Városi fiatalok a NUDE by NUBU új kampányának arcai, akik smink nélkül álltak a kamerák elé
A NUBU, amelynek tervezői elnyerték a Glamour Women of the Year legjobb designernek járó díját, június 15-én shopping nighttal ünnepelte új NUDE by NUBU kollekciójának debütálását.
A rendezvényen a tervezők elmondták, hogy ezúttal profi modellek helyett olyan fiatalokat választottak a kampányhoz, akik önként jelentkeztek a NUBU felhívására. A résztvevő vendégek kipróbálhatták az üzletben a világ első Leica dual kamerával felszerelt okostelefont, a Huawei P9-et is.
„A NUBU és a Huawei együttműködése 2016 áprilisában kezdődött, amikor a P9, az új prémium kategóriás okostelefon alig egy héttel a londoni bemutatója után új NUDE by NUBU kollekciónkkal együtt debütált a kifutón az ELLE Fashion Show-n” – mondta el Garam Judit, a NUBU tulajdonosa és tervezője. „A Huawei új készülékével eljött a kor, amikor a divat és a technológia már összefonódva képezik részét megjelenésünknek. A Huawei P9 letisztult eleganciája és stílusjegyei illeszkednek NUDE by NUBU stílusjegyeivel, és a most bemutatott új kollekció természetességével.”
NUDE by NUBU – fókuszban a minőség, az egyszerűség és a hordhatóság
A NUDE by NUBU, a NUBU fiataloknak készülő márkája urbánus darabokat kínál a NUBU stílusjegyeivel, egyszerű szabásvonalakkal, jó minőségű anyagokból, a hordhatóságot tartva szem előtt. Az új kollekciót a letisztultság, az abszolút természetesség ihlette, mind anyagok, mind színek tekintetében. Ezt a koncepciót tükrözi a kollekcióhoz készült kampány is: a márka profi modellek helyett olyan fiatalokat választott a fotózáshoz, akik önként jelentkeztek a NUBU felhívására.
A NUDE by NUBU a kollekciók megtervezésekor a hangsúly a funkcionalitáson és a harmónián van, amely a tudatos városi fiatalok mindennapjaira reflektál. Ezek a fiatalok, a márka hiteles képviselői most a NUDE by NUBU kampányának főszereplőivé, a márka arcaivá váltak. A természetesség jegyében smink nélkül álltak a kamera elé.
A NUDE by NUBU legfrissebb kollekciójának fazonjait idén húzott gumi részletek és hangsúlyos, széles felhajtások teszik különlegessé. A túlméretezett zsebek a női kollekciónál bőr hatású anyagokból készültek, míg a fiú kollekciónál printelt vonalak imitálják a zsebeket. Színekben a natúr földszínek mellett a kék jelenik meg hangsúlyosan.
Az okostelefon mint divattárgy – tűnj ki vele a tömegből
A design és technológia kéz-a kézben jár egy okostelefon, vagy akár egy hordozható okoskiegészítő megalkotásánál is, hiszen ma ezek nemcsak használati tárgyak, hanem divat-kiegészítők is. Ezért nem elég, ha jó minőségű és kiváló teljesítményű készülékeket állítanak elő a gyártók, mivel a felhasználók olyan okostelefonokra vágynak, amelyek gyönyörűek, amelyeket szívesen vesznek a kezükbe, és amikkel lenyűgözhetik az őket körülvevő embereket. Éppen ezért a készülékeknek szépnek kell lenniük, és a lehető legjobb minőségű alapanyagokból kell készülniük. Manapság a legnagyobb kihívás egy designer számára, hogy az okostelefon, amit éppen tervez, kitűnjön a tömegből.
„A Huawei ennek szellemében alkotta meg P-sorozatát, amelyet a vállalat párizsi Esztétikai Kutatóközpontjában álmodtak meg a tervezők. A legújabb prémium okostelefont, a Huawei P9-et is a sorozatra jellemző letisztult elegancia határozza meg” – mondta el Seth Wang, a Huawei Technologies Hungary fogyasztói üzletágának vezetője.
A Huawei annak érdekében, hogy a felhasználói igényeket kielégítse, nagy hangsúlyt fektet a designra is, ezért több különleges kutatás-fejlesztési központot hozott létre szerte a világon. A tervezők egyik legfontosabb küldetésüknek tekintik, hogy megváltoztassák a technológiáról alkotott felfogást: hogy emberibbé és felhasználó-barátabbá tegyék azt. A Huawei P9 sorozat termékei is ennek jegyeit viselik magukon, tervezésüknek köszönhetően tökéletesen illeszkednek a felhasználók mindennapjaiba.
Kapcsolódó cikkek
- Példátlan eredményt ért el a Huawei a P9 és a P9 Plus kiszállításaival
- Új prémiumkategóriás telefon a világpremierrel egyidőben
- Messi lett a Huawei új márkanagykövete
- Szoftvertesztelési program Huawei GX8 okostelefonnal rendelkezők számára
- Értékesítési rekord az okostelefonok világpiacán tavaly
- Egyedülálló szoftvertesztelési program Huawei résztvevőkkel
- Teszt - itt a látható különbség az egy kamerás és a két kamerás mobillal készített képek között
- A Huawei 20 helyezést javított a BrandZ legértékesebb márkáinak 2016-os listáján
- A Huawei készül a labdarúgó Európa-bajnokságra: együttműködési megállapodás az MLSZ-szel és szurkolói applikáció a Facebookon
- A Huawei P9-cel készült fotóinak eladásával akár a készüléke árát is megkeresheti
Mobiltelefon-készülék ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Lemerült akkumulátorok, balul elsült fotók – az emberek 76 százaléka tapasztalt már tech bénázásokat
A lemerülő akkumulátortól a GPS-jel elvesztéséig a műszaki hibák az élet fontos pillanatait stresszes helyzetekké változtathatják. A HONOR Magic V3 megjelenése alkalmából megrendelt, 9000 európai felnőtt körében végzett új felmérés kimutatta, hogy a technológiai hibák milyen hatással vannak az életünkre: minden harmadik ember aggódik amiatt, hogy a technológiai bénázások tönkretehetik az élet fontos eseményeit, míg 76%-uk elismerte, hogy életük egy fontos pillanatában már tapasztaltak ilyet.