Máshogy keresnek társat az iPhone-osok, mint az androidos telefont használók

forrás: Prím Online, 2015. június 30. 08:33

Míg két-három évvel ezelőtt csupán minden tizedik, 2015-ben már minden negyedik társkereső mobilról keresi az igazit – derült ki a Randivonal legfrissebb statisztikáiból. Sőt, mára már minden hatodik mobileszközt használó társkereső tabletről jelentkezik be az oldalra

„Azt gondolhatnánk, hogy a mobiltelefonról ismerkedők csak felületesen használják az oldalt, gyorsan és csak néhány oldalt néznek végig, megnézik például, hogy kaptak-e levelet, hiszen vélhetően útközben vagy olyan környezetben (pl. munkahelyi irodában) használják a társkeresőt, ahol nincs lehetőség a hosszas nézelődésre, levelezésre. Ez azonban egyáltalán nem így van, sőt!” – árulta el Móczár Rudolf, a Randivonalat is üzemeltető Dating Central Europe Zrt. marketing és ügyfélszolgálati vezetője.


A társkereső oldal statisztikáiból az látszik, hogy telefonról alkalmanként több mint fél perccel hosszabb ideig társkeresőznek a felhasználók, mint teszik azt laptopról vagy asztali számítógépről. De a legalaposabbak a tabletes felhasználók, ők másfél perccel tovább maradnak az oldalon, mint desktopos társaik.

 


Az okostelefonról ismerkedők közül a Sony készülékeit használók alkalmanként 10 percet is elidőznek a társkereső oldalon vagy a mobilapplikációban, őket az LG és a Samsung tulajdonosok követik. A leggyorsabbak a Huawei-t és az iPhone-t használók, ők alkalmanként alig valamivel több, mint 8 percet tartózkodnak az oldalon.


A Randivonal statisztikáiból kiderül az is, hogy meglepő módon teljesen máshogy ismerkednek az iPhone és az androidos készülék tulajdonosok, legalábbis a társkereső mobilapplikációban más-más funkciókat használnak előszeretettel. Míg az iPhone-osok több időt töltenek el a keresésnél, hogy számukra a legmegfelelőbb társat megtalálják és gyakrabban is nézegetik más fotóit, mint az androidosok, addig utóbbiak az üzenetírást és olvasást használják gyakrabban az almás telefonos társkeresőknél. Az iPhone-os tehát inkább nézelődni szeret, míg az androidos kommunikálni.


Legnépszerűbb márka a társkeresők körében egyébként a Samsung, mely a látogatások 28%-áért felel. A dobogó második fokára az iPhone került 21%-kal, őket követi sorrendben a Sony (12%) és a Nokia (8%).
 

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

AI fotogrammetriával bővült az Artec Studio 19

A professzionális 3D szkenner megoldásokat gyártó Artec 3D bemutatta az Artec Studio, átfogó 3D szkennelő, adatfeldolgozó, reverse engineering és minőségellenőrzési célszoftver legújabb verzióját. Az AS19-et többek között széleskörű szkenner-integrációval, nagyobb teljesítménnyel és mesterséges intelligencia alapú fotogrammetriával fejlesztették, hogy még jobban megfeleljen a különböző iparágakból érkező szakemberek igényeinek. A szoftver egyik legizgalmasabb újítása, hogy már nemcsak 3D szkenek, de fényképek és videófelvételek alapján is képes 3D modellek létrehozására.

2024. november 24. 15:33

HMD: A szülők fele szerint megváltozott a gyerekük személyisége a telefonhasználattól

A HMD friss kutatásai szerint az okostelefonok negatívan hatnak a fiatalokra. A szülők háromnegyede aggódik a telefonhasználat miatt, és több mint fele úgy érzi, túl korán vásárolt okostelefont a gyerekének. A fiatalok harmada megerősítette, hogy valóban hajlamosabb a szorongásra, amióta telefont használ, de azt is bevallották, hogy túl sok időt töltenek a közösségi médiában.

2024. november 24. 13:58

Ezekből a nyomtatókból 100 millió darabot adott el az Epson

A Seiko Epson Corporation (TSE: 6724, „Epson”) 2010 októberében indította útjára első nagy kapacitású tintatartályos tintasugaras nyomtatóját Indonéziában. 2024-re ezeket a nyomtatókat mintegy 170 országban és régióban értékesítették. Az Epson nagy kapacitású tintatartályos nyomtatóinak összesített globális értékesítése mára meghaladta a 100 millió darabot.

2024. november 24. 12:02

Ötödször is Családbarát Munkahely a Bridgestone

A Bridgestone Tatabánya 2024-ben ismét elnyerte a Családbarát Munkahely címet „Vállalati értékvállalásunk a mindennapokban is jelen van” című pályázatával. A vállalatnál megvalósuló változatos programok és kezdeményezések célja, hogy hozzájáruljanak a kollégák munkahelyi, családi és magánélete közötti egészséges egyensúly megteremtéséhez.

2024. november 24. 10:24

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Idén is keresi a digitális szakma női példaképeit az IVSZ és a WiTH

2024. november 22. 16:40

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36