Az IBM és a Ricoh átalakítja a tárgyalói kultúrát a Watson technológiájú interaktív táblákkal
Az IBM és a Ricoh a tárgyalótermek világát megváltoztató, korszakalkotó fejlesztést jelentettek be. A Ricoh új, tudás alapú interaktív táblája az IBM Watson IoT technológiáját használva aktív támogatást nyújt a megbeszélésén részt vevők számára úgy, hogy reagál a hangutasításokra, feljegyzéseket készít, melyeket akár más nyelvekre is lefordít.
Az Intelligens Munkahelyi Megoldással az IBM Watson IoT technológiája és a Ricoh intuitív módon használható interaktív táblái átalakítják a megbeszéléseket és a felek közötti együttműködést az új intuitív, hangutasításokkal működő funkcióknak köszönhetően. Watson aktív résztvevője is a meeting-eknek, hiszen valós idejű analitikával segít vezetni a megbeszéléseket, így a partnerek gyorsabb, jobb és megfelelő információkon alapuló döntéseket hozhatnak.
Harriet Green, a Watson IoT Kereskedelem és Oktatás igazgatója, valamint Mona Abutaleb, a Ricoh Americas szolgáltatásokért felelős alelnöke a tudás alapú interaktív táblával
„Célunk, hogy olyan hatékony és okos eszközöket biztosítsunk a vállalatoknak és az ott dolgozóknak, melyek automatizálják az adminisztratív irodai folyamatokat, így a munkavállalók nagyobb hangsúlyt fektethetnek az értéknövelő feladatokra és az új ötletek kidolgozására” – mondta Hidetsugu Nonaka, a Ricoh Company Ltd. ügyvezető alelnöke. „Az IBM-mel közösen egy olyan okos munkahelyi megoldást hoztunk létre, amely forradalmasítja a tárgyalói kultúrát. A Watson technológiával ötvözve a Ricoh Interaktív Táblák immár többet jelentenek egy interaktív képernyőnél; olyan aktív meeting résztvevőként működnek, amelyek rögzítik a feladatokat, feljegyzéseket és összekötő kapocsként funkcionálnak a különböző helyszíneken lévő tárgyalópartnerek között. Az új megoldás mérföldkövet jelent napjaink és a jövő tárgyalótermeiben egyaránt.”
Az új, tudás alapú interaktív tábla funkciói többek között:
- A megbeszélések egyszerű, hangutasításokkal történő irányítása: a megbeszélés kezdetekor bármelyik résztvevő – akár személyesen, akár távolról egy másik országból van jelen – könnyen kezelheti a képernyőn megjelenő tartalmat, ideértve a diák lapozását is, és mindezt egyszerű hangutasításokkal is megteheti.
- A megbeszélés lefordítása másik nyelvre: az Intelligens Munkahelyi Megoldás több nyelvre is lefordítja a beszélő előadását, amit meg is jelenít a képernyőn.
- Csatlakozás a megbeszélésekhez: egy kártyalehúzó segítségével az Intelligens Munkahelyi Megoldás rögzíti a résztvevők személyét és nyomon követi a főbb megbeszélés témákat a tervezett agenda szerint, így biztosan minden fontos témakör napirendre kerül.
- További felmerülő vitatémák rögzítése: egy meeting során a résztvevők további megbeszéléseket is folytathatnak, amelyek ugyanazon a táblán jelennek meg.
„Egy sikeres vállalat kulcsát az együttműködő munkacsoportok jelentik. A kihívás abban rejlik, hogy miként hozzuk össze a távol lévő csapatokat és miként növeljük teljesítményüket” – mondta Harriet Green, a Watson IoT igazgatója. „Az IBM Watson IoT technológiájával a Ricoh interaktív táblái nem csupán levezetik a megbeszélést, hanem elő is segítik a nyílt eszmecserét, továbbá megkönnyítik a partneri együttműködést és a tárgyalások megvalósítását is.”
Az IBM több mint 80 Ricoh interaktív táblát telepít az új globális Watson IoT müncheni igazgatóságán. Így az IBM termékfejlesztő csapatai produktív megbeszéléseket tarthatnak Münchenben a kollégáikkal, akik külföldön, például Japánban, Brazíliában vagy az Egyesült Államokban dolgoznak.
További információk az Intelligens munkahelyi megoldásokról: www.ricoh-europe.com/ibm-watson.
Az IBM világszerte számos iparágban több mint 6000 ügyféllel dolgozik együtt, hogy kihasználhassák az IoT valódi előnyeit. Az IBM Watson IoT-vel kapcsolatos további információk: www.ibm.com/iot
Kapcsolódó cikkek
- Vodafone: a világon elsőként több mint 50 millió IoT kapcsolat
- Az Ericsson és partnerei már a gyárakat is felokosítják
- Az Ericsson A 2017-es Mobil Világkongresszuson
- A Samsung és a Korea Telecom az IoT szolgáltatások bevezetését felgyorsító megoldásról állapodott meg
- A lázadó robotok és a „Személyazonosságok Internete”
- A Deutsche Telekom egész Európára kiterjeszti a NarrowBand-IoT hálózatát
- Indul a NauBit SmartBoat szolgáltatása a balatoni hajósok számára
- Mi az Internet of Things, és miért lesz nekem jobb tőle?
- Az Ericsson demonstrálta az első végpontok közötti 5G hálózatot
- Megérkezett a Rockwell Automation Analytics Cloud megoldása OEM-ek részére