Megnyílt a Huawei Customer Service Center
A Huawei megnyitotta első hazai ügyfélszolgálati központját Budapesten, ahol felhasználói számára teljes körű tájékoztatást és szerviz szolgáltatásokat kínál.
Továbbá a Huawei Customer Service Centerben lehetőség lesz a vállalat viselhető okos eszközeinek, valamint okostelefon és táblagép kiegészítő termékeinek megvásárlására. Ezzel saját irodával is bővült a Huawei szerviz szolgáltatása, amely már minden 30 ezer fő feletti településen elérhető – országszerte 117 postahivatalban adhatók le javításra a Huawei és Honor mobilkészülékek.
A Huawei ügyfélszolgálati központja Budapest belvárosában, a József körúton (cím: 1085 Budapest VIII, József Krt. 17) nyitja meg ajtaját a nagyközönség számára ünnepélyes keretek között is. A felhasználóknak itt a Huawei lehetőséget kínál szerviz szolgáltatások igénybe vételére, kérdéseikkel fordulhatnak az ügyfélszolgálat munkatársaihoz, illetve a Huawei viselhető okoseszközeit, a Talkband készülékeket és Huawei Watch okosórát is vásárolhatnak. A központban emellett kiegészítők – töltők, fóliák, tokok, külső akkumulátorok, bluetooth hangfalak és egyéb eszközök vásárlására is lehetőség lesz.
„A tavalyi év a dinamikus növekedés és a sikerek éve volt a Huawei számára Magyarországon, most pedig megnyitottuk első ügyfélszolgálati irodánkat az országban, ami jelentős mérföldkő számunkra. A célunk, hogy mindenkinek elérhetővé tegyük ezeket a szerviz szolgáltatásokat, ezáltal egyszerűbbé és kényelmesebbé tegyük felhasználóink életét” - mondta el Stepan Endys, a Huawei fogyasztói üzletágának szerviz menedzsere.
Emellett a tavalyi évben újabb 67 postahely kapcsolódott be a Huawei szervizhálózatába, így már országszerte 117 postahivatalban adhatók le javításra a Huawei és Honor mobilkészülékek. A hálózat bővítésével minden 30 ezer fő feletti településen elérhetővé vált a Huawei Komfort Szerviz szolgáltatása, amelynek lényege, hogy az ügyfeleknek nem kell személyesen befáradniuk a szervizbe, ha a készülékeiket szeretnék megjavíttatni. A javítandó eszközt egyszerűen és biztonságosan – a helyszínen elérhető kettős védőcsomagolásba helyezve – leadhatják azokon a postahelyeken, ahol Huawei átvevőpont működik. A szervizbe adott készülékeket a javítást követően – akár 5 munkanapon belül – az előzetesen megadott címre házhoz szállítják, vagy átvehetők az országszerte üzemelő 65 postai csomagautomatánál. A garanciális javítások esetében mind a készülékek feladása, mind a javítást követő házhozszállítás ingyenes. Az eszközök szállítását a posta és a Huawei szerződött szervizpartnere végzi.
A postai átvevőpontokon augusztus óta közel ezer készüléket adtak le, a visszajelzések alapján a Huawei ügyfelei elégedettek a szolgáltatással, és kifejezetten kényelmesnek találják, hogy a szervizelés érdekében csak egyszer kell befáradniuk a postára. Az átvevőpontok mostani jelentős bővítése mellett a Huawei a következő hónapokban további kényelmi megoldásokkal fejleszti tovább Komfort Szerviz szolgáltatását.
A legközelebbi Huawei átvevőpontokkal rendelkező postahivatalok listája elérhető a szerviz.huawei.hu weboldalon, illetve a HiCare alkalmazásban, valamint a 0680HUAWEI –es telefonszámon.
Kapcsolódó cikkek
- A Huawei bejelentette a világ első grafénnel továbbfejlesztett lítium-ionos akkumulátorát
- A Vodafone kínálatában a Huawei Mate 9
- Varga Mihály a Huawei-csoport vezetőivel egyeztetett
- A Huawei fogyasztói üzletága 178 milliárd jüan éves bevételre számít 2016-ra
- Huawei: a jövő telefonja mesterséges intelligenciával fog működni, önmagunk kiterjesztése lesz
- Átlépte a 140 milliót a Huawei által értékesített okostelefonok száma 2016-ban
- Tedd félre a mobilod! – erre bíztat a világ egyik legnagyobb a mobilgyártója
- 2016 legjobb fogyasztói elektronikai márkájává választották a Huaweit Kínában
- A Huawei Mate 9 december elejétől elérhető Magyarországon, 3-3-3 garanciával
- 2025-re 100 milliárd digitális kapcsolatot kell felvértezni a támadások ellen
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.