos módon, a gyártónál is elérhetővé vált a NetIQ Identity Manager legújabb, 4.5 kiadása, amelynek segítségével a vállalatok egyszerűen, automatizáltan kezelhetik a személyazonosságokat a vállalaton belül. A megoldás egyszerű használatot kínál a beosztottak és vezetők számára egyaránt, kihasználva a felhőkörnyezetek és a mobilalkalmazások lehetőségeit. Az alkalmazotti kérések elküldéséhez és jóváhagyatásához új, intuitív kezelőfelületet biztosít, és a kapcsolódó rendszerekben is automatizálja az engedélyek kezelését. Az elfoglalt vezetők számára pedig natív mobilos alkalmazás áll rendelkezésre a kérések jóváhagyására. A megoldás teljes mértékben integrálható a NetIQ önkiszolgáló jelszókezelési megoldásával, így segít a helpdesk részleg munkaterhelésének csökkentésében.
Az új NetIQ Identity Manager egy üzleti analitikai felületet is tartalmaz a szerepek és erőforrások kezeléséhez, amely támogatja a szervezeteket a működtetési költségek visszafogásában. A termék riportkészítési képességei továbbá az auditok során felmerülő kérések teljesítésében is hatékony segítséget nyújtanak.
Kapcsolódó cikkek
- Samsung-Novell együttműködés az átfogó vállalati mobileszköz-felügyeletért
- Négy tanács a biztonsági stratégia korszerűsítéséhez
- Megelőzi az adatszivárgást a Novell új virtualizációs eszköze
- Novell Filr és iPrint a mobilnyomtatás szolgálatában
- Új NetIQ PlateSpin termékcsalád: all in one megoldás a katasztrófa utáni helyreállításhoz
- Hat SUSE tanács a privát felhő kialakításához
- NetIQ Change Guardian 4.1: még nagyobb biztonságban a kritikus adatok
- SUSE Cloud 4: OpenStack alapú privát felhő VMware támogatással
- Novell: Egyszerűsítsük a feladatokat alkalmazásvirtualizációval!
- Négy tanács a kibertámadások elleni védekezéshez
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.