Több mint tízezer darab eladás az első órában az Extreme Digital fekete péntekjén
November 18-án, kicsivel reggel 5 óra után startolt el az Extreme Digital idei, éjfélig tartó Black Friday-e, ahol akár 50-70 százalékos kedvezménnyel lehet megvásárolni mintegy ezeregyszáz terméket.
Az akciós napon összesen közel másfél milliárd forint kedvezményt vehetnek igénybe a vásárlók. Az idén egy hatvanmillió felhasználóra kalibrált ideiglenes oldal várja az akciós árak iránt érdeklődőket, de a normál webáruház kínálata is gond nélkül elérhető.
A www.edigital.hu webáruház fekete pénteki akciója kevéssel reggel 5 óra után indult el, de már az első órában elfogyott több mint, 10 ezer darab termék, egyidejűleg pedig mintegy 20-30 ezren böngészik a kínálatot. A látogatásokból megvalósuló vásárlások (vagyis a konverzió) a Black Friday-en négyszerese a szokásosnak: míg egy átlagos napon még csúcsidőben is csak a látogatók 2%-a vásárol, a fekete péntek reggelén ez az arány 8% volt.
Ágyban fekve keresték a jó árakat
Többségben voltak az első órában az oldal látogatói közül azok, akik mobil eszközről (telefonról vagy táblagépről) keresték fel az Extreme Digital webáruházát (54%), mint azok, akik számítógépről böngésztek (46%). A mobil eszközök fölénye azt mutatja, hogy a hajnali órán a legtöbb érdeklődő ágyban fekve kutatott a jó árú akciók után.
Az évek óta slágerterméknek számító okostelefonok a Black Friday-en is a legnépszerűbb termékkategóriának számítanak, de jól fogynak az akciós háztartási gépek, játékok, valamint a barkács és kerti szerszámok is.
Ideiglenes áruház indult a fekete péntekre
Az Extreme Digital honlapján ezen a napon egy ideiglenes, 60 millió felhasználó egyidejű kiszolgálására tervezett, felhőalapú áruház fogadja az érdeklődőket annak érdekében, hogy a szokásosnál nagyságrendekkel nagyobb látogatószám által megnövekedett terhelés ne okozzon gondot.
A kifejezetten az akciós napra felhúzott ideiglenes áruházban kizárólag a fekete pénteki akciós termékeket lehet megrendelni, a rendeléshez pedig meg kell adni a név, e-mail cím mellett a szállítási címet akkor is, ha valaki korábban már regisztrált az Extreme Digital webáruházába. Ezzel párhuzamosan a teljes kínálatot tartalmazó áruházi felület is elérhető, ahol a nem akciós termékeket a szokásos módon meg lehet rendelni az éjfélkor záruló fekete péntek alatt is.
Hogyan lehet lefoglalni a terméket?
Fontos információ, hogy a kinézett termék kosárba helyezése még nem jelent foglalást, minél gyorsabban érdemes eljutni a megrendelés véglegesítéséig. Ha az oldalon megjelenik a “Gratulálunk, rendelésed sikeres!” üzenet, akkor az akciós árú termék már le van foglalva az adott vásárló számára akkor is, ha az ára még nincs kifizetve. Erről a vásárló a megadott e-mailre is értesítést kap.
Idén a Black Friday-es rendeléseket bolti átvétellel (készpénzes vagy bankkártyás fizetéssel), illetve ingyenes házhozszállítással lehet kérni, utóbbi esetben csak készpénzes fizetésre van mód, hacsak online ki nem fizették a terméket bankkártyával. Ha a biztonságos OTP online bankkártyás fizetési módot választja a fekete pénteki akcióban részt vevő ügyfél, akkor a rendelés leadása után 24 órán belül e-mailben kapja meg azt a hiperlinket, amelyre kattintva fizetni tud majd - ez egyébként az “eredeti” Extreme Digital honlapján zajlik. Csomagautomatába vagy átvevőpontra az idén nem lehetséges fekete pénteki akciós terméket rendelni.
Az Extreme Digital tervei szerint a Black Friday-en vásárolt termékeket 14 napon belül házhoz szállítja. Azoknak, akik a lehető leggyorsabban szeretnék átvenni a rendelést, a vállalat a bolti átvételt javasolja, így ugyanis 5 napon belül hozzájuthatnak a megrendelt termékekhez.
Kapcsolódó cikkek
- Első alkalommal rendezik meg az eMAG Black Cat Day-t, a fekete állatok örökbefogadó napját
- Idén 30.500 Ft-ot szánnak a karácsonyra a magyar internetezők
- Egyre többen keresik a Black Friday akciókat Magyarországon
- Make Black Friday Great Again!
- Black Friday: a pénzügyi adathalászat nő az ünnepek közeledtével
- Még mindig a Google hozza a legtöbb vásárlót a webáruházaknak
- PayPal: kiugróan magas pénzforgalom várható az ünnepi időszakban
- Az eMAG Black Friday kínálatában idén 450 000 termék várja a magyar vásárlókat
- Okostelefonon is bemutatható az e-vonatjegy
- 2016-ban is az Ország Boltja lett az Extreme Digital
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Indul a Hello Cleantech 3.0: a magyar startupok számára is kitörést biztosít a program
A rendkívül sikeres, eddig közel 300 úttörő megoldást és 50 iparági vezetőt összehozó, Hello Cleantech program harmadik alkalommal is elindult idén novemberben. Már fogadják az európai tiszta energetikai megoldásokat bemutató pályázatokat szerte Európából, ezen belül Magyarországról is. A 2024-es EIT InnoEnergy által indított program egyedülálló hidat képez az innovatív startupok és iparági vezetők között. A résztvevők amellett, hogy szakmai támogatásban részesülhetnek üzlet- és technológiafejlesztési területen, finanszírozáshoz juthatnak és hozzáférhetnek a vezető kockázati tőkealapokhoz.
Az adózás területén is új korszakot hoz a mesterséges intelligencia
Jelentősen átalakíthatja az adó- és pénzügyi osztályok működését a generatív mesterséges intelligencia (GenAI) — derül ki az EY 1600 pénzügyi igazgató és adószakértő megkérdezésével készült nemzetközi kutatásából. Az új technológia fokozza a hatékonyságot a válaszadók többsége szerint, de nem számítanak arra, hogy elveszi az állásokat a szakemberektől.
A magyar vásárlók egyre tudatosabbak az online térben: a Pepita.hu kutatása
A Pepita.hu legfrissebb felmérése szerint a magyar online vásárlók egyre tudatosabban óvják személyes adataikat, és törekednek a biztonságos fizetési megoldások alkalmazására. Az ünnepi időszak küszöbén végzett felmérés eredményei rámutattak, hogy a vásárlók fele rendszeresen használ utánvétet, és sokan részesítik előnyben az olyan biztonsági megoldásokat, mint a kétlépcsős azonosítás vagy a megbízható piacterek. Az eredmények azt mutatják, hogy a magyarok bizalma nő az online vásárlás iránt, és az adatvédelem fontossága egyre szélesebb körben ismert.