Robotikába invesztál a Xerox is
Napjaink infokommunikációs fejlődésének egyik sarokkövét jelentik a robotikát érintő innovációk. Ezalatt azonban korántsem azt kell érteni, hogy az érdekeltek életnagyságú robotok gyártásába fogtak volna bele. Sokkal inkább az olyan intelligens, szoftver-vezérelt eszközök fejlesztése zajlik gőzerővel, amelyek egyre több szektorban képesek automatizálni a munkafolyamatokat.
A neves tanácsadó cég, a McKinsey legutóbbi globális előrejelzése szerint a robotikának köszönhetően 2025-re akár 40-50 százalékkal is emelkedhet a vállalatok produktivitása, miután a tanulásra képes gépeket olyan képességekkel vértezik fel (pld: beszédértés), amelyek révén alkalmasakká válnak a felmerülő problémák, feladatok azonnali értékelésére, illetve megoldására.
A Xerox is jelentős beruházásokat hajt végre ezen a területen. Robotizált folyamatmenedzsment megoldásaikkal arra törekszenek, hogy a felhasználók egyszerűbbé, gyorsabbá és eredményesebbé tehessék az üzleti folyamataikat.
A Xerox Automated Intelligence szoftver többek között az adatfeldolgozás automatizálásában képes segítséget nyújtani. Ezt arra programozták, hogy a különböző forrásokból (többek közt email, táblázatok) érkező információk alapján folyamatosan frissítse, rendszerezze az adatbázisokat. Továbbá alkalmas arra, hogy az adatokat összegyűjtse és megfelelő csatornákon, alkalmazásokon keresztül eljutassa azokhoz, akik ezekből dolgoznak, többek között ügyfélszolgálatokon, vagy pénzügyi szolgáltatásokat nyújtó szervezeteknél.
A Xerox Case Management szoftver szintén arra helyezi a hangsúlyt, hogy azonnali információs támogatást nyújtson a felhasználóknak. Például a beérkező ügyfélkérés témája alapján azonnal elindítja a keresést az adatbázisban és összeszedi azokat az információkat, amelyek a kérdés kapcsán relevánsak. Minden összegyűjtött információt azonnal továbbít az ügyfélszolgálati munkatárs számítógépének képernyőjére, aki ezek alapján, pillanatokon belül teljes körű felvilágosítást adhat az érdeklődőnek.
A Xerox szoftveres megoldásai széles körben alkalmazhatóak a legváltozatosabb területeken. A tömegközlekedési tájékoztatásban éppúgy, mint az komplex folyamatokból álló egészségügyi szektorban, vagy a precíz pénzügyi adminisztrációt megkövetelő iparágakban.
Kapcsolódó cikkek
- Quocirca: hét éve folyamatosan vezető MPS szolgáltató a Xerox
- Egy gombnyomással fordítanak a Xerox új multifunkciós berendezései
- Űrtechnológiával vértezik fel a jövő mobiljait
- A Xerox segít megragadni a kulcsfontosságú piaci lehetőségeket az idei drupa kiállításon
- Képalkotásban is remekelt a Xerox
- YuMi, az ABB együttműködő robotja nyerte el a “2016 legjobb ipari robotja” címet
- Egyre okosabbá válnak a csomagolások
- Kimagasló innovációs teljesítményéért díjazta a Buyers Lab a Xerox-ot
- Az ABB a SafeMove2 bevezetésével bővíti kollaboratív robotportfólióját
- Visszaszorul a papíralapú üzleti kommunikáció a Xerox felmérése szerint
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Széchenyi István Egyetem közreműködésével magyar műhold vizsgálja az aszályos területeket
Hiánypótló kutatás zajlik a győri Széchenyi István Egyetem részvételével, amelynek keretében egy műhold ad rendszeresen távérzékelt adatokat Magyarország területéről. A konzorciumban megvalósuló európai uniós projekt során az intézmény Albert Kázmér Mosonmagyaróvári Kara az űrből érkező információkat elemzi és kontrollálja az aszályos időszakok hatásainak enyhítése érdekében.
Számos MI-t használó alkalmazással ismerkedhettek meg a résztvevők a Mobile Broadband Forum kiállításon
Már több mint három millió mesterséges intelligenciára képes alkalmazás készült világszerte, túlszárnyalva a hagyományos alkalmazások számát – derült ki a 2024-es Isztambulban megrendezett Global Mobile Broadband Forum (MBBF) során.