Az ügyfélkapcsolat mint az üzlet motorja

Hogyan legyünk jóból kiválóak?

forrás: Prím Online, 2015. október 28. 08:25

Idén ismét az IIR Magyarország és a Partnering CE közös szervezésében rendezik meg az éves, ügyfélszolgálati vezetőknek, szakembereknek szóló szakkonferenciát, melynek célja, hogy az őket érintő aktuális kihívásokat, kérdéseket, legújabb trendeket megvitassa, lehetőséget teremtve a tapasztalat-cserére és networkingre. 

Az ügyfélkapcsolat mint az üzlet motorja címmel rendezik meg ismét Budapesten az ügyfélszolgálati vezetőknek és szakembereknek szóló szakkonferenciát, november 4-én és 5-én. A rendezvény első napjának fókuszában az ember mint a szolgáltatás előállítója áll, és a munkaerőpiaci változásoktól az átalakuló képzés-fejlesztésen át eljutunk a kommunikáció mint juttatás kérdésköréig. 

 
A konferencia második napján szakértőink többek között a működési környezet, a big data, az online ügyfélkiszolgálás, valamint a hatékonyságfejlesztés témakörét járják körbe, esettanulmányokon keresztül. 
 
 
A fórumon, többek között arra keresik a választ, hogy mi változott a toborzási piacon, milyen előnyöket jelenthet az informális elemeket tartalmazó képzési rendszer a munkáltatók számára, hogyan biztosítható együttesen a teljeskörű online ügyfélkiszolgálás, az ügyfélélmény, és az értékesítési potenciál megtartása, javítása.
 
Továbbá a résztvevők megismerhetik, hogy milyen hatással van a vállalati pletyka a célokra, számokra, folyamatokra, milyen, nem anyagi juttatásokkal javítható a vállalati hangulat, a dolgozói elégedettség, hogy miként történhet hatékonyan a konfliktuskezelés a közösségi média felületeken, hogyan használható eredményesen a Big Data az üzleti döntésekben, valamint milyen szerepük van a céloknak és projekteknek a hatékonyságfejlesztésben.
 

Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák

A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.

2024. november 21. 17:59

OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat

Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében.  Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.

2024. november 21. 16:35

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.

2024. november 21. 14:56

Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket

A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.

2024. november 21. 11:39

A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell

Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.

2024. november 21. 10:12

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01