Reklámfilmet készített a Huawei

forrás: Prím Online, 2017. május 1. 14:02

„A világ tökéletlen – de már dolgozunk rajta” – ezzel az üzenettel készített reklámfilmet a Huawei legújabb csúcstelefonjához, a P10-hez. 

A Huawei #Perfect10 (tökéletes tízes) egy tökéletlen világban című látványos videó arról szól, hogy a hibákban is megtalálhatjuk az ihletet, amiből aztán valami jót, tökéleteset alkothatunk. Vannak nagyon különleges – de tökéletlen – emberek, akik azon dolgoznak, hogy tökéletesebbé tegyék a világot, amelyben élünk.

A videó az alábbi oldalon megtekinthető: https://www.youtube.com/watch?v=PD7A7NRmQH8

A P10 okostelefon magyarországi kampányarca nem más, mint a háromszoros olimpiai, ötszörös világ- és tizenháromszoros Európa-bajnok úszónő Hosszú Katinka, aki szintén szerepel a Huawei egy másik reklámfilmjében. Ez a videó az emberi arcra és egyedi történetekre fókuszál, sokféle karakteres arc mesél benne a portré alanyának vágyairól, küzdelmeiről és sikereiről – köztük felbukkan az úszónő is. A videó az alábbi linken megtekinthető: https://youtu.be/wULQHEKFMvE az alábbin pedig letölthető: https://app.box.com/s/fn1qiym5c4vbsm1vl8cgxk7aewlfnyr8

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Egyedi fejlesztésű online játékokkal ismerhetik meg az építőipar világát

Az építőipari munkafolyamatok ihlették a KÉSZ Csoport legújabb, egyedi fejlesztésű online játékait: a vállalatcsoport weboldalán elérhető KÉSZ Group Challenge virtuális játékok a generálkivitelezési tevékenységet, valamint az acélszerkezet-gyártást és -szerelést mutatják be. A KÉSZ Csoport évek óta kiemelten foglalkozik az iparág népszerűsítésével, legújabb kezdeményezésében pedig arra ösztönzi az érdeklődőket, hogy két online játék segítségével fedezzék fel az építőipart. A vállalatcsoport a játékokhoz kapcsolódva egy online nyereményjátékot is meghirdetett az Instagram-oldalán, amelynek keretében a résztvevők különböző választható napi nyereményeket és akár a 250 ezer forintos fődíjat is megnyerhetik.

2024. június 20. 11:39

Nem csak régi mobilt keresnek a magyarok a Rejoy.hu-nál

A nyaralási szezon és az iskolai tanév vége közeledtével itthon is átalakultak az felújított eszközök piacának trendjei a Rejoynál. A legújabb Apple-készülék, a tavaly szeptemberben debütált iPhone 15 nem csupán elérhetőa cég kínálatában, de májusra pedig már a harmadik legnépszerűbb készülék volt a magyar vásárlók körében. Ezzel szemben eladásra főleg három-öt éves iPhone-okat, illetve két-öt éves, Androidot futtató Samsung készülékeket küldenek be az ügyfelek, tavasz óta pedig a csupán kétéves Samsung Galaxy S22 Ultra csúcsmodellből is nagy számban érkeznek eladó példányok.

2024. június 20. 10:01

Bosch Tech Day 2024 – Szoftverekkel is elérhetők lesznek a Bosch „életre tervezett” technológiái

A Bosch, a technológiák és szolgáltatások szállítója szoftverekkel és ahhoz kapcsolódó szolgáltatásokkal bővíti üzleti tevékenységét, az évtized végére pedig már milliárd eurós nagyságrendű árbevételt tervez szoftveres tevékenységével elérni. „A Bosch már jó ideje szoftverfejlesztő vállalat is” – hangsúlyozta Renningenben, a 2024-es Bosch Tech Day alkalmával Dr. Stefan Hartung, a Bosch igazgatóságának elnöke. „Széles körű szakértelmünkkel közvetlenül láthatjuk el termékeinket programokkal, termékszoftvereink pedig az „Életre tervezve” mottónknak megfelelően könnyítik meg ügyfeleink életét.”

2024. június 19. 18:50

ENSZ oktatási díjat nyert a Corvinus egyetem pedagógiai innovációja

Csaknem 100 ország közül kapott nemzetközi elismerést kedden a Budapesti Corvinus Egyetem oktatója és Science Shopja. Az ENSZ felelős üzleti oktatásért létrejött kezdeményezése (PRME) marketing kategóriában díjazta a magyar intézmény képviselőit a fenntartható fejlődést elősegítő, innovatív oktatási módszert alkalmazó kurzusért.

2024. június 19. 16:45

Gyorsan halad az AI elfogadása, de a szervezeti változás kulcsfontosságú a skálázáshoz

A mesterséges intelligencia technológiákra fogékony vállalatok már túljutottak a generatív mesterséges intelligencia iránti rajongás szakaszán, és azon dolgoznak, hogy a leghatékonyabban leküzdjék a bevezetést akadályozó tényezőket. A Deloitte legfrissebb kutatásában megkérdezettek közel háromnegyede a következő két évben a generatív AI miatt kíván változtatni a tehetségmenedzsment stratégiáján, különös tekintettel a munkafolyamatokra, a képzettség növelésére és az átképzésre.

2024. június 19. 15:18

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

A kiberbűnözők piszkos játéka: 9+1 kibertámadás a sport világából

2024. június 12. 11:43

Elstartolt a Startup Safari Budapest 2024

2024. június 10. 11:40

Marad-e az AI homály a vállalkozások körében?

2024. június 3. 13:02

Az Everguest szoftvere felforgatja a turizmus állóvizét

2024. május 27. 17:30