A Lexmark Competence Center mára több mint 30 országot szolgál ki Magyarországról
A Lexmark Magyarország november 18-án, a vállalat díjnyertes székházában, Budapesten tartotta meg éves sajtótájékoztatóját, amelynek keretén belül bemutatta a vállalat legújabb szolgáltatásait, megoldásait, megújult arculatát, illetve ismertette új stratégiáját. A sajtótájékoztatón Csucska Péter, a Lexmark Magyarország ügyvezetője elmondta, hogy több szempontból is nagyon sikeres éveket tudhatnak maguk mögött, hiszen az elmúlt időszakban a vállalat 11 akvizíciója zárult le, és idén novemberben - immáron negyedik egymást követő évben - ismét bekerült a Gartner „Vezetők négyzetébe”.
A Lexmark Magyarország éves sajtótájékoztatóján számolt be a vállalat megújult arculatáról, törekvéseiről, valamint az elmúlt négy év üzleti akvizícióiról, amelynek köszönhetően a cég árbevétele tavaly több mint 3 milliárd USD-t tett ki. Csucska Péter, a vállalat hazai ügyvezető igazgatója bemutatta a 2008-ban alapított Competence Center-t, amely indulásakor 50 munkavállalót foglalkoztatott, és amely mára több száz munkavállalóval, több mint 30 országot szolgál ki világszerte. A magyar szolgáltatóközpont a vállalat európai, közel-keleti és afrikai tevékenységét szolgálja ki, amely többek között pénzügyi és marketing-tevékenységet, értékesítés-támogatást és ügyfélkapcsolati feladatokat is ellát.
Kapcsolódó cikkek
- Jelentősen csökkent a Vodafone nyeresége az első fél évben
- A Huawei a világ száz leginnovatívabb vállalata között
- Gartner: piacvezető a Vodafone az M2M-ágazatban
- A harmadik legnagyobb okostelefon-gyártó lett a Lenovo a Motorola felvásárlásával
- Egyre nagyobb bajban a Sony mobil is
- Nőtt a bevétele, de veszteséges a LinkedIn
- Iránba tart az Apple
- Lehangoló a Facebook eredménye
- Telenor: nőtt a bevétel, szinten maradt a nyereség a harmadik negyedévben
- Új szereplő a hazai Big Data piacon