A Kaspersky Lab támogatja a Nemzetközi Sakkszövetséget és a 2017-18-as Sakkvilágbajnokságot
A sakk egy olyan sport, amely egyesíti az emberi képességeket a számítógépes tudománnyal. A Kaspersky Lab cégfilozófiája az emberi szakértelem és a korszerű számítógépes technológiák kombinációja, akárcsak a sakké, ezért a következő két évben partnerként biztosítja a FIDE és a Sakkvilágbajnokság kibervédelmét.
A partnerség részeként a kibertanácsadó cég biztosítja a FIDE központok, több nemzetközi sakkszövetség, a világbajnokság résztvevőinek komplex kibervédelmét, valamint a verseny infrastruktúráját. A Kaspersky Lab logót feltüntetik minden versenyasztalon a 2017-18-as Sakkvilágbajnokság során.
„Nagy örömömre szolgál, hogy a sakkvilág legjobb játékosai élvezhetik a Kasperksy Lab és a FIDE partnerségének előnyeit. Külön öröm, hogy a világ egyik vezető kiberbiztonsági vállalatát a szponzoraink között tudhatjuk.” – mondta Georgious Makropoulos, a FIDE elnökhelyettese.
„Nagyon büszke vagyok, hogy partnerként támogathatjuk a Sakkvilágbajnokságot. Egy olyan stratégiai játék, mint a sakk, rengeteg izgalommal és feszültséggel jár. A világbajnokság alatt megmutatkozik az emberi agy teljesítménye a számítógépes technológiák segítségével. Az élvonalban lévő játékok megmutatják az emberi teljesítmény magas fokát és nagyon örülünk, hogy a Kaspersky Lab is részese lehet ennek.” – mondta Eugene Kaspersky, a cég elnök vezérigazgatója.
„A modern sakkjátékoknak sokkal több az informatikai kötődése, mint valaha, és világszerte több százmillió játékosról beszélhetünk. Miként nő a sport népszerűsége, úgy vált egyértelművé a Kaspersky Lab partnersége is.” – mondta Ilya Merenzon, a World Chess vezérigazgatója.
A FIDE Sakkvilágbajnokság egy kétéves eseménysorozat összesen hat tornával világszerte a világ legjobb nagymestereinek részvételével, amelynek lezárása egy világbajnoki döntő játszma. A döntő megnyerésével a világbajnok az egyik legtekintélyesebb címet nyeri el a sport világában. A versenytúra februárban indul Sharjahban, az Egyesült Arab Emírségek országában, és magában foglalja a Grand Prix-versenysorozatot, a Jelöltek Tornáját és a World Chess döntő játszmát, amely 2018. novemberében kerül megrendezésre.
A Kaspersky Lab nemcsak a szövetséget valamint a bajnokságot, hanem sakkjátékosokat is támogat. 2016 óta a kibertanácsadó cég támogatását élvezi Sergey Karjakin, sakknagymester, és 2012 óta Andrey Tsvetkov ifjú tehetség valamint Mikhail Antipov junior bajnok. A támogatás részeként a cég biztosítja az informatikai biztonságot és segíti a sportversenyek szervezését valamint a játékosok számára az eseményeken való részvételt.
Bővebb információt a Kaspersky Lab sakk sport támogatásáról a tevékenységek chess.kaspersky.com oldalon olvashat.
Kapcsolódó cikkek
- ProDay IT-Biztonsági Konferencia és Expo Budapesten
- DDoS támadások 2016-ban
- A Kaspersky Lab nyert az AV-TEST idei díján is
- A Kaspersky Lab és a NetApp közösen dolgozik az ONTAP 9 nevű adatkezelő szoftver védelmén
- Villámgyors adatelemzéssel az erősödő kiberfenyegetés ellen
- Miért lesz valakiből hacker?
- A Kaspersky Lab elindítja „Interaktív Védelmi Szimulációs” képzését online
- Újra akcióban a Conficker féreg
- Minden évben milliárdos veszteséget okoz az átlag felhasználókat érintő kiberbűnözés
- A Fujitsu biztonsági megoldásait alkalmazza a világ egyik legnagyobb alumíniumgyártója
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.