Make Black Friday Great Again!
Kapd el az Extreme Digital másfél milliárdját a Black Friday-en
Egy éve nem spórolhattál annyit, mint pénteken, november 18-án az Extreme Digital által szervezett „brutális kedvezmények napján”. Magyarország legnagyobb e-kereskedője közkívánatra megrendezi az 50-70 százalékos kedvezményt is kínáló Black Friday-t, amelyen a tavalyi kínálat közel duplája lesz elérhető.
Magyarországon az Extreme Digital honosította meg az Egyesült Államokból származó Black Friday-t 2013-ban. Azóta közkívánatra minden novemberben megrendezi az óriási, akár 50-70 százalékos árkedvezményeket kínáló akciós napot a webáruházat és hagyományos üzleteket egyaránt működtető kereskedés.
A brutális kedvezmények napjának idei mottója: Make Black Friday Great Again! Ennek jegyében egymilliárd forinttal növelte meg az árengedmények összértékét az Extreme Digital. Míg tavaly félmilliárd, idén összesen mintegy másfélmilliárd forint értékű kedvezményt vehetnek igénybe a vásárlók a Black Friday-en. Az akciókba bevont termékek köre is bombasztikus mértékben nő: a hagyományos árukészletből több mint ezer termékre vonatkozik a páratlanul nagy kedvezmény.
Ahogy minden évben, a legjobb ajánlatokra várhatóan az idén is nagyon gyorsan lecsapnak a vásárlók, ezért érdemes még a Black Friday előtt regisztrálni a www.edigital.hu webáruházban, hogy a lehető leggyorsabban lehessen leadni a rendelést a vágyott termékre. Az akciós termékeket az idén az Extreme Digital a november 18-át követő két hétben ingyenesen kiszállítja a vásárlóknak. Tavalyhoz hasonlóan az Extreme Digital hírlevelére feliratkozók az idei Black Friday-en is a többi érdeklődő előtt értesülhetnek e-mailben a legjobb ajánlatokról, de akár személyesen is felkereshetik a vállalat 15 szaküzleteinek valamelyikét az akciós termékekért.
2015-ben az Extreme Digital fekete péntekjén mintegy hatezer darab okostelefon, kétezerötszáz darab porszívó, kétezer darab televízió, ezer játékkonzol, és ugyanennyi laptop talált gazdára. Az ez évi eladási adatok alapján idén karácsonykor az androidos okostelefonok és a 40-50 colos lapostévék mellett a nagyobb tudású drónok és fitneszpántok, okosórák lesznek kiemelten népszerűek a háztartási nagygépek mellett.
Kapcsolódó cikkek
- Black Friday: a pénzügyi adathalászat nő az ünnepek közeledtével
- Még mindig a Google hozza a legtöbb vásárlót a webáruházaknak
- PayPal: kiugróan magas pénzforgalom várható az ünnepi időszakban
- Az eMAG Black Friday kínálatában idén 450 000 termék várja a magyar vásárlókat
- Okostelefonon is bemutatható az e-vonatjegy
- 2016-ban is az Ország Boltja lett az Extreme Digital
- Hamarosan többet vásárolunk majd mobilról, mint PC-ről
- Online okoskodó CSOK-osok változtatják meg az építőipart?!
- Évnyitó az interneten: Iskolakezdés az e-kereskedelemben
- A Virgo fejlesztette az Extreme Digital új webáruházát
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Indul a Hello Cleantech 3.0: a magyar startupok számára is kitörést biztosít a program
A rendkívül sikeres, eddig közel 300 úttörő megoldást és 50 iparági vezetőt összehozó, Hello Cleantech program harmadik alkalommal is elindult idén novemberben. Már fogadják az európai tiszta energetikai megoldásokat bemutató pályázatokat szerte Európából, ezen belül Magyarországról is. A 2024-es EIT InnoEnergy által indított program egyedülálló hidat képez az innovatív startupok és iparági vezetők között. A résztvevők amellett, hogy szakmai támogatásban részesülhetnek üzlet- és technológiafejlesztési területen, finanszírozáshoz juthatnak és hozzáférhetnek a vezető kockázati tőkealapokhoz.
Az adózás területén is új korszakot hoz a mesterséges intelligencia
Jelentősen átalakíthatja az adó- és pénzügyi osztályok működését a generatív mesterséges intelligencia (GenAI) — derül ki az EY 1600 pénzügyi igazgató és adószakértő megkérdezésével készült nemzetközi kutatásából. Az új technológia fokozza a hatékonyságot a válaszadók többsége szerint, de nem számítanak arra, hogy elveszi az állásokat a szakemberektől.
A magyar vásárlók egyre tudatosabbak az online térben: a Pepita.hu kutatása
A Pepita.hu legfrissebb felmérése szerint a magyar online vásárlók egyre tudatosabban óvják személyes adataikat, és törekednek a biztonságos fizetési megoldások alkalmazására. Az ünnepi időszak küszöbén végzett felmérés eredményei rámutattak, hogy a vásárlók fele rendszeresen használ utánvétet, és sokan részesítik előnyben az olyan biztonsági megoldásokat, mint a kétlépcsős azonosítás vagy a megbízható piacterek. Az eredmények azt mutatják, hogy a magyarok bizalma nő az online vásárlás iránt, és az adatvédelem fontossága egyre szélesebb körben ismert.