Máshogy keresnek társat az iPhone-osok, mint az androidos telefont használók
Míg két-három évvel ezelőtt csupán minden tizedik, 2015-ben már minden negyedik társkereső mobilról keresi az igazit – derült ki a Randivonal legfrissebb statisztikáiból. Sőt, mára már minden hatodik mobileszközt használó társkereső tabletről jelentkezik be az oldalra
„Azt gondolhatnánk, hogy a mobiltelefonról ismerkedők csak felületesen használják az oldalt, gyorsan és csak néhány oldalt néznek végig, megnézik például, hogy kaptak-e levelet, hiszen vélhetően útközben vagy olyan környezetben (pl. munkahelyi irodában) használják a társkeresőt, ahol nincs lehetőség a hosszas nézelődésre, levelezésre. Ez azonban egyáltalán nem így van, sőt!” – árulta el Móczár Rudolf, a Randivonalat is üzemeltető Dating Central Europe Zrt. marketing és ügyfélszolgálati vezetője.
A társkereső oldal statisztikáiból az látszik, hogy telefonról alkalmanként több mint fél perccel hosszabb ideig társkeresőznek a felhasználók, mint teszik azt laptopról vagy asztali számítógépről. De a legalaposabbak a tabletes felhasználók, ők másfél perccel tovább maradnak az oldalon, mint desktopos társaik.
Az okostelefonról ismerkedők közül a Sony készülékeit használók alkalmanként 10 percet is elidőznek a társkereső oldalon vagy a mobilapplikációban, őket az LG és a Samsung tulajdonosok követik. A leggyorsabbak a Huawei-t és az iPhone-t használók, ők alkalmanként alig valamivel több, mint 8 percet tartózkodnak az oldalon.
A Randivonal statisztikáiból kiderül az is, hogy meglepő módon teljesen máshogy ismerkednek az iPhone és az androidos készülék tulajdonosok, legalábbis a társkereső mobilapplikációban más-más funkciókat használnak előszeretettel. Míg az iPhone-osok több időt töltenek el a keresésnél, hogy számukra a legmegfelelőbb társat megtalálják és gyakrabban is nézegetik más fotóit, mint az androidosok, addig utóbbiak az üzenetírást és olvasást használják gyakrabban az almás telefonos társkeresőknél. Az iPhone-os tehát inkább nézelődni szeret, míg az androidos kommunikálni.
Legnépszerűbb márka a társkeresők körében egyébként a Samsung, mely a látogatások 28%-áért felel. A dobogó második fokára az iPhone került 21%-kal, őket követi sorrendben a Sony (12%) és a Nokia (8%).
Kapcsolódó cikkek
- Smart Nyomtató Diagnosztikai Rendszert mutatott be a Samsung
- Még több Office alkalmazás érhető el Androidra
- Vakokat segítő mobilalkalmazás nyert Bronz Oroszlánt Cannes-ban
- Segíts otthonról látássérülteknek újságot olvasni!
- A Facebook új alkalmazása az energiahatékonyság szolgálatában
- Egységes etikai kódexet fogadtak el a legnagyobb hazai társkereső oldalak
- IVSZ: a 15 évesek 60 százaléka digitálisan írástudatlan
- A Wikipédia kapta az Asztúria Hercegnő-díjat
- Egyre több európai kedveli a robotokat
- Külön sávot kaptak Antwerpen járdáin a séta közben SMS-ezők
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
AI fotogrammetriával bővült az Artec Studio 19
A professzionális 3D szkenner megoldásokat gyártó Artec 3D bemutatta az Artec Studio, átfogó 3D szkennelő, adatfeldolgozó, reverse engineering és minőségellenőrzési célszoftver legújabb verzióját. Az AS19-et többek között széleskörű szkenner-integrációval, nagyobb teljesítménnyel és mesterséges intelligencia alapú fotogrammetriával fejlesztették, hogy még jobban megfeleljen a különböző iparágakból érkező szakemberek igényeinek. A szoftver egyik legizgalmasabb újítása, hogy már nemcsak 3D szkenek, de fényképek és videófelvételek alapján is képes 3D modellek létrehozására.
HMD: A szülők fele szerint megváltozott a gyerekük személyisége a telefonhasználattól
A HMD friss kutatásai szerint az okostelefonok negatívan hatnak a fiatalokra. A szülők háromnegyede aggódik a telefonhasználat miatt, és több mint fele úgy érzi, túl korán vásárolt okostelefont a gyerekének. A fiatalok harmada megerősítette, hogy valóban hajlamosabb a szorongásra, amióta telefont használ, de azt is bevallották, hogy túl sok időt töltenek a közösségi médiában.
Ezekből a nyomtatókból 100 millió darabot adott el az Epson
A Seiko Epson Corporation (TSE: 6724, „Epson”) 2010 októberében indította útjára első nagy kapacitású tintatartályos tintasugaras nyomtatóját Indonéziában. 2024-re ezeket a nyomtatókat mintegy 170 országban és régióban értékesítették. Az Epson nagy kapacitású tintatartályos nyomtatóinak összesített globális értékesítése mára meghaladta a 100 millió darabot.
Ötödször is Családbarát Munkahely a Bridgestone
A Bridgestone Tatabánya 2024-ben ismét elnyerte a Családbarát Munkahely címet „Vállalati értékvállalásunk a mindennapokban is jelen van” című pályázatával. A vállalatnál megvalósuló változatos programok és kezdeményezések célja, hogy hozzájáruljanak a kollégák munkahelyi, családi és magánélete közötti egészséges egyensúly megteremtéséhez.