A német fiatalok már napi negyedórát tévéznek mobilon

MTI Sajtóadatbank, 2015. október 21. 10:38

A 14-29 éves német fiatalok már naponta negyedórán át néznek televíziós tartalmakat okostelefonjukon, ez összes tévézésük 11 százalékát teszi ki - derül ki egy kedden közzétett felmérésből, amelyet a Forsa intézet végzett márciusban több mint 3000 ember körében. Amint a fiatalok munkába állnak, látványosan alábbhagy a mobilos tévézés, nem tesz ki többet 2 százaléknál.

A ProSieben televízió megbízásából készült felmérés adataiból ítélve a 14 éven felüli német lakosság naponta kilenc óra médiatartalmat fogyaszt különféle formákban. A piacot a televízió uralja napi 259 perccel, a második helyen álló közösségi portálokra az idő egyharmada jut. Erősen csökken a blogokra és fórumokra fordított idő, nyomtatott kiadványok pedig csak hat százalékkal részesednek a médiatartalom-fogyasztásból.

 

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Idén is keresi a digitális szakma női példaképeit az IVSZ és a WiTH

2024. november 22. 16:40

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36