Meghosszabbították Az Év Honlapja nevezési határidejét
Még tizenöt napig lehet jelentkezni Az Év Honlapja pályázatra. A szervezők őgy döntöttek, adnak még két plusz hetet a jelentkezésre, egészen november 15-ig.
A szeptember elsejével elindított Az Év Honlapja pályázat szervezői úgy döntöttek, hogy 15 nappal meghosszabbítják a pályázat nevezési idejét. Így tehát még van ideje annak, aki úgy érzi, szívesen megmérettetné online felületét a marketing szakma nagyjai előtt. Összesen 25 kategóriában várják a nevezéseket. A Magyar Marketing Szövetség és az Internet Marketing Tagozat által 14 éve életre hívott digitális megmérettetésre eddig már több tucat honlap pályázott.
Varga István, a pályázat alapítója az alábbit mondta el az idei mezőnyről: „Jó érzéssel tölt el, hogy szemmel láthatóan évről-évre professzionálisabb honlapokat neveznek a díjra. Ez nemcsak azt mutatja, hogy folyamatosan erősödik a cégek online jelenléte, de azt is, hogy egyre többen veszik ezt komolyan. Szakmailag erős év elé nézünk, mi már nagyon várjuk a zsűrizést és természetesen a díjátadót is!”
Az ismert szakemberekből álló zsűri a kiválasztott weboldalakkal szeretne példát mutatni, hogy miként lehet komolyan venni az online jelenlétet, kiszolgálva ezzel az ügyfelek minden igényét. A pályázatra most is 25 kategóriában lehet nevezni, kizárólag magyar nyelvű honlapokkal. A szakmai zsűri által véleményezett felületeknek azonban számos kritériumnak kell megfelelniük.
Hinora Ferenc, a Magyar Marketing Szövetség elnöke szerint sok tényező együttese adja ki a megfelelő weboldalt. „Egy jó honlap a látogatónak készül és bizalmat ébreszt a cég iránt. Fontos, hogy információt nyújtson, segítsen és felhasználóbarát legyen. A kreativitás elengedhetetlen csakúgy, mint a naprakészség, hogy folyamatosan új tartalom kerüljön fel az oldalra. A honlap reszponzivitása is kiemelten fontos tényező, emellett a megfelelő megszerkesztettség is. Nemcsak a tartalmára, de a technikai oldalára is oda kell figyelni, így jutunk látogatottsághoz, ami a honlap sikerességét mutatja” – foglalja össze az MMSZ vezetője.
A szervezők tehát még november 15. éjfélig várják a nevezéseket, az eredményhirdetés pedig december 2-án lesz Budapesten, ahol kiderül, mely cégek honlapjai birtokolhatják a 2015-ös ’Az Év Honlapja’- díjakat.
Kapcsolódó cikkek
- A Google támogatja a digitális újságírást
- Másfél hétig várják még a „Digitális Esély 2015" pályázatait
- Megnyílnak a nemzetközi vizek a hazai startupok előtt
- Tantárggyá nőtte ki magát „Az Év honlapja” pályázat
- Kihirdették az Év információbiztonsági szakdolgozata címet
- Harmadik alkalommal indul a Telekom nemzetközi innovációs pályázata
- Pályázat szociálisan hátrányos helyzetű fiatalok digitális felzárkózását támogató programokra
- Kimagasló érdeklődés az Év fiatal vezetője pályázaton
- Szeptember 1-jén indul Az Év Honlapja pályázat
- 70 milliárdos infokommunikációs pályázat a szupergyors internetért
Pályázatok ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Innováció, amely hajtja a magyar gépipart – A Magyar Ipari Célgép Nagydíj eredményei
A Magyar Ipari Célgép Nagydíj ismét bebizonyította: a magyar mérnöki tudás nemcsak lépést tart a nemzetközi trendekkel, hanem képes azokat formálni is. Az idei versenyre 116 pályamunka érkezett, amelyek közül a legkiválóbbakat nyolc kategóriában díjazták. A zsűri további három különdíjat is kiosztott. Az ünnepélyes díjátadóra a Millennium Házában megrendezett Gépész Szalon keretében, több mint 350 iparági szakember részvételével került sor.
Rekordszámú fiatalt ért el az ELTE díjazott programja
Az Eötvös Loránd Tudományegyetem Informatikai Kara elnyerte a hazai kommunikációs szakma egyik legnagyobb presztízsű díját: a PREXA – PR Excellence Hungary Award arany fokozatú elismerését, valamint a zsűri különdíját a társadalmi kommunikáció kategóriában. A kitüntetést a STEMStation@ELTE STEMPont komplex pályaorientációs és tehetséggondozó programért ítélték oda.
EnterPRIZE 2025: Még van idő jelentkezni!
A Generali Csoport immár ötödik alkalommal indította el nemzetközi EnterPRIZE programját, melynek célja a kis- és középvállalkozások fenntarthatósági törekvéseinek támogatása. A magyarországi pályázatra idén is várják a jelentkezőket, a beadási határidőt meghosszabbították: 2025. június 30-ig lehet pályázni.
Felelős reklám, tisztább környezet – Indul a Green Pledge 2025
A Green Pledge ismét várja a pályázatokat! A kezdeményezés immár harmadik éve díjazza azokat a kommunikációs gyakorlatokat, amelyek kiemelten figyelmet fordítanak a környezetvédelemre és fenntarthatóságra a marketingkommunikáció megtervezése és megvalósítása során.
Fiatalokat segítő civil ötleteket keres a Morgan Stanley
Első alkalommal nyílt meg magyarországi jótékonysági szervezetek előtt a Morgan Stanley civil pályázata. A globális pénzügyi vállalat – amely Budapesten mintegy háromezer szakembert foglalkoztat – olyan innovatív kezdeményezéseket keres, amelyek kézzelfogható módon javítják a gyerekek és fiatalok egészségét, mentális jóllétét, valamint oktatási lehetőségeit.