Magyar CRM-rendszerrel jár élen az Opel
Másodszor is meghosszabbította az együttműködését az Opel a CRANE-nel, aki négy éve menedzseli az autómárka számára fejlesztett CRM-rendszert, valamint több európai országban az arra épülő kommunikációs (adatbázis-elemzés, call center, eladásösztönzés és e-mail marketing) feladatokat is ellátja. A CRANE a szerződést a General Motors európai központjával kötötte.
A két cég 2011 óta dolgozik együtt, az eredeti megbízás az Opel CRM-rendszerének kialakításáról és üzemeltetéséről szólt. Az ügynökség 14 országban – a közép-kelet-európai országok mellett a teljes Baltikumban és Finnországban – dolgozik az autómárkának. Ezenfelül az évek során a CRANE feladatköre kibővült a kialakított CRM-rendszerre épülő egyéb kommunikációs, többek között az adatbázis analitika, a call center, az eladásösztönzés és az e-mail marketing témakörökbe tartozó feladatok ellátásával.
Az ügynökség stratégiai javaslatai alapján az Opel négy országban – hazánkon kívül Szlovéniában, Horvátországban és Romániában – működtet call centereket, melyek közvetlenül csatlakoznak a CRM-rendszerhez. A megoldás jelentős időt és energiát takarít meg azáltal, hogy a call center egyenesen a CRM adatbázisba rögzíti a felvett adatokat.
A CRANE régiós szinten több millió ügyféladattal dolgozik. Az ügynökség elsőként Romániában indította el a saját fejlesztésű viszonteladói eladásösztönző programot, mely azóta – régiós „best practice-ként” – újabb piacon is bevezetésre került. „Négy éve dolgozunk együtt a CRANE-nel, és szintén negyedik éve vezetjük a személyautó értékesítési piacot. Ehhez a folyamatos jó teljesítményhez járul hozzá az ügynökség stratégiai és kreatív tanácsaival, valamint a megbízható és jól kezelhető CRM-rendszerünk üzemeltetésével” – mondta el Zugschwert Szabolcs, az Opel magyarországi marketingigazgatója.
Kapcsolódó cikkek
- Új generációs vállalatirányítási rendszer a rEVOLUTION-tól
- Iskoláknak adományozott számítógépeket az Opel
- Hatékonyabb e-mail lead generálás az Opelnél
- Az IFS globális felhőalapú megoldást indít Microsoft Azure platformon
- Minősített Microsoft Dynamics bővítmény lett a MobileNAV
- Fény derült az IFS titkára
- Számos új funkcióval érkezik a Microsoft Dynamics AX 2012 R3
- 5 dolog, amire az email-nél van jobb eszköz is
- SAP az ALDI-nál
- Új szemesztert indított az SAP és a MAVE a felsőoktatási hallgatóknak
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Chery Group: Budapest–Róma egy feltöltéssel
Egyetlen feltöltéssel akár a Budapest-Róma távolságot is megtehetik majd az elektromos autók a Chery Group új akkumulátor-technológiájának köszönhetően. Az újdonságot a már itthon is kapható OMODA 5 gyártója az idei innovációs konferenciáján mutatta be.