Piacvezető lett a Samsung az UHD-képernyők gyártásában

MTI Sajtóadatbank, 2015. április 27. 13:40

A Display Research piackutató vállalat adatai szerint az első negyedévben 28,8 százalékos arányban látta el a világpiacot ultranagy felbontású képernyőkkel, 8,9 százalékponttal növelte piaci részesedését a 2014 első negyedévi 19,9 százalékhoz képest.

A második helyet az idei első negyedévben a szintén dél-koreai LG Display szerezte meg 25,7 százalékos részesedéssel. Egy éve az LG Display részesedése magasabb, 27,9 százalék volt. A 2014 első negyedévében még a világpiac 45,9 százalékát ellátó Innolux Corp. részesedése az idei első negyedévre 23,5 százalékra csökkent.

 

Samsung UHD S9


A Samsung előretörése elsősorban a nagy méretű UHD képernyők gyártásában elért eredményeinek volt köszönhető. Az 55 hüvelyknél nagyobb képernyő átmérőjű monitorok világpiacán 38,7 százalékos részesedést vívott ki magának a Samsung.

Az első negyedéven a Samsung összesen 1,66 millió darab 40 és 85 hüvelyk közötti átmérőjű UHD képernyő panelt gyártott, 24,7 százalékkal többet a 2014 negyedik negyedévinél és 350 százalékkal többet a tavalyi első negyedévi 369 ezernél. Miközben a Samsung növelte termelését, a világpiaci teljes forgalom az idei első negyedévben 14 százalékkal 5,75 millióra csökkent.

Kulcsszavak: UHD televízió Samsung

Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Az ABB partnerségre lép a FIA Girls on Track programmal

Az ABB a teljesen elektromos hajtású versenyautók ABB FIA Formula-E Világbajnokságának névadó szponzoraként a lányok szerepének erősítéséért száll síkra a motorsport globális irányító testülete (FIA) mellett.

2021. május 17. 09:54

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Hétszeres Business Superbrands díjas az ABB

2021. május 17. 16:40

Digitalizációs „bumm” a bankszektorban!

2021. május 4. 19:29

Óvakodjunk a COVID-19 vakcinával kapcsolatos csalásoktól és álhírektől

2021. április 19. 14:58

Új pályázatokat indít az EIT Digital

2021. április 8. 14:15