Az Oracle felvásárolja a Maxymiser vállalatát

forrás: Prím Online, 2015. augusztus 25. 15:28

Az Oracle bejelentette, hogy megállapodást írt alá a Maxymiser vállalat felvásárlásáról. 

Az Oracle bekebelezi a Maxymisert. A Maxymiser felhő alapú szoftver megoldásának segítségével a marketing szakemberek képesek pontosan targetálni, perszonalizálni, és tesztelni az ügyfelek számára kínált tartalmat weboldalukon vagy mobil alkalmazásukban, ezzel segítve a vásárlók elkötelezettségét és így a bevételek növelését.  

 


A Maxymiser havonta több mint 20 millió vásárló felhasználói élményét optimalizálja olyan márkáknak, mint az Allianz, HSBC, Lufhansa, Tommy Hilfiger és Wyndham.

 
Az Oracle Marketing Cloud most már a leggyorsabban fejlődő szoftver platform a modern marketingesek világában. A Maxymiser hozzáadásával, az Oracle Marketing Cloud tovább erősíti átfogó megoldását a marketing programok menedzselése területén, az összes digitális csatornán és az egész vásárlói életcikluson keresztül.
 
Thomas Kurian az Oracle termékfejlesztési vezetőjének elmondása szerint a Maxymiser segítségével az Oracle Marketing Cloud megoldás használatával, a vállalatoknak nem kell tovább találgatniuk, hiszen pontosan tudni fogják, mit szeretnének vevőik a digitális csatornáikon és eszközeiken.”

Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Új vezetőt kap az EIT InnoEnergy

Mikołaj Budzanowski lett az EIT InnoEnergy Közép-Európa új vezérigazgatója. A 2025 januárjában hatályba lépő stratégiai kinevezés célja, hogy a fenntartható energetikai fejlesztések mellett elkötelezett szervezet növelje a szerepét a tiszta technológiák közép-európai elterjesztésében és felgyorsítsa az energetikai átmenetet ebben a régióban.

2024. december 18. 18:20

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Új platform köti össze a vállalkozókat és partnereiket

2024. december 16. 13:25

CES 2025 előzetes: Elon Musk Amerikája, avagy a világ Musk-ja

2024. december 9. 16:46

Újabb részvételi rekordot döntött az e-Hód

2024. december 9. 11:32

Először készült felmérés a magyarországi retail media helyzetéről

2024. december 6. 18:14