Minden korábbinál magasabb ünnepi adatforgalom a Vodafone ügyfeleknél

forrás: Prím Online, 2017. január 3. 08:24

A 2016/17-es ünnepi időszakban is folytatódott a korábbi trend: a Vodafone ügyfelei sokkal több adatot forgalmaztak belföldön és roaming környezetben is, mint bármikor korábban, valamint többször és hosszabban kívántak kellemes ünnepeket vagy boldog új évet élőszóban telefonon, miközben a korábbi évekhez képest kevesebb üdvözletet küldtek SMS-ben.

Az ünnepi napokban - december 24-25-26-án, illetve december 31-én és január 1-jén – a Vodafone ügyfelei több mint 18,4 millió hívást indítottak, így a hívások száma az egy évvel korábbi ünnepi időszakhoz képest 4 százalékkal bővült, a hívások pedig összességében bő 7 százalékkal lettek hosszabbak. A felhasználók az érintett 5 nap alatt közel 12,7 millió SMS-t küldtek el, ami azt jelenti, hogy a szöveges üzenetek száma közel 7 százalékkal mérséklődött egy év alatt. Az MMS-ek száma közel 40 százalékkal nőtt, de így is csak alig 214 ezer képes üzenetet küldtek a Vodafone ügyfelei az 5 nap alatt. 

 

 

Az adatok tanúsága szerint karácsonykor és szilveszterkor is egyre többen használták a különböző internetes felületeket a jókívánságok tolmácsolására. Az adatforgalom az elmúlt évben mérthez képest közel 70 százalékkal, a 2014/15-ös ünnepi időszakhoz képest pedig 125 százalékkal nőtt – a 2012/13-as év-fordulóhoz képest közel az ötszörösére nőtt. 

 

A roaming korlátok lebontásának köszönhetően külföldön is egyre többen és egyre többet használták a mobilinternetes szolgáltatásokat, így az ünnepi napokban Vodafone ügyfelei kétszer annyi adatot forgalmaztak, mint egy évvel korábban, és közel 8-szor annyit, mint 2014/15 fordulóján. 

Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Vezető marketingesek kerekasztal-beszélgetése

2025. június 17-én ismét találkoztak egymással a Magyar Marketing Szövetség tagozataként működő Marketing Döntéshozók Klubjának tagjai. A rendezvénynek a Zwack Füves Bárja adott otthont, házigazdája és ötletgazdája Kovács Dávid Gábor, a Zwack Unicum Nyrt. marketingigazgatója volt. Az esemény célja az volt, hogy a februárban elindított szakmai párbeszédet folytassák arról, milyen szerepet játszhat a marketing – és maguk a marketingesek – a társadalom formálásában.

2025. június 23. 20:01

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Kis nyelvi modellek, nagy vállalati előnyök

2025. június 17. 11:38

Új szakértő irányítja a Yettel digitális fejlesztéseit

2025. június 12. 16:42

Diákötletek, amelyek jobbá tehetik a világot

2025. június 7. 13:55

Ők formálják a jövőt – díjazták a legtehetségesebb középiskolás innovátorokat

2025. június 1. 14:25