Már nem olyan népszerűek a kuponoldalak
Az internetezők szállást egyre inkább online foglalnak: a netes ügyintézők számaránya nőtt, a hagyományos módon szállást foglalóké jócskán visszaesett az elmúlt egy évben – derült ki a KutatóCentrum legfrissebb e-shopping riportjából.
Míg a kuponoldalak menetelése mind a szolgáltatások, mind a termékek esetében megtorpant, a világhálós szolgáltatásvásárlás népszerűsége töretlen. Mind az elmúlt, mind az azt megelőző évben az interneten valaha vásárlók közel egyharmada rendelt online valamilyen szolgáltatást, az utóbbi egy évben átlagosan 58 ezer 500 forintot fordítottak ilyen célra. A korábbi évekhez hasonlóan a szolgáltatást online vásárlók közül a legtöbben szállást foglaltak (47 százalék), belépőt (36 százalék), illetve menetjegyet (34 százalék) rendeltek a világhálóról.
Kapcsolódó cikkek
- Online árulja használt autóit Amerikában a Tesla
- Magyar útlevelet és drogot is vásárolt egy robot az internet fekete piacán
- Így vásárolunk online
- Kozmetikumok uralják az online piacot
- A piac optimista az online szektort tekintve
- Az online vásárlók 48%-a neten is fizet bankkártyával
- 5-ből 4 netező vásárol online
- Félmillió magyar vásárol mobilról és tabletről
- Minden tizedik ajándékozó okostelefont vesz karácsonyra
- Amerikában már Bitcoinnal is lehet fizetni az Xbox és a Windows online boltokban
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Ötödször is Családbarát Munkahely a Bridgestone
A Bridgestone Tatabánya 2024-ben ismét elnyerte a Családbarát Munkahely címet „Vállalati értékvállalásunk a mindennapokban is jelen van” című pályázatával. A vállalatnál megvalósuló változatos programok és kezdeményezések célja, hogy hozzájáruljanak a kollégák munkahelyi, családi és magánélete közötti egészséges egyensúly megteremtéséhez.